Aihe: Fynky : Veme 1 | |
---|---|
![]() 02.11.2004 13:25:36 | |
Bändin nimi: Fynky Kappaleen nimi: Veme URL: http://www.ratol.fi/~thaavist/fynky/ (Mp3) konejatsia akustisilla soittimilla höystettynä. Tuosta osoitteesta löytyy myös live-versio "Lokki"(ei Arja Havakka) nimisestä biisistä ja remix vemestä.kuunnelkaa ja kommentoikaa! | |
![]() 08.11.2004 01:49:46 | |
Tyylikäs, hillitty, hyvin toteutettu biisi. Ehkä enemmän tunnelma- kuin kuuntelumusiikkia? Itse en ehkä jaksaisi kuuntelemalla kuunnella tällaista musiikkia kovin runsaasti mutta taustamusiikkina menee hyvin. | |
![]() 08.11.2004 20:20:59 | |
Loistomatskua. Ja tosiaan ihan tyylikäästi toteutettuakin. Ilmoittaudun faniksi. Tossa Lokissa oli mulla ainakin jotain epäolennaisia napsuja ja rahinoita... Liven syytä? Noi yleisön höpinät ei oikeestaan ees haitannu, tuntuivat jotenkin pimeesti kuuluvan kappaleeseen.... Vemessä tulee toi komppi hienosti sisään.Ehkä vähän liian myöhään tosin, alku on aika pitkä... Kivan pehmonen bassosoundi. Toi foni tuntuu paikotellen olevan ehkä liiankin pinnassa, mut taitaa kuulua tyylilajiin. Piano sopii settiin hyvin. Kerrassaan mainiota. Aika jees toi toinenkin mix. Soittolistalle meni molemmat. "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- | |
![]() 11.11.2004 11:27:33 | |
Loistomatskua. Ja tosiaan ihan tyylikäästi toteutettuakin. Ilmoittaudun faniksi. Tossa Lokissa oli mulla ainakin jotain epäolennaisia napsuja ja rahinoita... Liven syytä? Noi yleisön höpinät ei oikeestaan ees haitannu, tuntuivat jotenkin pimeesti kuuluvan kappaleeseen.... Vemessä tulee toi komppi hienosti sisään.Ehkä vähän liian myöhään tosin, alku on aika pitkä... Kivan pehmonen bassosoundi. Toi foni tuntuu paikotellen olevan ehkä liiankin pinnassa, mut taitaa kuulua tyylilajiin. Piano sopii settiin hyvin. Kerrassaan mainiota. Aika jees toi toinenkin mix. Soittolistalle meni molemmat. Juu kiitos vaan! kyl on napsuja ja rahinoita tos lokissa,mut johtuupi hyvinki pitkälti et se on vaan parilla mikillä otettu live. muutki on sanonut tosta vemen fonista et on liian pinnassa ja uskosin et tässä kun kiireiltämme kerkiämme niin tulee vielä miksattua uudelleen. jep mukava kuulla et toi remixiki toimi. (Juho) | |
![]() 11.11.2004 22:47:53 | |
Elektroakustista jatsahtavaa tsilliä! Veme: Tämmöinen materiaali kyllä lämmittää minua kovasti. Jazzanova tulee paikoin mieleen, ja monta muutakin. Oikein tyylikästä ja hyvällä maulla toteutettua. Loistavia soundillisia ratkaisuja, eikä minua edes häirtise tämä pituus. Veme (Myöhämix): Samaa voi sanoa kuin yllä. Jos jotain negatiivista, niin basso tuntuu resonoivan jotenkin ikävästi välillä (välillä jo tuossa Vemessäkin). En tosin ole varma johtuuko tämä omasta kuuntelustani. Mutta tämä voisi periaatteessa olla vaikka samaa biisiä tuon ensimmäisen miksauksen kanssa, ikäänkuin toinen osio vain (tosin sitten biisillä olisi yli 10min. pituutta, joka voi joidenkin mielestä olla liikaa...). Mutta aika erinomaisen hienoa joka tapauksessa. Lokki (live): Live matskuakin on mukava kuulla. Tässä ei ehkä miksaus ole ihan niin kohdallaan, mutta ei livessä tarvitsekaan. Mukava reggae poljento, ja muutenkin mukava tunnelma. Tulee semmonen olo, että harmittaa kun ei ollu itse paikalla näkemässä. Missä tämä on muuten soitettu? Tunnelma on käsinkosketeltavissa. Loistavaa. Yhteenveto: Minulle tämä on kyllä ihan kuuntelumusiikkia, vaikka monet pitävätkin tätä enemmän "taustamusiikkina" (mikä ei mielestäni ole välttämättä kuitenkaan mitenkään halventava ilmaisu.) Odotan innolla lisää materiaalia. Lisää tämmöstä! Pitkästä aikaa joku musiikki aiheuttaa oikein kylmiä väreitä kun kuuntelee. Ilmottaudun faniksi, kiitän ja abloodeeraan! Huva! Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty | |
![]() 12.11.2004 12:05:36 | |
Missä tämä on muuten soitettu? Tunnelma on käsinkosketeltavissa. Kiitos kovasti! live on viime keväältä Raahen Tiiranlinnasta. Parilla mikillä napattiin keikka talteen. jep lisää tulee ku keretään nauhoitella. Lokki biisi on ainakin työstössä tässä lähiaikoina... (juho) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)