Demostudio 10.10.2004 13:22:01 | |
---|
|
Aerodactev 10.10.2004 18:28:09 (muokattu 10.10.2004 19:17:12) | |
---|
Kun alku lähti soimaan, ajattelin: "Jaahas, taas joku perus-rokkikiertorämpytys". Pianon, tai itse asiassa jo intron jälkeisisten akustisista kitaroiden, tultua sisään tuli organismi. Helvetin hienoa! Saksofoni kans. Vähän tuli sellaiset bändit kuin Supertramp ja Blue öyster cult mieleen. Ja C-osan jammailu... toimii! Päälaulu on vähän huono tässä äänenlaadullisesti, kun vertaa muihin soundeihin. Tosin en voisi kuvitella ikinä kuuntelevani kokonaista levyllistä täysin samanlaista materiaalia. Progevammani ei kuitenkaan saanut edes verse/chorus/verse rakenteesta otettua negatiivistä aspektia tälle. Ei varmaan ihan aina iske yhtä kovaa kuin ekalla kuuntelulla. 1-5 -arvosanalla 5- EDIT: Ai niin ja 200 hehtokiloa lisäpisteitä siitä, että tähän ei ollut ympätty yleisönhuudatusosaa ja/tai viimeisen kertsin toistoa moduloituna.
Long = progressive = good
|
anacra 10.10.2004 23:03:32 | |
---|
Joo, tää on hyvä. Tämmöstä musaa just haluun kuulla. Kova meno, perkule. |
Päärynä 11.10.2004 15:51:02 | |
---|
Hai! Nakkido. |
Diablero 11.10.2004 17:12:25 | |
---|
Noniin. Tätähän on kaivattukin. todella hyvin toteutettua kamaa. svengaa. myös nuo muut biisit. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |
TommyGun 12.10.2004 18:28:40 | |
---|
Hehehehehee...Kyllähän tuo etiäpäin porskuttaa. Niinku Mummo hangessa 2 suurta elämän totuutta on:
1.Oikeat basistit soittaa plektralla.
2.Laatuviineissä on kierrekorkit |
dakota 12.10.2004 20:13:35 | |
---|
Hei. Täähän oli virkistävän erilaista. Uudessa Soundissa muuten arvioitiin bändin demo, ei ihan huippuarvio mutta paljon positiivista. Hyvä meno. |
NHR 17.11.2004 13:32:53 | |
---|
Sovituksellisesti ihan mielenkiintoinen paketti, pianoa ja saxpiippua myöten, niitä harvemmin nykyään kuulee. Äänityspuolella kusee ainoastaan laulut, välillä hukkuu taustaan, välillä vähän särkee. Ihan hyvin laulettu kuitenkin. En minäkään ehkä kovin montaa tämäntapaista biisiä jaksaisi yhteen menoon kuunnella, mutta näin irrallisena toimii kyllä. Kun pistää silmät kiinni ja irvistää, on helpompi soittaa sooloja. - KTR |
Primus Donut 18.11.2004 03:28:38 | |
---|
Jep. Livenä varmastikin potkii kuin pentele. Ei lisättävää. Samaan aikaan toisaalla: |
Typhus 18.11.2004 23:50:05 | |
---|
taisipa olla tämä ensimmäinen mooseksen biisi jonka kuulin... aluksi aattelin että "tjaa, perus rokkia" mutta kun olin kuunnellut biisin kerran läpi oli pakko kuunnella se uudelleen. biisi kulkee juuri niinkuin biisin pitääkin kulkea ja kertsi potkii ja jää päähän soimaan :) ... jotenkin laulut kaivelevat minua tällä EP:llä... livenä toimi laulut paljon paremmin. ja livenä muutenkin bändi oli parhaimmillaan! ... mutta takaisin biisiin. 2säkeen alussa oleva pysähdys jotenkin hieman "ontuu" mutta ei sitä aluksi edes huomaa :) ... tosi tiukkaa matskua! lisää tämmöstä! jepapeppis! |
Spiralmind 19.11.2004 14:45:55 | |
---|
Ihan hyvä. Se Judas of Today oli ehkä parempi. Sanity is just the majority of lunatics
setting the standard. |
PJS 24.11.2004 18:12:04 | |
---|
Mikä se alun Axl Rose huudahdus oikein oli :) meiningiltään vähän ku joku 14 years. Laulusta en pitäny. Muuten varsin toimivaa, veron nykivä komppi toimii mukavasti. kärsii ehkä hiukan tasapaksuudesta. heh mahtava jammailuosio, täähän pistää hymyn korviin. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua." - KMT |
Mule 25.11.2004 22:15:58 | |
---|
Saa ottaa hyvällä ja/tai vetää nokkiinsa, mutta tuli alusta mieleen, että "miksi en ole ostanut uutta Jethro Tullia" - en tiedä mistä se kupli pintaan. Itse kipalehan on mahdollisimman kaukana JT:stä ja antaa ollakin, tämä oli oma juttunsa. Pastilli? |
aivokuolio 27.11.2004 00:40:31 | |
---|
Ei parasta "Mossea" mitä olen kuullut, mutta hakkaapa selkeästi suurimman osan suomalaisista tämän pellon kyntäjistä. Hyvin etenevää vanhan koulun rokenrollia, pahimpia klisekarikkoja väistellen ja sopivalla hurmoksella edetään. |
Brian May jr. 27.11.2004 21:47:16 | |
---|
Aika jees, livenä rokkaa varmasti kovaa! Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi! |
Tupuna 28.11.2004 12:58:06 | |
---|
Todella hyvä biisi ja musiikkityyli. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |