Demostudio 02.11.2004 20:55:21 | |
---|
|
funkypick 02.11.2004 20:59:47 | |
---|
You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough. |
Timo JM 03.11.2004 10:02:25 | |
---|
Eipä toi linkkiä vaihtamalla parantunut. Ei näin huonotasoista äänitettä viitsi kuunnella. ...siis mun mielestä. |
funkypick 05.11.2004 21:44:45 | |
---|
Eipä toi linkkiä vaihtamalla parantunut. Ei näin huonotasoista äänitettä viitsi kuunnella. Huonotasoita? Eipä tuota yhdellä mikillä hirveästi paremmin leikitä.. Kummallisia vaatimuksia Demostudiolta... You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough. |
maelstorm 08.11.2004 18:40:06 | |
---|
kivaa hissi/panomusaa siinä alkupuoliskolla. sitä meininggiä olisi kuunnellut mielellään vielä kauemmin. valkoiset smokit ja aurinkolasit päälle, tukka geelillä taakse ja ruotsinlaivalle! loppupäästely ei ollut niin viehättävää. ei toiminut minulle. lopussa oli taas vähän leudompaa, mutta tän kuuntelijan menetitte siinä yllättävässä kääntymisessä päästelyyn. the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
Mortal Jane 08.11.2004 19:42:59 | |
---|
Kyl me olis uskottu, et siellä oli yleisöö. Ei ois tarvinnu koko minuuttia jättää aplodeja... Jees meininki, voisin kuvitella tulevani mieluusti kattoon tällasta livenä. Pari olutta ja rento fiilis. Joo. Tulkaa Jyväskylään soittaan. "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |
funkypick 09.11.2004 02:28:06 | |
---|
Kyl me olis uskottu, et siellä oli yleisöö. Ei ois tarvinnu koko minuuttia jättää aplodeja... Jees meininki, voisin kuvitella tulevani mieluusti kattoon tällasta livenä. Pari olutta ja rento fiilis. Joo. Tulkaa Jyväskylään soittaan. Eipä ollu mun väsäämä mp3:n.. pitääpä mainita noista aploodeista :) Tullaan kyllä jykylään mielellään soittamaan heti kun joku sopiva keikka sinne saadaan. You can play anything on any chord as long as you phr^H^H^H play it fast enough. |