Aihe: Vasama : Suihkari
1
Demostudio
23.02.2005 15:21:18
Bändin nimi: Vasama
Kappaleen nimi: Suihkari

URL: http://uc.hit.edu/~sige/VASAMA%20temporary/ (Mp3)

Pop/rock-biisi, kertoo lentokoneista ja vähän muustakin. Oma säv. ja sov.
Jos pidit tästä, niin ole ystävällinen ja käy äänestämässä tätä kappaletta ylex:n viikon demo-kilpailussa. Äänestys alkaa 23.2.2005 keskiviikko-iltana. Osoite on http://www.yle.fi/ylex/kilpailut/sivu.50.shtml
Juise
23.02.2005 16:10:47

Da,
varmasti toimiva poppisbiisi. En tiä miten oli äänitetty, mutta vaikutti turhan konemaiselta soitto. Laulaja osaa asian.

Teksti oli rehellisesti sanottuna musta huono mutta näähän on makuasioita :) Metodina yhdellä tasolla kirjoittaminen voi olla hauska, mutta silloin tarvitaan joku toinen oivallus.

Käyhän kuuntelee Urpo & Anakonda, mun äsken laittama piisi. Ku näköjään täällä ei paljon kommenttia tule ellei o tuttuja kommentoimassa :(
Primus Donut
23.02.2005 16:55:05

Tämä oli tolkuttoman hyvä! Ei meinaa ihminen pysyä paikallaan kun kuuntelee. Ihan pakko imuroida omalle koneelle... En minä huomannu noissa sanoissa mitään vikaa - on tämä sen verran kohottava biisi. Lauluääni suorastaan ja kertakaikkiaan ja soittokin kyllä hyvin pitkälti... hehe, tiäkste. Päivän paras biisi, ja olen tänään aika monta ehtiny kuunnella tuolla mikserin puolella.
Minulla ei ole mielipiteitä - minä OLEN mielipide. - Archibald Cruet
nakke
24.02.2005 00:52:30
Tää on kyllä parasta mitä olen netistä vähään aikaan kuullut.
Paranee aina vaan, mitä enemmän kuuntelee. Kävin äänestämässä.
Timo JM
24.02.2005 11:08:18

Tää on hieno!

Hyvä biisi, hyvä laulaja (kuulostaa Taiskalta) ja kiva rullaava sovitus. Kuuntelunautintoa häiritsee hiukan exiter tyyppinen kireä kokonaissoundi.
...siis mun mielestä.
maza
24.02.2005 12:54:18

Yllättävästi mieleen tuli Ultra Bran Helsinki-Vantaa. (;

Ihan menevää poppia, soundipuolella olis parantamisen varaa. Saattaisi toimia myös aavistuksen hitaampana versiona?
vigoyan
26.02.2005 15:26:55
Hyvä biisi, sanoittajalla fysiikan lait hallussa. Kiitorata ja kesä tuli mieleen. Hieno kappale.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt