Demostudio 04.11.2004 20:29:27 | |
---|
Bändin nimi: Directions Kappaleen nimi: Black Swan(rock) URL: http://www.mikseri.net/artistit/?id=31290 (Mp3) Odotettu Directions-biisi vokaaleilla on nyt totta! Mikin varressa Silverinestä tuttu laulaja/basisti Anssi Tamminen. Roiskase kommenttia! |
Jami 04.11.2004 21:12:47 | |
---|
Kitarat lähtee kivasti. Hyvä soundi. Aika tuotetun kuuloinen kokonaisuus. Laulaakos Villekin noin? Vähän proge. Hyvä vai huono? en tiedä. Hyvä kokonaisuus. Ei yhtään sitä mitä mä kuuntelen mutta pakko on vähän kehua kuitenkin. Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan. |
Timo JM 04.11.2004 21:36:12 | |
---|
(Katoppas Jamikin on taas kommentoimassa.) Tää biisi ei hirveesti heilauttanut mua mihinkään suuntaan. Kaikki kuulosti tavallaan hienolta mutta kosketus jäi saavuttamatta. Sen sijaan tuolta samalta sivulta löytyvä "Down In The Drain" on täyttä asiaa. Sitä kuunnellessa herää ikääntyvän kitaramiehen soittofiilikset. ...siis mun mielestä. |
drlecter 05.11.2004 10:01:53 | |
---|
Kiitti kommenteista. |
Spiralmind 06.11.2004 07:08:17 | |
---|
Ihan kivan kuulonen näin ensikuulemalta. Opeth-vaikutteita kuuluu vaik ei örinää ja mättöä ookaan. Laulusta taas tulee mieleen jotenkin Dan Swanö. Soundit on kyllä aika mahtavat. Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |