Aihe: Jetro : Jet Black Gentleman
1
Demostudio
25.02.2005 15:03:11
Bändin nimi: Jetro
Kappaleen nimi: Jet Black Gentleman

URL: http://www.mikseri.net/jetro (Mp3)

Rokkia, bluesrokkia, jotain sellaista. 3 kappaletta uudelta demolta. Kuunnelkaa tai katukaa.
Tempura
28.02.2005 15:46:39
Helvata, tuotahan kuuntelee ihan mielellään.

Täällä Mnetissä on paljon musiikkia, vaikkakin hyvää sellaista, niin jotenkin jäykäntuntuista yrittämistä. Selittyy tietenkin paljon sillä että kun tietoisesti nauhoittelee demoa niin ehkä jokin jännitys tulee väliin, tai sitten liiallinen hiominen vie isomman särmän.

Mutta tässä alkoi itsekin melkein jammailemaan.

Välispiikit ja laulu jostain kohtia tuntui vähän epäsopivalta, mutta mistä minä mitään tiedän, kun muutenkin olen ennakkoluuloinen englanniksilaulamisen suhteen. Yleensäkin en pidä negatiivisten kommenttien jakelusta täällä, jos bändi itse pitää hommasta täydellä sydämellä niin siinä se pointti on.
Laulun nousukohdat olivat kuitenkin hienon kuuloisia, ja siinä tuli tietynlainen soundien rujous hienosti esille mielestäni kyllä.

Pääasia että alkoi pää heilua kun tätä kuuli.
Eli tuo kertonee jo soitostakin kaiken tarpeellisen. Harvoin kuulee näin rentoa musiikkia täällä.
Guitar Hero
01.03.2005 11:21:30 (muokattu 01.03.2005 20:03:54)
öök.. jee.. aika hyvä
Emmä erehdy, ne on ne muut.. Kato
Royal Banzai
01.03.2005 12:48:43
Joo!! tää rokkaa ihan kympillä.. Siis ihan uskomatonta. Miten noi on kekannukkaa!!?? WAU! Jätkät skulaa, ku enkelit. Anbiliivibol!!
Mistä tätä voi ostaa? heti levytys-sopimus tälle orkesterille.. Ride on!

Suokaa anteeksi, hän on kitaristi. Basistien älyllinen ylemmyys kitaristeihin nähden on jo pitkään ollut selviö, tämä vahvistaa asian.
Does your mama like to reggae?
Royal Banzai
07.03.2005 21:57:13
No helvetti, kuuntelematta jättäneiden pitäisi jo katua.
Does your mama like to reggae?
DeWilde
08.03.2005 19:58:29 (muokattu 08.03.2005 19:59:01)
Kyllähän nuo Prowling Pidgeon ja Jet Black Gentleman ovat parhaita biisejä mitä täältä tai Mikseristä on tullut kuunneltua. Ostaisin levyn.
Hevi on parhaimmillaankin paskinta.
Robert
12.03.2005 19:16:58
Tämähän oli todella hyvä! Meininki ja soitanta kohdallaan.
Mä seuduilla näillä oon tunnettu... kalamies#4 >-)))>
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt