Demostudio 03.07.2003 15:56:13 | |
---|
Bändin nimi: Virha Kappaleen nimi: Sekunteja vain URL: http://rmk.hamk.fi/~ahojuss1/musiikki/sek.mp3 (Mp3) Tämä kappale on 18.7. ilmestyvältä demolta. Musiikki on suomenkielistä rokkia ja se on äänitetty omassa kotistudiossamme. Haluamme palautetta itse biisin lisäksi myös soundeista. |
Mättöpiiska 03.07.2003 16:00:09 | |
---|
Ja jos haluatte tietää yhtyeestämme lisää, alla olevasta linkistä pääsette kotisivuillemme. Lisätkää puumerkkinne vieraskirjaan! "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
karkki 04.07.2003 00:14:04 | |
---|
Hei, hyvähän tämä on. Sounditkin on minun korviini demolle ihan riittävän hyvät. Paitsi mitä se omituinen krohina toisessa kitarassa on? (erottuu parhaiten ihan biisin alkumetreillä) No, laulusuorituksesta en hirveästi pidä etenkään kertosäkeessä, semmoista "teatterilaulua". Kaikkein pahimmin käy korvaan tämä "liitoskohdat närähtää". Aitoa tunnetta teatraalisuuden tilalle, niin hyvä tulee. Laulajan äänessä sinsänsä ei ole vikaa, vain tavassa jolla sitä käytetään. |
Mättöpiiska 04.07.2003 09:50:41 | |
---|
Hei, hyvähän tämä on. Sounditkin on minun korviini demolle ihan riittävän hyvät. Paitsi mitä se omituinen krohina toisessa kitarassa on? (erottuu parhaiten ihan biisin alkumetreillä) Siinä on tarkotuksella sellaista krohinaa lähinnä levyn kokonaisuuden takia. Edellinen biisi näet loppuu siihen kohinaan jne.. Ekan kertsin jälkeinen krohina tuli vahingossa mutta jätettiin sinne kuitenkin ärsyttämään. :) No, laulusuorituksesta en hirveästi pidä etenkään kertosäkeessä, semmoista "teatterilaulua". Kaikkein pahimmin käy korvaan tämä "liitoskohdat närähtää". "Liitoskohdat _narahtaa_" Mitä tarkoitat "teatterilaululla?" Aitoa tunnetta teatraalisuuden tilalle, niin hyvä tulee. Laulajan äänessä sinsänsä ei ole vikaa, vain tavassa jolla sitä käytetään. Kiitoksia palautteesta. "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
Kitaranraiskaaja 04.07.2003 12:12:28 | |
---|
Hyvä biisi ja hyvät soundit. Ehkä särökitarat saisivat pikkuisen kovempaa kuulua. Ei minulla mitään valittamista ole. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. |
Samistoteles 04.07.2003 13:59:47 | |
---|
Kiitos palautteestasi raiskaaja! Versio jonka kuulit ei luultavasti ole se joka tulee EP-levyllemme 19.7.03... Joten eiköhän toi kitarahomma korjaannu.. |
karkki 04.07.2003 17:48:09 | |
---|
"Liitoskohdat _narahtaa_" Jees, ymmärsin toki, että siinä sanottiin "narahtaa". Mutta miksi se pitää ääntää kuin sanottaisiin "närähtää"? Se on juuri sitä äänenkäyttöä, joka ei minun korvaani istu. Mitä tarkoitat "teatterilaululla?" Olet varmaan nähnyt laulavia näyttelijöitä? Siis sellaisia, jotka näyttelevät laulajaa & laulamista. Tuloksena on sisällyksetöntä ylitulkintaa, ei aitoa laulua aidolla tunteella. Sellaista minä nimitän "teatterilauluksi". (ja tähän löisin copyright-merkin, jos muistaisin mistä näppäimestä sen saa aikaan). Tällaiselta biisinne kertosäe ajoittain kuulosti. |
