Aihe: Erotic Support : Drink or Die
1
Demostudio
23.11.2004 13:17:43
Bändin nimi: Erotic Support
Kappaleen nimi: Drink or Die

URL: http://media.eroticsupport.net/uudetmp3/es_-_01.mp3 (Mp3)

Käytiin vetämässä läskit ja siinä sivussa nauhoteltiin muutama piisi. Drink or Die on vähän hitaampi kuin mitä vanhempi tuotanto, tekstithän kertoo lähinnä siitä kun ei mene enää liemi alas mutta pakko sitä on väkisin upottaa... Heviähän tää on.
alphamale
01.12.2004 10:29:20

Vissiin aika mykistävä pläjäys kun ei ole kommentoitu... haukkukaa nyt, perkele! Ja lynkatkaa kun menin nostamaan ;)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
dakota
01.12.2004 21:56:30
Kuuntelin mutta kun hevi ei ole minun lajini niin en oikein uskalla paljon sanoa... Paljonhan on puhuttu kliseistä hevissä ja tässä niitä tuntui olevan riittämiin. Tästäkin huolimatta: biisin fiilis oli ok eli menee ainakin osittain maaliin. Anteeksi.
Xiauoko
09.12.2004 12:04:08 (muokattu 09.12.2004 12:06:00)
Valitsin tällä kertaa täältä Demostudiosta bändin nimen perusteella kappaleen kuunneltavaksi. Tarkoitukseni oli valita sellainen bändin nimi joka ei kuulosta hevibändiltä. Valitsit Erotic Supportin ja ajattelin kappaleen nimen perusteella että tämä on joku Tekno huumoripläjäys. No heviähän se oli.

En ole itse hevi miehiä sittten oikeen ollenkaan mutta kyllä tämä biisi oli oikein mukava kuunneltuna. Soundit ovat hyvät. Pidän. Virveliä voisi ehkä nostaa ihan pikkirikkiisen kovemmalle, mutta se on jo hieno säätöä, niin pienestä volyymin muutoksesta on kyse. Joka tapauksessa pientä potkua olisin itse ehkäpä virveliin ruuvannut lissää, mutta eihän se näinkään huono ole. Biisin intro-osuus on biisin paras osa. Itse biisi on ihan jees mutta mielestäni peruskauraa. Kuuntelin kappaleen kaksi (2) kertaa peräkkäin.

Missä biisi oli muuten tallennettu? tai kuka oli studion pöydän takana työskennellyt? Terveiset hänelle!
Musiikki on kiva asia.
alphamale
09.12.2004 13:24:36

Täähän on ihan trenariolosuhteissa nauhotettu, ensin rummut + demokitara - rummut 7 mikillä joista toinen övereistä oli erittäin epäkiitollinen sm57. Seuraavaksi kitara fender blues deville sm57 mikitettynä ja basso hartke + kaappi samoin mikitettynä, sitten toinen kitara 5150 crunch + sm57 ja lopuks laulut ja lead kitara jcm800 + sd-1 + sm57.

Meni vähän höpinäks mutta varmaan selvensi asian. Pitää äänittäjältä kysyä saako herran tässä yhteydessä mainita :)
Lahtelaista, totta kai
Erotic Support
Xiauoko
09.12.2004 14:20:50
Täähän on ihan trenariolosuhteissa nauhotettu...

Oho + hienoa! Hyvältä kuulosti = jatkakaa siis samaan tyyliin.
Musiikki on kiva asia.
Hirvi
28.02.2005 18:55:39

Aika rouhee Motörhead meininki! Jatkakaa samaan tapaan!
Rokkaa kuin hirvi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt