Demostudio 07.03.2005 16:33:50 | |
---|
|
dakota 08.03.2005 21:53:17 | |
---|
No hemmetti, kaikki kohdallaan, jotain emopowerpoprockia tämä kai on. Ei pure just muhun ihan täysillä, mutta mähän kuuntelenkin enemmän progen tapasta kamaa, eli en jauha tämän pidempään. |
tuluppa 09.03.2005 00:52:18 (muokattu 09.03.2005 01:18:29) | |
---|
Sanoisin, että laulajalla näppärä ja tilanteeseen sopiva ääni, ja kertsi sai kuuntelemaan biisiä enemmän ku kerran. Tota loppupuolen rumpubassodumdidumvälikohtaa lyhentäisin, muutenki rakennetta saattaisin viilailla hitusen. Jees, ei mulla muuta! Toimii. |
MrGuitarist 09.03.2005 10:29:13 | |
---|
Jo bändin nimen takia tämä piti kuunnella :) Mutta joo, bändi toimii hyvin, tiukkaa soittoa. Laulu on välillä ehkä hieman laiskaa (säkeistöt), vaikka ääni sinällään on hyvä. Kertseihin löytyy potkua onneksi ja stemmat tukee hyvin liidilaulua. Oon tulupan kanssa samaa mieltä tuosta biisin rakenteesta, se rumpu-basso väliosa katkaisee biisin ikävästi. Vaikka sen jälkeen tykitetään kovempaa kun koskaan, niin silti biisin loputtua jää vaisu fiilis. Toki nyansseja saa ja pitääkin olla, mutta tämä ei minun mielestä toimi. Tuntuu, että biisin osat ovat liian "irrallaan". Mutta muuten tykkäsin biisistä, pyörähtipä se muutamaan otteeseen winampissa ympäri. |
clarkkent 09.03.2005 11:02:15 | |
---|
Joo, löysäähän siellä on. Toi on enemmän sellanen treenislivefiilistelyversio, kuin loppuun asti mietitty levypläjäys :) eli se on demo Herra Tuottajalle. |
Fortune 09.03.2005 15:42:00 (muokattu 09.03.2005 15:42:43) | |
---|
Ensimmäisenä tulee mieleen ajatus, että CK on kypsynyt :) Eli vähän seesteisempää on, mutta persoonallinen ote on onneksi säilynyt. Vähän kaipaan sitä livenä teiltä löytyvää räkää ja rokkia, sillä kyllä teistä sitä irtoaa. Aika siisti veto siis tämä. Stemmoistanne pidän yhä kuin hullu puurosta, sopivat niin hyvin biiseihin, hillittyjä mutta toimivia. Kertsi on tästä uudesta tatsista johtuen hieman Lemonatorin mieleen tuova, mutta ei se huono asia ole. Tosiaan, vähän liian letkeää vain. Tuottajalle ruoska käteen ja äijät rokkaamaan, väliosa ei todellakaan ainakaan tässä nykymuodossaan toimi, mutta en nyt ihan kokonaan teilaisi sitä. Livenä toimii varmasti ja ihan jokin pieni sovituksellinen koukku väliosaan mentäessä voisi riittää. Tai ihan rehellinen lyhentäminen, esim. niin että basso olisi kuviossa mukana alusta saakka tai jotain. Adrenaliinia hyppysellinen, sovitusta hitusen ja biisi narulle, hyvä tämä on, suorastaan loistava. Vaikka itselläni Back me up on ykkössijalla CK:n biiseistä, ehdottomasti. Sitä ette vielä ole osanneet ylittää ;) Ai niin, pitäähän tähän laittaa tämä radiota vuosien tauon jälkeen kuunnelleen kommentti: Disco Ensemble kuulostaa huonolta Clark Kent -kopiolta. Minusta. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |
Tupuna 16.03.2005 19:17:24 (muokattu 16.03.2005 19:24:00) | |
---|
Sanotaan nyt näin, että hyvä biisi! Disco Ensemble -viittauksista en sano mitään, koska minulle tuli mieleen Lemonator. En edes tiedä miten! Laulajan ääni, musiikkistaili vai mikä? Mietin vähän aikaa. EDIT: Se on se kertosäkeen melodia/harmonia! ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Fortune 17.03.2005 15:10:11 | |
---|
Sanotaan nyt näin, että hyvä biisi! Disco Ensemble -viittauksista en sano mitään, koska minulle tuli mieleen Lemonator. En edes tiedä miten! Laulajan ääni, musiikkistaili vai mikä? Mietin vähän aikaa. EDIT: Se on se kertosäkeen melodia/harmonia! Minusta tuo tatsi, kuten sanoinkin jo aiemmin. Löysempi rokkiote, enemmän ilmaa. Tiukka ja ahdas soundi sopisi paremmin. "Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel |