Demostudio 09.11.2004 15:48:09 | |
---|
Bändin nimi: Pasi Kappaleen nimi: Cobblestone Street URL: http://www.horppana.com/ahola/mp3/cobblestonestreet.mp3 (Mp3) Pasi on lahjakas laulaja/biisintekijä ja hyvä tuttavani, joten ajattelin auttaa miestä mäessä ja lopputuloksena tästä on kuunneltavana oleva biisi. Kannattaa kuunnella! Muusikot: Pasi - Laulu ja kitara Heikki Ahonen - Rummut J.Ahola - Basso, syna sekä tuotanto |
hahuusko 09.11.2004 21:18:11 | |
---|
Tämä oli kyllä hyvin soitettu/laulettu/sovitettu/tuotettu/jne. mutta itse biisi oli minusta aika tavanomainen ja mitäänsanomaton. Ei tämä herättänyt minussa oikeastaan minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan. |
Kanjonit 11.11.2004 11:41:24 | |
---|
Tämä on kyllä edelleen aivan loistava biisi. Toteutus on hyvä ja tällaiseksi biisiksi tämä ei ole liian hunajainen. Tarttuvuuttakin löytyy yllinkyllin. Tuossapa tuo on winampissa repeatilla soinut jo hetken , ja taitaa soida vielä toisenkin. Kyllä minä tykkään. Entinen Kaam0s, nykyään Liippa.
It is esay to raed elisgnh aulghoth the ltteers are not in rhgit oderr. |
superfly 11.11.2004 21:15:33 | |
---|
Tämä toimii kyllä hienosti.Biisi on hyvä taatusti soi kauan mulla päässä. Äänitys ja soundimaailma oli ihan kansainvälistä meininkiä kans. Käsittämättömän hieno lauluääni Pasilla. Osaa se soittaakin näköjään :) En osaa muuta tästä nyt sanoa kuin että lisää näitä, kiitos. Rok! |
Timo JM 12.11.2004 10:31:44 (muokattu 12.11.2004 10:32:06) | |
---|
Mä yhdyn täysin hahuuskon mielipiteeseen. Periaatteessahan tätä pitäis kehua pirusti kun tuotantokin on tuolla tasolla (kade) mutta se ei riitä, että on hienosti tehty jos itse musa on sitä samaa mitä maailmalla on tehty jo vuosikaudet. Ellei sitten tehdä ihan vaan omaksi iloksi. Olikohan noi rummut trigattu? ...siis mun mielestä. |
Hevirokki 12.11.2004 15:55:57 | |
---|
Mä yhdyn täysin hahuuskon mielipiteeseen. Periaatteessahan tätä pitäis kehua pirusti kun tuotantokin on tuolla tasolla (kade) mutta se ei riitä, että on hienosti tehty jos itse musa on sitä samaa mitä maailmalla on tehty jo vuosikaudet. Ellei sitten tehdä ihan vaan omaksi iloksi. Olikohan noi rummut trigattu? Terve! Rummut on ihan triggaamattomat, mutta onhan niissa toki gate, kompura, limitteri, eq, kaiku jne. perussetti. Luonnollista rumpusoundia ei taida olla enää olemassakaan :) J. (äänittäjä-miksaaja) |