Demostudio 15.03.2005 15:24:29 | |
---|
|
Hukka 15.03.2005 15:26:12 (muokattu 23.03.2005 10:21:47) | |
---|
Jos basismi on sairaus, mie olen rutto! |
basistivol666 16.03.2005 20:45:37 | |
---|
Biisi lähtee ihan mukavasti.. kun laulu tulee mukaan, niin ei saa heti selvää onko laulu saksan-, suomen- vai englanninkielistä (siis jollei biisin nimeen huomiota kiinnitä). Laulajan englannin ääntäminen ei siis ole parhaassa mahdollisessa kuosissa eli siihen suuntaan parannettavaa ainakin. Melodiat olivat ihan ok, mutta hieman kuitenkin mitään biisille erityistä potkua antavia. Soitto kulkee peruskaavalla kertosäkeeseen, joka ehkä aavistuksen laahaa mutta jotenkin sentencedimäinen tunnelma tässä biisissä kuitenkin on ja se ei ole huono asia ollenkaan. Suurimmat puutteet laulun osalla ja hieman tylsässä biisirakenteessa. Muuten perus OK! Suomenkielistä metallimusiikkia->www.fobiayhtye.cjb.net |
Hukka 01.04.2005 19:15:58 | |
---|
Ihan vaan nostatuksena. En selitä Jos basismi on sairaus, mie olen rutto! |
Dr.Groove 02.04.2005 23:07:24 | |
---|
Laulajan soundi on mukavan muhkea biisiin. Muun biisin soundit ovat hyvät, mutta eivät niin tukevat kuin laulu, himpun verran lisäisin tummuutta myös taustaan. Laulu sujuu hyvin, mutta laulun fraseeraukseen ja tulkintaan voisi lisätä hieman enemmän tarkkuutta ja otetta: nyt fiilis on hieman turhan rento, ellei melkein "lepsu", verrattuna biisin muuten aika jämäkkään otteeseen. Rummut -- sekä soitto että soundi -- toimivat tässä hyvin. Kitarat soitetaan tarkasti. Kuuntelin biisin ensin Genelec 1032 + 1094 kombinaatiolla ja soundit olivat hyvässä kuosissa. Kun kokeilin myös biisin "el cheapo" Sonyn ministereo kaiuttimilla, laulu meni yllättävän taustalle ja komppikitarat nousivat enemmän esiin: kokeilkaa miksausta myös ns. huonommilla kaiuttimilla, minulla tuo tasapaino muuttui yllättävän paljon. Mitä nuo biisin lopun soundit tarkoittivat, onko kyseessä miksauksen lapsus vai joku hieno kikka? Minulta meni joka tapauksessa ohi. Joka tapauksessa hyvin soitettu, tasapainoinen kokonaisuus. Jos vielä parempaan pyrkii, ainoa mitä hieman säätäisin on laulu: tulkintaan enemmän ajatusta ja tarkkuutta hieman lisää. Shine In Her Eyes #23 Mikseri.netin Pop/Rock listalla :-) http://www.mikseri.net/musiikki/?genre=6&x=1&y=5 |
kerpuusi 10.04.2005 14:18:34 | |
---|
Kuuntelin biisin ensin Genelec 1032 + 1094 kombinaatiolla ja soundit olivat hyvässä kuosissa. Kun kokeilin myös biisin "el cheapo" Sonyn ministereo kaiuttimilla, laulu meni yllättävän taustalle ja komppikitarat nousivat enemmän esiin: kokeilkaa miksausta myös ns. huonommilla kaiuttimilla, minulla tuo tasapaino muuttui yllättävän paljon. Mitä nuo biisin lopun soundit tarkoittivat, onko kyseessä miksauksen lapsus vai joku hieno kikka? Minulta meni joka tapauksessa ohi. Oon ite huomannut ton saman jutun. Studiossa käytettiin miksaukseen loppujen lopuksi paljon vähemmän aikaa kuin alunperin suunniteltiin. Neljä biisiä miksattiin vajaassa päivässä, which ain´t nice. Oppia ikä kaikki, ehkä seuraavalla kerralla vois jo kokeilla jonkinlaista suunnitelmallisuutta. Lopun soundit on jätetty sinne ihan tahallaan. Se taitaa olla yhden murinakitararaidan loppu, volumepotikalla tehty. Ei siinä mitään ihmeempää vitsiä ole, ei ihme että meni ohi. :) Ihminen on todella onnellinen vain silloin, kun hänen ruumiinaukkohinsa työnnetään jotain tai kun niistä tulee jotakin pois. Kaikki muu on teeskentelyä. |