Demostudio 28.10.2004 21:31:38 | |
---|
Bändin nimi: Vilhelmus Kappaleen nimi: Love In Vain (lovemetallia?) URL: http://www.thecoveralls.org/vili/aania/loveinvain.mp3 (Mp3) Innostuinpa joskus ideasta, että voisi jopa perustaa sellaisen bändin, joka soittaisi jotain Charonin, Himin, Chevi Eyen ja To/Die/Forin suunnalla liikkuvaa musiikkia nuorille nahkatakkitytöille. Eipä sellaista bändiä syntynyt, mutta teinpä kieli puoliksi poskessa edes yhden biisin ja siitä tuli itse asiassa mielestäni ihan hyvä. Soitin itse kitarat, bassot ja synat ja kaiken huipuksi lauloin biisin kieli poskessa ylipateettisesti. Rummutkin piti ensin soittaa, mutta koska olen ylipaska rumpali, ei tarvittavaa jämäkkyyttä syntynyt, joten asialla on kone. Jotain kommenttia olisi kiva kuulla. |
Antti1997 28.10.2004 21:38:02 | |
---|
Kieltämättä aika HIMiä, mun pikkusisko varmaan tykkäis. "Rock on fiilis! Rock on beibeä corollan takapenkillä! Rock on pate mustajärven kalsarit! Rock on Paavo Lipposen vaalikampajan nuorille suunnattu propaganda! Rock on kuuma kiuas liian pienessä saunassa! Rock on ihan perseestä!" -reijoteppo |
Hate 28.10.2004 21:39:48 | |
---|
Hyvältähän tää kuulostaa tosissaan. musta ihan toimivaa. välillä laulu kuulostaa silt, ku joku lihava meksikolainen koittas puhuu paksun sämpylän läpi. kitarasoolo oli aika mukavan kuulonen.. sitä edeltävän hiljasemman kohdan olis voinut jättää pois. musta ihan mukavaa.. en taida poistaa koneelta, kuten tapahtuu monille demostudion biiseille, joita tulee ladattua. Volga, Volga, rakkaus tai kuolema, sitä ei voi vangita, hoh hoh hoh hoh ho, hei Volga, Volga, villinä ja vapaana, sua ei voi kahlita, hah hah hah hah ha, hei Volgaaaaaaaa…
IHKK#15 |
steelin 28.10.2004 21:43:24 | |
---|
Tarttuva ralli, muistuttaa jotain, en tiedä mitä. 8½ |
jannu 28.10.2004 22:56:01 | |
---|
Hähää! Jätkä on lipevä. :) Aika tyylipuhdasta pikkuhousunkostutusheviä. Paha tästä muuta on oikein sanoa. Hyvä veto. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
_Petri_ 29.10.2004 01:13:27 | |
---|
Ei mutta tämähän on kiva. Jätkällä on kyllä poppi hallussa. En mie tällasta kuuntelis, mutta arvostan jos joku osaa tehhä. Tyylipuhdasta tyttömetallia. Hyvin on perusasiat hallussa. Myy tää jollekki alan bändille ja tienaa munkkikahvit. |
Herra Rapu 29.10.2004 12:42:12 | |
---|
Vili yllättää! Kyllä ne TikTakin tytöt viimestään nyt lämpenee jätkälle! :) |
Broken Cradle 29.10.2004 19:11:46 | |
---|
Heh, tämähän on negativen heaven. Kertosäe kylläkin vaan, enkä sitä paitti muista ihan tarkkaan miten se negativen versio mennee mutta aika vahva muistikuva että kertosäe on sieltä tuttu. Hmm, ja sepäs olikin tämänkin kipaleen kantava voima.. Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niin kuin asiat ovat |
JCM 29.10.2004 19:16:40 | |
---|
Ei oo mun teekuppi, mutta hatunnosto Vilille. Menee ihan tosissaan HIMistä tai muusta vastaavasta. Kyllä Vili tietää miten tämmösiä tehdään! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Vilhelmus 29.10.2004 19:19:03 | |
---|
Heh, tämähän on negativen heaven. Kertosäe kylläkin vaan, enkä sitä paitti muista ihan tarkkaan miten se negativen versio mennee mutta aika vahva muistikuva että kertosäe on sieltä tuttu. Hmm, ja sepäs olikin tämänkin kipaleen kantava voima.. Hmm.. siis In My Heaven vai? En kyllä ollut moista kuullut edes sillon kun tän kyhäsin. Täytyypä huomenna pyöräyttää se ja kuunnella. Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
Broken Cradle 29.10.2004 21:47:49 | |
---|
Aivan joo In My Heaven se oliki. Merkillisen paljo yhteistä siihe nähe ettet oo ikinä vahingossa saanu sitä radiostakaan alitajuntaan? No mutta ompa toki itekki tullu sävellettyä kappaleita jotka on sitte puolen vuoden päästä löytyny Sonatan uudelta levyltä :( Minulla ei ole mielipiteitä, vaan kyky kertoa niin kuin asiat ovat |
Vilhelmus 29.10.2004 22:06:26 | |
---|
Aivan joo In My Heaven se oliki. Merkillisen paljo yhteistä siihe nähe ettet oo ikinä vahingossa saanu sitä radiostakaan alitajuntaan? Tää biisi on sävelletty paljon ennen kun ko. biisi tuli Negativelta pihalle. Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
Ada 29.10.2004 22:23:44 | |
---|
En minä tässä kyllä HIMiä kauheasti kuule, mutta ihan hyvä biisi. Tulee mieleen jotain Negativen ja Icon & The Black Rosesin väliltä, ehkä hieman kevyempää? Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #3
"I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
Fuzzball 29.10.2004 22:24:56 | |
---|
No ainakin kuulostat Chevi Eye:n laulajalta melkoisen paljon. Nolo myöntää,mutta omalla tavallaan mä pidän tästä.Ehkä enemmän,jos ei tietäis että tää on läppänä vedetty... Tossun alla oleva tohvelieläin. |
Jormaz 30.10.2004 07:56:00 | |
---|
Lopeta lovemetalli, myy Vox, osta Marsun pino, hiero rypsiöljyä ylävartaloon. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Pastilli? |
jazz123 30.10.2004 12:11:41 | |
---|
Toi on kyl ihan selvä In My Heaven |
Vilhelmus 30.10.2004 12:34:38 | |
---|
Toi on kyl ihan selvä In My Heaven No kuuntelinpas nyt biisin. Ainoa yhtäläisyys on skittamelodian rytmitys ja kolme ekaa sointua... että se siitä sitten. Ja saahan sitä biisiä muutenkin kommentoida. Hedelmä ja vihannes. Vippaa siis 1900 eur. |
leka 30.10.2004 21:18:45 (muokattu 30.10.2004 21:20:08) | |
---|
jahas... sitähän se. hianosti soiteltu ja silleen. Mitä tästä nyt osaa sanoa, enhän minä tämmöistä kuuntelisi... Mutta kyllähän tämä toimii varmasti tyttöihin. koska on koesoitto bändiin? Taukki |
Tapani L 30.10.2004 22:13:50 | |
---|
Voisin mennä aloittamaan aiheen "Negativen coveri Vilin Love in Vainista." Tai sitten en, kun en ole tuota Negativen biisiä edes kuullut. Oikein mainio biisi, yllätyin melkoisen paljon tuosta laulusta, poikkeaa "hieman" siitä Äetsän kesäyöt -tyylistä, vaikka välillä kyllä sekin puoli laulusta paljastuu vähäksi aikaa. Aänesi kyllä sopii tällaiseen laulutyyliin. Sävellys oli hyvä ja kitaralle oli tehty hienoja juttuja. Kokonaisuutena pidin tästä biisistä ja oikeiden rumpujen kera saataisiin vähän lisää meininkiä. Hyvä siis kuitenkin näinkin. |
Robert 30.10.2004 22:51:57 | |
---|
Hjuva hjuva. Mainion kuuloista musiikkia. Meillä on keskimäärin 2 000 hajusignaalia erittävää rauhasta ja ne sijaitsevat kallossa, silmäluomissa, korvissa, suussa, nenässä, nänneissä, nänninpihoissa, navassa ja peräaukon ympärillä. Pastilli? |