Demostudio 09.09.2005 19:03:37 | |
---|
|
Tuomas 10.09.2005 13:38:03 | |
---|
Jahas, taitaa poikien levylautaselta löytyä Finntrollia. Ilmeisesti huumorilla tehty pätkä, jossa kansanmusiikkikoskettimet tahdittavat iloista mörkömetallia. Itse koskaan sköödebörö-vokalisointiin tottumattomana en osaa oikeastaan sanoa muuta kuin että pändi soittaa ihan kivasti yhteen ja saundipolitiikkakin on jees. C-osa tuo kivaa dynamiikkaa, muuten olisi tuntunut kuin biisi olisi ollut vain kahden riffin jyystöä. Toisaalta, tarvinneeko niitä sitten enempää. Eiköhän tällekin kuulijakantaa löydy reippahasti. "No voi hitsi, mitä pelleilyä." -Fortune
~ Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki ~ Ajassa Irrallaan
MegaMan Club #007 - Drunk Man |
Lego 10.09.2005 13:43:22 | |
---|
Biisinä oikeinkin mainio, vähän tuli Bal-sagoth mieleen. Laulajalla mielestäni erinomainen murina, synasoundi ärsytti. Mieluusti kuulisin lisääkin materiaalia. Pushing little children, With their fully automatics,
They like to push the weak around. |
svwn 29.09.2005 13:54:45 | |
---|
Kato Fulgur! Hei pitää kuunnella biisi jossain välissä, tällä koneella ei oo kuulokkeita... Mullakin on täällä biisit jaossa, kukaan ei jaksa arvostella niitä, runkkarit... Mä kommentoin sit kun tiedän enemmän ^_^ |
svwn 30.09.2005 19:48:45 | |
---|
Tämähän kuullostaa hyvältä. Ei mulla oikeen pahaa sanottavaa oo... Rummuissa hyvät saundit, muutenkin hyvä saundimaailma. Tsemppiä jatkoon! |