Aihe: The Sons of Spede : Waves
1
Demostudio
16.02.2005 16:29:37
Bändin nimi: The Sons of Spede
Kappaleen nimi: Waves

URL: http://www.hut.fi/~oattila/sos/biisit/TheSonsOfSpede-Waves.mp3 (Mp3)

Akustisvetoista melodisen kaunista mussiikkia.
siiki
16.02.2005 18:19:02

Todella kaunista akustista musiikkia kyllä!Tykkäsin laulu äänestäkin.Erittäin yksinkertainen biisi mutta yksinkertaisuus kaunistaa :)
Moon kovis! XD
Tapani L
16.02.2005 18:31:34
Todella ammattimaisesti toteutettu kaikilta osilta. Kuulostaa kyllä hirmuisen amerikkalaiselta bändiltä, jopa menestyneeltä sellaiselta. Johtunee siitä, että tällaista kantrivetoista pop/rockia (vai onko tämä edes sellaista?) ei paljon Euroopassa tehdä ja laulutyylikin oli hyvin amerikkalainen.

En kyllä itse tällaista hirmuisesti ole kuunnellut, enkä varmaankaan koskaan tule kuuntelemaankaan, kun ei ole ihan mun juttu. Hyvä tämä oli ja hyvin toteutettu ja uppoaa varmasti erinomaisesti kohderyhmään, mutta minä en tästä hirveästi irti saanut.
TOISTAISEKSI NIMETÖN Uusi avatar, uusi omakuva - sama idiootti!
konza
01.03.2005 16:38:13

Back to the 60's! Tuli mieleen vanha kunnon The Byrds ja Forrest Gump. Toimii oikeessa mielentilassa eli helvetinmoisessa krapulassa.
Aika parantaa haavat mutta ei arpia..
olazabal
03.03.2005 15:39:14
Jeajea, kiitos vaan kommenteista jätkät! En kyllä tajuu että miten muka byrdsiltä kuulostaa. Mutta lisää palautetta vaan. Kiinnostaisi miltä miksaus korviinne kuulostaa?
Jäärä
04.03.2005 16:16:58
Heh, bändin nimi melkein esti klikkaamasta ja kuuntelemasta! Onneksi oli positiivisia kommentteja jo alla niin mielenkiinto heräsi.

Kauniin kuuloista kamaa. Voi olla, että mun kajarit valhettelee, kun ne on aika heikot, mutta olisin ehkä miksannut laulua pikkasen alaspäin ja ehkä äänitysvaiheessa olisi pitänyt lauleskella hieman rohkeammin ja voimakkaammin, nyt oli vähän semmoista pidättelyn makua ja hieman pliisua. Hyvä ääni silti.

Rummut tulivat ehkä ihan aavistuksen verran liian hiljaa, tosin tää voi taas johtua mun kajareista. Toisaalta ne kuullosti hyvin paljon semmoselta back to '60 ja San Franciscoon ja silleen.

Jäin kaipaamaan C-osaa tai jotain koukkua vaikkapa ennen "sooloa". Hyvä tämä oli silti. Ja kitarat helisi hienosti.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt