Demostudio 07.10.2004 23:46:46 | |
---|
Bändin nimi: Chipmonk Kappaleen nimi: Last Occasion URL: http://www.hut.fi/~mtmatti3/chipmonk/Last%20Occasion.mp3 (Mp3) Laitetaan nyt toinenkin piisi välttyäksemme kategorisoimiselta.. :) Tämä raita edustaa bändimme hieman synkempää puolta. Ei ihan parhaita vetoja ainakaan allekirjoittaneelta (seliseli), mutta kuunnelkaa ja kommentoikaa! |
Diablero 08.10.2004 13:45:01 | |
---|
Noniin, tää nyt ei sitten niinkään kuulostanut enää siltä weezeriltä. Ihan hyvä biisi. Dynamiikka kuulosti minun korvaani heittelevän hiukan tökerösti välillä, mutta muuten oli homma ihan hallussa. Hiukan olisi toivonut tähän sellaista voimakasta ja tarttuvaa "kaikki miehet seisomaan -kertsiä" Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
secondarymind 08.10.2004 15:15:44 (muokattu 08.10.2004 21:54:40) | |
---|
Tää olikin vähän eri kamaa ku edellinen ja kuulosti meikäläisen korvaan paremmalta. Pari miinusta kyllä pitää antaa: Ensimmäinen ehkä vähän liian heikosta tai kiltistä lauluäänestä biisin luonteeseen nähden. Eli laulajalle jonkin verran viskiä ja röökiä niin äänikin karhentuu kohdilleen.:) Toinen jo mainitusta: Hiukan olisi toivonut tähän sellaista voimakasta ja tarttuvaa "kaikki miehet seisomaan -kertsiä" Ei muuta lisättävää tähän. Muuten on kyllä hyvä biisi ja kuuntelee ihan mielellään. Toisin sanoen tykkäsin edellisestä ja tykkäsin tästä enemmän. "En ite kuuntelis mun omaa musiikkiani, jos se ei olisi mun omaa."
-secondarymind |
jussimus 12.10.2004 18:30:33 | |
---|
Sanokaa nyt vielä jotakin...kaikki kommentit ovat tervetulleita! |
Esko Deel 15.10.2004 08:24:46 | |
---|
Letkeä ja "nätti" poppis, soitto toimii mukavasti. 8- Hoida se tyynyllä - yöllä |
NHR 17.11.2004 13:44:41 | |
---|
Eipä mulla juuri mitään uutta sanottavaa taida olla, vahvempi kertosäe olisi sopinut, lauluun vähän lisää "munaa"... säkeistöosa ja se "nykivämpi", raskaampi väliosariffi toimivat kyllä pirun hyvin, alku ja loppu samoin. Soundit ja miksaus mielestäni oikein hyvin kohdallaan. Vau-vau-soolo oli ehkä vähän kökkö. Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
Primus Donut 18.11.2004 03:24:59 | |
---|
Teillähän on kyllä paketti melkolailla kasassa. Inahduksen verran voimaa lisää... tai tämä saattaa olla soundipoliitinen juttu. Livenä varmaankin mainiota. Samaan aikaan toisaalla: |
Spiralmind 19.11.2004 15:07:29 | |
---|
Ihan mukavan kuuloista musiikkia (mut ei nyt älyttömästi säväyttänyt). Se 'hevimäinen' riffi siel välissä hauska. Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
Mortal Jane 21.11.2004 00:51:52 | |
---|
Hoi. Nyt vasta hoksasin, et teillä on toinenkin biisi täällä. Se 'hevimäinen' riffi siel välissä hauska. Jos puhutaan samasta(n. 1.10), ni minusta se ei oikein sovi. Kaveri laulaa kuitenkin aika poppityylillä. Ja lisää rähinää laulusoundiin kuuluttaisin minäkin(lissää punasta norttia, joo). Laulu vois olla myös vähän lähempänä, meinaa peittyä kitaroihin paikoitellen. Vähän munaton basari. Ihan jees kuulonen biisi. Hauskoja bassojuttuja paikoitellen. Kiva toi laulajan ääni tuolla matalammalla... "Klassinen ratkeaminen, siinä konttaa myös etevä" -Tulenkantajat- |
PJS 24.11.2004 18:02:27 | |
---|
varsin toimivaa, hyvät saundit, hyvä biisi. Toimii. Tätä lisää. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua." - KMT |