Mättöpiiska 05.07.2003 07:11:23 (muokattu 07.07.2003 12:32:01) | |
---|
Olet varmaan nähnyt laulavia näyttelijöitä? Siis sellaisia, jotka näyttelevät laulajaa & laulamista. Tuloksena on sisällyksetöntä ylitulkintaa, ei aitoa laulua aidolla tunteella. Sellaista minä nimitän "teatterilauluksi". (ja tähän löisin copyright-merkin, jos muistaisin mistä näppäimestä sen saa aikaan). Tällaiselta biisinne kertosäe ajoittain kuulosti. Itse oon jo niin tottunut tohon lauluun, ettei tuollaisia huomaa. Ehkä olet oikeassa. EDIT: Ja nyt sitten meidän laulaja tuli sanomaan, että meikäläinen nöyrtyi kritiikin edessä.. prkl... "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
Lupus 13.07.2003 12:08:40 | |
---|
Täähän oli hyvä. |
skinkarde 13.07.2003 14:36:20 | |
---|
alt + 184 = © -skag!- |
Kitaranraiskaaja 13.07.2003 17:35:38 | |
---|
alt + 184 = © © no niinpä onkin. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Mättöpiiska 13.07.2003 19:23:54 | |
---|
Täähän oli hyvä. No kiitoksia. Voisitko tarkentaa, että millä tavoin se on hyvä? Tai huono? "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
Samistoteles 15.08.2003 10:34:40 | |
---|
Tääpäs oli kova piisi.. Aika suora tosin, mutta tarttuva kertsi ja loppuosan laulurevittely oli jees... |
MattiAuer 16.08.2003 09:58:59 | |
---|
Juu. Liitoskohdat tosiaan "närähtää", mutta muuten ihan ok-shittiä. Sävellyksen puolestahan tästä voisi tulla vaikka minkälainen hitti, ja miksei esityksenkin, mutta tuo sanoitus ei juuri kosketa. Vaikkei sekään erikseen huono ole. Ja toisaalta, mitäpä se ennenkään on minkään biisin hittipotentiaaliin vaikuttanut vuotaako minun sydämeni verta sen sanoitusten päälle. Minä annan tälle sellasen vahvan 8 ja puol, että jää varaa vielä korottaa jos sattuu mun makuun parempaa matskua pukkaamaan. ----------------------
"Koskaanhan ei voi omistaa liikaa kitarakamaa"
-M |
MattiAuer 16.08.2003 11:01:17 | |
---|
Kuuntelin muutkin biisit. Jäläkiviisaus toimii ismoalankomaisuudessaankin. Alkoi jopa levyn osto kiinnostaa. "Koskaanhan ei voi omistaa liikaa kitarakamaa" -M |
deadworm222 16.08.2003 20:56:01 | |
---|
Tuo "teatterilaulanta" ei haittaisi, jos ne kitarat olisivat kovemmalla tunnelmaa luomassa. Loistokamaa rdiosoittoon, tms, mutta minä en erityisesti pidä muuten tyylistä. Täällä voit muokata tietojasi. |
Mättöpiiska 20.08.2003 15:23:34 | |
---|
Kuuntelin muutkin biisit. Jäläkiviisaus toimii ismoalankomaisuudessaankin. Alkoi jopa levyn osto kiinnostaa. 4 euroo + postikulut (~2 euroo?). Siitä vaan tilaamaan vaikka molemmat. Tosin toi eka demo on vähän huonosoundisempi. "Lyhyt tukka on helppohoitoisempi, vaikka naistenlehti on samaa mieltä." - Tommi Liimatta
Virhan sivut |
Samistoteles 09.09.2003 09:22:14 | |
---|
Hei vain. Koskas ootte keikoilla taas? Viimeksi turun TVO:lla olitte aika kovassa vedossa... |
Samistoteles 18.01.2005 17:47:15 | |
---|
Noperkeles! |
paristo 19.01.2005 23:29:34 | |
---|
saiskos ton linkin toimintaan..? Selvästi pidemmälle.. |