Aihe: Alania : Lakaise pois
1
Demostudio
04.11.2004 16:27:24
Bändin nimi: Alania
Kappaleen nimi: Lakaise pois

URL: http://www.kolumbus.fi/juuso.pellotsalo/mp3/alania_lakaise.mp3 (Mp3)

Kesän lopussa nauhoitetun demon avausraita. Rokkiahan tämä on ja suomeksi laulettua, mutta ei todellakaan mitään "peruskamaa".
Timo JM
04.11.2004 21:16:23

Sori pojat.

Mikähän onneton muoti tää on kun nykyään monissa suomenkielisissä nuorten miesten rock-bändeissä pitää olla tällainen ponneton honotuslaulu. Ei kestä kuunnella! Tää on ihan vastaava ongelma kuin noissa hevijutuissa toi örinäosasto.

Muutenhan tää olis voinut olla ihan kelpo kamaa. Oli vaan pakko painaa stoppia kun laulu alkoi.
...siis mun mielestä.
Jami
04.11.2004 21:24:06

Aika nuoria tekijöitä luulen? Ihan perusjuttua tämä kyllä on vaikka toisin itse mieltäisittekin. Ei tämä huono ole. Aineksia löytyy. Ihan tempaa mukaan kun pidemmälle kuuntelee. Hyvä poijat. Mua ei laulu häiritse. Se on soiton näköistä. Hyvä asenne. Ei valmista mutta viittä vaille. Musasta tuli Jaarlit mieleen.
Kyllä Härmäs turistejaki ymmärretähän. Jos ei tykätä nii tapethan.
Juha86
05.11.2004 18:42:48
Hei jätkät, miten hitolla teillä voi olla biisi tuossa osoitteessa?? Kun oon ihan varma et se on se sama osoite, jonka alla Tyrävyön kotisivut on (tuo juuso.pellotsalo siis) ! Pitääpä vielä tarkistaa asia..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt