Aihe: Jerkstars : Ei kukaan nää
1
Demostudio
18.01.2005 15:55:38
Bändin nimi: Jerkstars
Kappaleen nimi: Ei kukaan nää

URL: http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=105956 (Mp3)

Tammikuussa 2005 valmistuvan uuden EP:n avausraita!
Joonas
18.01.2005 20:18:20
Mahtavaa!

Hyvää jälkeä. Tulee vähän TikTak mieleen mieleen
tosta pomppuskasta :)

Ai niin, en tiedä mistä johtuu, mutta tän biisin aikana mun skobet
meni paskaksi...Kuka ton on masteroinu :)

Jepu. Nähdään ehkä Yanossa tai Svengissä viikonloppuna.

Joonas.
Moon vanha kettu.
paristo
19.01.2005 23:23:53 (muokattu 19.01.2005 23:25:06)
täähän oli LOISTAVA...!!
tosiaankin tiktak käväisi mielessä
Selvästi pidemmälle..
Timo JM
20.01.2005 14:38:08

Tää on ihan valmista kamaa! Pakko sanoa munkin, että Tik Tak tulee väkisinkin mieleen. Se voi olla hyvä tai huono juttu.

Biisi on kiva, laulu mallikasta, soitto kulkee hienosti, sovitus toimii ja soundit on laulua lukuun ottamatta kohdallaan. (Se on turhan kireäksi ruuvattu.)

Tää on niin hieno, ettei tässä ole mitään naputtamista. Hyvä hyvä!
...siis mun mielestä.
-Kitaristi-
25.01.2005 19:07:32
Aivan mahtava! Jerkstarsilta vihdoinkin suomenkielistä tuotantoa! Voisi jopa sanoa että aika ammatimaisen kuuloista!
P.K.
Dr.Groove
25.01.2005 19:54:55

Hyvä, hyvin soitettu ja hyvin miksattu biisi. Melodiassa on nautittavan hyviä pidätyksiä, tekee hyvää biisille, erottuu joukosta. Särmä on tässä hyväksi.

Laulaja hoitaa homman hyvin, samoin taustat soivat hyvin ja puhtaasti. Laulun (lead) laittaisin miksissä selvästi enemmän esiin.

Kitaroiden soundi on hyvä, mutta ne molemmat on vahvasti esillä keskialueella ja harkitsisin EQ:lla niiden korostuksen tasoittamista hieman laajemmalle toistoalueella -- ehkä.

Basisti soittaa muuten napakasti tässä biisissä, kuvio vaihtuu sopivissa kohdissa mielenkiintoiseksi, mutta ei poukkoile liikaa.

Lopun kitaran ylimääräinen nuotti lienee tarkoituksella tehty snafu. Siinäkin on särmää ja sopii lopetukseksi.

Tasapainoinen ja hyvä kokonaisuus, thanks!
Miten kitaristin saa soittamaan hitaammin? Anna hänelle biisin nuotit ;-)
JPöysä
04.02.2005 15:05:28
Kiitoksia kommenteista! lisää toivottaisiin yhä.
MikkoPaskavasara
06.02.2005 20:27:21

Oikein hyvä ja kiva rallatus, tosin TikTakmaisuus on käsinkosketeltavaa. Mutta oikein toimiva biisi! Odotellaan EP:tä...
Sex, drugs, rock n' roll and rubber chickens!
Primus Donut
07.02.2005 19:28:21

Peeveli. Jumalattoman kommee. Missä mä olen tämän kuullu? Onko se jo tehosoitossa pitkin eetteriä? Syytä ois...
Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide. - Archibald Cruet
Sintti
09.02.2005 13:12:11
Hyvältä kuulostaa, vaikka en hirveesti tällasesta tiktak tyyliestä musiikkista perustakkaan. Alko jalka naputtaan tahtia. :D Soolo oli minusta jotenkin vähän irtanainen, mutta hyvä silti.
Don't be stoopid now!
Aerodactev
13.02.2005 14:29:19 (muokattu 13.02.2005 14:29:44)
On kyllä ehkä enemmän semmoista musaa, jonka tahtiin pompitaan keikoilla, tai joka soi tehosoitossa radiossa, eikä semmoista jota kuunnellaan kotona lattialla risti-istunnassa jokaikinen nyanssi tarkkaan syynaten ;)

Mutta joka tapauksessa, ammattimaista jälkeä ja pidin erityisesti sekä säkeistön bassokuviosta että muutenkin veikeästä menosta siinä. Sanotaanko nyt että taidollisesti 5/5 mutta musiikillisesti (henk. koht., katsokaa vaikka musamakua - ei mene ihan yksiin) 3½/5.

Kuitenkaan ei tämä Demostudioon kuulu lain, sen verran hiottua ja tehokasta kamaa.
Long = progressive = good
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt