Aihe: Collarbone : Employee of the Month 1 | |
---|---|
![]() 06.02.2005 13:12:07 | |
Bändin nimi: Collarbone Kappaleen nimi: Employee of the Month URL: http://www.kolumbus.fi/janne.suomin … larbone_-_employee_of_the_month.mp3 (Mp3) Kuunnelkaas. | |
![]() 07.02.2005 13:21:19 | |
Täytyy tunnustaa, että olen vähän pettynyt tähän teidän nykyiseen meininkiinne. En tarkoita millään pahalla, mutta ep:nne omistavana ja teidät kerran livenä nähneenä tämä kaikuu korviini tusinatavarana. Tuotanto on ihan mukavaa ja kyllähän nuo laulajan huudot ihan vakuuttavia ovat. Toivottavasti tämä on vain hetkellinen muutos musiikkiinne. ;P Go pussycat kill kill | |
![]() 07.02.2005 23:59:04 | |
Noo, tehdään sitä mikä tuntuu hyvältä. Ensi kerralla ehkä taas toisenlaista. Mutta kiitos kommentistasi. :) Kuuntele heti Collarbonen musiikkia tai ammun tämän suloisen kanin! | |
![]() 08.02.2005 14:22:04 | |
Kiitos palautteesta! Ollaan otettu ihan kylmästi kaupallisempi linja, sillä noilla ep:n biiseillä on jokaisella yhtä huima kaupallinen potentiaalisuus, kuin Ressu Redfordin comebackilla.. Minua hämmästyttää oikeastaan se,kuinka paljon yleistä ruikutusta ja kitinää tuo single on aiheuttanut. Onko väärin, jos yhtäkkiä kappaleissa on esim. kertosäkeitä? Ja tällä tarkoitan siiis kertosäettä joka oikeasti jää päähän soimaan. Kaikenmaailman rokkipoliisithan vihaavat kaupallisuutta, ja jos jokin bändi, joka on aiemmin veivannut hieman tuhdimpaa settiä, alkaa kyllästymään umpikujassa runkuttamiseen ja päättää muuntaa stailiaan kaupallisemmaksi,niiin maailma kaatuu ja hemmoilla on vaihtoehdoton pakko-kastraatio edessä. En käsitä!! -Rituaalimurha Vihreän tietty sävy... | |
![]() 08.02.2005 16:03:19 (muokattu 08.02.2005 16:03:51) | |
Tämä kaupallinen osuus toimi mielestäni hyvin: melodiat olivat hyviä ja kertsissä oli fiilistä. Olen teiltä parempiakin biisejä kuullut, mutta uusi suuntaus saa ainakin minulta positiivista suhtautumista. Örinävaihe ei miellyttänyt, mutta en muutenkaan tykkää musiikista, jossa lähestytään norjalaista vuonosatanismimetallia. Niin kuin ehtyy tiimalasin hiekka, on elämämmekin päivien viemää... | |
![]() 09.02.2005 13:59:56 | |
Ymmärrän pointtisi Rituaalimurha, mutta henkilökohtaisesti kuuntelen paljon mielummin teiltä sitä tuhdimpaa osastoa. Tässä sarjassa mihin olette nyt astumassa, löytyy todella paljon bändejä joilla on yleinen suosio ja kaupallisuus mielessä. Omassa sarjassanne (viitaten tuotantoon ennen sinkkua) olitte joukosta erottuvia. En usko, että saatte tällä uudella tyylillä yhtään enempää kunnioitusta tai edes helpommin esimerkiksi levytyssopimusta. Monet vanhat diggarinne vaan pettyvät ja siksi teille ruikutetaan. Go pussycat kill kill | |
![]() 09.02.2005 14:54:42 | |
Jaah.. Olen itse vahvasti eri mieltä siitä,etteikö sinkku herättäisi kiinnostusta enemmän, kuin ep. Meille on hyvin moni alan isokenkäinen sanonut,että linjat suoremmiksi ja tuollainen yleinen genrejen välinen sekoilu vittuun. Kertsejä peliin rohkeasti jne. Minulla on ainakin tavoitteita musiikin suhteen, ja uskon että muillakin jannuilla on. Näihin tavoitteisiin ei kuulu kuitenkaan junnaaminen paikoillaan,ja yleinen ihmettely/muniin tuijottaminen, miksi ei oma materiaali kelpaa. Ok, onhan noita bändejä jotka jääräpäisesti vetää sitä omaa linjaansa(ja jopa jonkin levy-yhtiön tallissa),mutta myykö ne oikeesti yhtään mitään? :D Epäilen HYVIN vahvasti.. Myönnän että olen ego-sentrinen runkkari,jonka päässä on välillä sietämättömät paineet kaiken sen kusen johdosta,mutta minä en ainakaan ikinä haluaisi sellaiseen "semi-feimi" asetelmaan. Haluan koko kakun, ja sen johdosta olen enemmän kuin valmis hieman viilaamaan oman bändini musiikillista panosta. Korostan tähän loppuun,että hienoahan se olisi tietysti omalla staililla päästä parrasvaloihin,mutta karuin fakta lienee se,että kaikki nuo "omat" jututkin on jo keksitty pariin otteeseen. Jos sitten tosiaan on keksinyt jotain omasta mielestä uniikkia,niin viimeistään levy-yhtiön iso paha setä toteaa: " Ei minkäänlaista kaupallista potentiaalia". Eiköhän kaikki jotka ottaa musiikin tosissaan haluaisi joskus saada siitä rahaakin? Voin vastata tässä kaikkien puolesta; KYLLÄ. -Rituaalimurha Vihreän tietty sävy... | |
![]() 09.02.2005 17:15:37 (muokattu 09.02.2005 17:20:23) | |
No jaa.. En ole samaa mieltä. Itse tavoittelen musiikin tekemisellä ja esiintymisellä sitä että mahdollisimman moni pitäisi siitä mitä teen/bändini tekee. Toivon että se ei ole sultakaan päässyt unohtumaan. Tietysti kenestä tahansa olisi mukava saada nimeä, mutta jos on vaan raha mielessä niin on kannattavampaa opiskella vaikkapa amiksessa paperikoneen valvojaksi kun yrittää saada sitä bänditoiminnalla. Vielä kun Suomessa ollaan. Ja voin sanoa, että itse otan MUSIIKIN todella vakavasti. Mietipä niitä bändejä mitä itse kuuntelet.. Moniko niistä on sitä tosi myyvää linjaa? Sitäpaitsi tyyliä voi vaihtaa muuhunkin kun kaupalliseen/levy-yhtiön pomojen ahtereita nuolevaan suuntaan, jos tuntuu että homma junnaa paikoillaan. Go pussycat kill kill | |
![]() 10.02.2005 11:08:31 | |
Voi vittu! hohoo.. mä taidan soittaa tossa pändissä?! mites nää jutut? "Vaadimme Pallistin pallit kehiin!!" -kid ego
www.collarbone.tk | |
![]() 10.02.2005 14:32:30 | |
Toki minäkin tavoittelen! Olen tässä oppinut vain hyväksymään tiettyjä raakoja faktoja,joidenka johdosta ajattelen asioita hieman eri kantilta. Tottahan on se,että Suomessa on hyvin hyvin vaikeaa breikata, ja oikeasti elää musiikin tuomilla rahoilla(aivan niinkuin sanoitkin). Sitä suuremmalla syyllä on välillä ajateltava laskelmoivasti. Emmekä me nyt niiin suunnattomasti sitä tyyliä olla vaihdettu. Lähinnä huutoja karsittu, ja lisätty enemmän tarttumapintaa kertosäkeisiin. Tällä hetkellä soittimessa pyörii: Jimmy Eat Worldi,Incubus ja Funeral for a friend.Kaikki myyvät erittäin hyvin! Jos tarkoitat "todella myyvällä linjalla" esim. eminemiä,justinia jne. ,niin eikö se jo mene karikatyyrisen vertauksen puolelle? puhutaan kuitenkin rockista.. "tyyliä voi vaihtaa muuhunkin kun kaupalliseen/levy-yhtiön pomojen ahtereita nuolevaan suuntaan, jos tuntuu että homma junnaa paikoillaan." Mihin? Kokeilevaan fuusio-jazziin? :D Olen hieman ahdasmielinen nyt,mutta en oikeastaan näe täällä Suomessa muita vaihtoehtoja, kuin homman vetäminen täydeksi bm-oopperaksi, tai sitten vaan popimmaksi. Sehän on huomattu,että spine signaa jokaisen örinäkikkelibändin :D Ja rasmuksellakin alkoi hommat pyörimään HIVENEN eri tasolla linjauksen muuttamisen jälkeen. -Rituaalimurha Vihreän tietty sävy... | |
![]() 10.02.2005 17:59:49 | |
Cmx:n eka demo oli paras. Se mikä oli nauhoitettu mankalla. | |
![]() 10.02.2005 18:46:35 | |
Tästä aiheesta väitteleminen nyt on sinänsäaika turhaa koska kaikilla on tietysti omat tavoitteensa ja toiveensa. Pitää ehkä taas kattoo siellä Ääni&Vimmassa teidän meno(kun kerran itsekin siellä esiinnymme) ja kattoo miten toimii livenä. :) Go pussycat kill kill | |
![]() 10.02.2005 19:30:07 | |
Hmm. ootteko tämän jutun nyt sitten kelanneet kovinkin pitkälle? Eli siis teette emobiisin, paitsi että askel popimpaan suutaan. Sitten c-osa pompotusta. Kuka olisi tämmöisen biisin potentiaalinen kuulija? Jos haluatte kosiskella emokansaa, tämä on liian poppia (ja muutenkin tehty jo), jos haluatte vedota poppikansaan, ottakaa se huuto kokonaan pois. Ja tosiaan joku kunnon huukki sinne biisiin mitä viljellään vielä enemmän. Oli suutautumisenne mikä tahansa, pompotus-osan pitää mennä, sillä pompotus on kyllä tosi paha tabu just nyt :) Minä suosittelisin koittaa vielä jotain muuta, sillä kaikki noi elementit on vähän liikaa just sitä eilis- tai toissapäivää. Kokeilkaa vaikka vetää toi biisi semmosella rautalankameiningillä mut pirusti nopeempaa. niin ja sit semmoinen 2 minuutin fiilistely- väliosa missä soitatte kummisedän tunnaria väärinpäin, kasvattaen. :D joo, mut, kuitenkin. Hyvä bändi teillä siinä kasassa kuitenkin, silleen kaikki osaa hommansa, joten eiköhän se sieltä löydy. peukkuja ja syrämmiii | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)