Aihe: HeartBurn : I Was Born
1
Demostudio
26.06.2005 13:29:40
Bändin nimi: HeartBurn
Kappaleen nimi: I Was Born

URL: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=140125&type=dl (Mp3)

Bändin uutta tuotantoa juuri ilmestyneeltä Demolta. Tällasta Rockki meinikiä!!!!
Perza
26.06.2005 13:36:18
Lisää biisejä uudelta ja vanhoilta demoilta osoitteessa: http://www.mikseri.net/artists/?id=39049
Turhaa
Tmp
26.06.2005 17:33:46 (muokattu 26.06.2005 18:02:37)
Kuuntelin siis tuon yhden biisin.

Tämä on todella valmiin kuuloista. Itse en ole kyseisin musiikkityylin suuri fani, mutta sävellys oli ihan toimivan oloinen ja pääriffi kuljetti biisiä todella hyvin eteenpäin. Soundit oli toimivat ja laulukin toimi hyvin. En nyt oikein keksi kritisoitavaa. Soolo oli ehkä vähän turhan oloinen ja viimenen lyönti ei ole oikein timessä, mutta sen olette varmasti huomannutkin.

EDIT: Kävin hakemassa pari biisiä lisää.

Drinking old whiskey: Riffi ei kyllä ollut ihan yhtä toimiva kuin I was bornin. Säkeistö kyllä toimi ihan ok. Kertosäe oli sitten ehdottomasti tämän biisin parasta antia. Toimii. Soundit ovat hyvät mutta en ole ihan varma miten hyvin basso sopii kuvaan. I was bornissa se istuu kuin nakutettu mutta tässä en ole ihan varma. Kitarasoolosta ei kyllä irronnut mitään erityisiä säväreitä. Hyvä kertosäe.

American dream: Noniin. Säkeistö toimii todellä hvyin samoin kertoaäe. Väliriffistä en ole ihan varma. Lopussa se potkii mutta tuntuu vähän tönköltä siirryttäess kertosäkeestä riffiin. Toimii kyllä hyvin myös pre-choruksena eli nostaa hyvin ja luonnollisesti. Kitarasoolosta en nyt taaskaan ole varma. Toimisiko tämä paremmin pelkällä riffittelyllä? Hyvä biisi.

They came with a train: Tämä oli taas vähän mitäänsanomaton. Säkeistö/kertosäe ei kyll äsäväytä yhtään. Paras kohta on kitarasoolo, varsinkin missä molemmat kitarat soittaa saman lurituksen. On vähän täytebiisin makua.

Parhaiten toimii American dream/I was born. Kakkosen Drinking old whiksey ja ehdottomasti viimeisenä they came with a train.
Kuuntelet huonoa musiikkia ja sitäkin väärin.
kumpo
28.06.2005 13:05:14
Joo toimivaa rokkia. Five Fifteen hengessä.

Laulut toimivat erittäin mallikkaasti kuten muukin soitto. Mun mielestä toi bassosaundi oli lähinnä ihmetystä herättävä. En ole ihan varma vielä siitä onko se hieno vai vaan outo. :)

Ja rumpalisti pääsi vielä loppuun vähän päristelemäänkin..
kun rima on matala on helpompi päästä yli
Perza
01.07.2005 10:45:28
Joo, se basso saundi on kieltämättä vähä erikoinen. itse päädyin siihen tulokseen, et se on hieno.
Turhaa
Perza
03.07.2005 22:48:41
Olisko jollain vielä jotain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Turhaa
Mike M. Hiirenloukku
04.07.2005 15:15:23
Basso minusta kamala ;)

Biisi toimii minusta kun kissa. Minä kyllä tykästyin ja vaikka luukutin tietokoneen minikajareista jouduin moshaamaan mukana. Ja laittamaan näköjään uuden kierroksen..
Olitte hyvä yleisö - Minä olin loistava.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt