Aihe: Jamrod : Vampire Girl
1
Demostudio
19.07.2005 22:48:32
Bändin nimi: Jamrod
Kappaleen nimi: Vampire Girl

URL: http://www.jamrod.com/VampireGirl.mp3 (Mp3)

Melodista vaihtoehtosäröpoppisrokkia.

Volumetaso jäi hieman alas, joten ämyrit kympille!
Tempura
20.07.2005 06:50:52 (muokattu 20.07.2005 06:51:48)
Ennen kuin sanon mitään, niin mua henkilökohtaisesti vituttaa sanoa jotain negatiivista demostudiossa, mutta kuitenkin haluan tätä kommentoida, enkä halua myöskään valehdella ja oletan että bändi haluaa rehellistä palautetta.

Eli vähän hämäsi laulu, ääntäminen ei ole ihan kohdallaan meikäläisen korvaan, ja hymistelyt jossain kohtaa tuntuivat väkinäiseltä. Kun laulu meni huutamiseksi, se kuulosti jo hyvältä, ehkä siksi että sai vetää rennosti syrämmellä eikä tarvinnut "keskittyä" liikaa?

Sitten asiaan eli itse biisiin, tykkäsin aika saatanasti. Tosi kovat riffit ja renkutukset. Kertosäkeen loppuosassa tulee aivan tautisen äijät säröt. Tässä on jotain semmoista henkeä mitä toivoisi olevan monessa muussakin bändissä. Ja kun automaattisesti tulee kehuttua kitaroita liikaa, niin kehutaan bassoa ja rumpua kanssa, tosi hyvin toimii yhteen.

Kun kirjoitan tätä riviä niin biisi on soinut muutaman kerran jo putkeen. Kyllä tässä on tykkiä menoa. Ei perhana kun on hyvänkuuloiset rujot kitarat! Yleensäkään ei liian viilatut äänimaisemat paljoa kiinnosta, särmää pitää olla. Tässä on.

Tulipas pitkä.
THV-Klubi #7
kumpo
20.07.2005 07:57:43
Erittäin tyylinmukaiset ja hyvät saundit. Toimiva biisi. Vähän tuonne museen päin ehkä viittaava, mutta omilla mausteilla. Erittäin hieno! Laulu hieman aran oloista välillä... ja välillä taas mentiin rinta kaarella itsevarmasti.
kun rima on matala on helpompi päästä yli
ganesha
20.07.2005 09:11:02
A-osa toimii soiton puolesta kuin junan WC.
kertosäkeessä sävelkynä onkin sitten tainnut pudota hetkeksi lattialle.
laulaja ääntää englantia kuin Cranberries-laulajatar (mikä-sen-nimi-nyt-olikaan), joku diggaa toinen ei. Minä en.
huutokohta toimi, kuten edellä jo todettiinkin.
ihan ok.
(mut se kertsi vaihtoon, jookos...)
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
vernie
22.07.2005 09:51:47
Lisää palautetta (ja huomiota) tarvitaan, joten kommentteja kehiin! :)
jussimus
29.07.2005 22:42:31
*köh*
Mika Antero
31.07.2005 10:35:26
Tämä nyt ei ole ns. minun musaa ollenkaan ja ihmetyttää tietysti, että tämmöisestä käytetään nimitystä "vaihtoehtopoppia" tjsp, koska tämmöistähän kuulee radiosta jatkuvasti...

Mutta se ettei minulle kolise ei tarkoita, että tämä huono olisi. Mättöosuus toimii hyvin ja laulaja kuulostaa huutaessaan paremmalta kuin rauhallisemmin laulaessaan. Tästä voi tulla turpaan, mutta laulaja kuulostaa hieman Negativen solistilta ko. mättöosuudessa... Soundimaailma on demomaisen karu, mutta se oikeastaan sopii tämmöiseen; liika ammattimaisuus tekisi tästä liian steriiliä, luulen ma.

Ts. osa biisistä toimii hyvin, eli ne osat joissa on vauhtia.
vernie
01.10.2005 13:44:25
Nostanpas lisäkommenttien toivossa.. Kiitos tähänastisesta palautteesta.. antaa tulla lisää! :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt