Demostudio 19.07.2005 22:45:41 | |
---|
Bändin nimi: Jamrod Kappaleen nimi: June URL: http://wwww.jamrod.com/June.mp3 (Mp3) Poppipunkkiralli. Miksauksen yleisvolume jäi vähän alas, joten nupit kaakkoon! |
kumpo 20.07.2005 08:14:12 | |
---|
Tämä oli sitten jotenkin irrallinen osa noista kahdesta muusta Jamrodista. Tämä oli enemmän tällaista highskoolpunkkia. blink128... ei kappaleena maistunut minulle kyllä yhtään niin kuin noi muut vedot. Stemmat laulettu toimivasti ja lopussa varsinkin korkeat ovat komeat! kun rima on matala on helpompi päästä yli |
vernie 20.07.2005 10:43:12 | |
---|
Tämä oli sitten jotenkin irrallinen osa noista kahdesta muusta Jamrodista. Tämä oli enemmän tällaista highskoolpunkkia. blink128... ei kappaleena maistunut minulle kyllä yhtään niin kuin noi muut vedot. Stemmat laulettu toimivasti ja lopussa varsinkin korkeat ovat komeat! Kiitos palautteesta.. Onhan tämä joo vähän eri, ku noi muut, mutta haluttiin tämäkin puoli bändistä edustetuksi ep:lle, kun tämmösiäkin biisejä löytyy. :) Tuohon urliin lipsahti näköjään yksi ylimääräinen w-kirjain ( http://wwww) .. ottakaa se pois. :) |
kumpo 20.07.2005 10:54:39 | |
---|
Kiitos palautteesta.. Onhan tämä joo vähän eri, ku noi muut, mutta haluttiin tämäkin puoli bändistä edustetuksi ep:lle, kun tämmösiäkin biisejä löytyy. :) Toi toinen osasto toimii vaan mun mielestä yksinkertaisesti paremmin. Miksi tyytyä rallatteluun kun te osaatte tehdä paljon syvempiäkin juttuja. Rikkoo vähän tota kokonaisuutta. kun rima on matala on helpompi päästä yli |
Tempura 21.07.2005 07:08:31 | |
---|
Toi toinen osasto toimii vaan mun mielestä yksinkertaisesti paremmin. Miksi tyytyä rallatteluun kun te osaatte tehdä paljon syvempiäkin juttuja. Rikkoo vähän tota kokonaisuutta. Ei mun mielestä. Ihan hyvä idea bändiltä valottaa vähän muunkinlaista tavaraa. Olihan Smashing Pumpkins kova Zerojen ja Geek USA-systeemien kanssa, mutta oli se jotenkin vekkulia että ne väänsi 1979-biisinkin, mikä ei ihan sitä normi-SP:tä ehkä ollut. Ei tämä biisi kyllä samanlaisia viboja herättänyt kuin nuo muut, mutta saattaa johtua paljon siitä että nuo muut kuuntelin ennempää ja ehkä alitajuisesti olin jo synkähtävä grunge-vireessä. Livenä voi olla kovakin tämä. THV-Klubi #7 |
jussimus 29.07.2005 22:42:02 | |
---|
*köh* |
vernie 01.10.2005 13:46:33 | |
---|
*köh* Muistakaa poistaa ylimääräinen w tuosta osoitteesta.. |