Aihe: Secrets of the Rain : We Sunk Deeper
1
Demostudio
06.11.2004 06:50:11
Bändin nimi: Secrets of the Rain
Kappaleen nimi: We Sunk Deeper

URL: http://www.phnet.fi/public/kahvinhe … 20Rain%20-%20We%20Sunk%20Deeper.mp3 (Mp3)

Ok, tää on tyhmää laittaa tämmönen midistä tehty tänne, mutta ku oon niin kärsimätön ja menee aikaa ennenkun mä saan näitä mun biisejä nauhoteltua...

Eli kiinnostais kuulla kommenttia sävellyksestä (kuvitelkaa paremmat soundit jos mielikuvitusta riittää elikkä mm. semmonen Cult of Luna-tyylinen iso kitaravalli). Valmiiseen biisiin tulee viel laulua ja jotain rääkymistä.
hahuusko
08.11.2004 20:34:03
Tämä on vielä niin keskeneräinen, että tästä on vaikea sanoa juuri mitään. On tässä kuitenkin hyvä pohja biisille; hyviä riffejä ja selkeä rakenne, mutta riippuu kyllä paljon niistä lauluosuuksista, onko tämä hyvä biisi vai ei. Aika yksitoikkoinen tämä oli mutta varmasti jos tämä on tarkoitus joskus toteuttaa ihan oikeillakin soittajilla ja lauluosuudet ovat tarpeeksi vaihtelevat, niin lopputulos on varmasti paljon mielenkiintoisempaa kuunneltavaa.

Laita sitten joskus se valmiskin versio tänne, siitä ehkä osaisi antaa jotain järkevääkin kommenttia. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt