Aihe: Tascam DP-24SD ongelma
1
Akilles
22.05.2024 09:11:53

Tascamin kaikki toiminnot eivät ole pelissä mukana. Undo ei toimi ja uusi äänitys ei suostu normalisointiin eikä siirtoon Tascamista tietokoneelle.
Yritin päivittää Firmwaren uudemmaksi, ei onnistunut. Tascam ilmoittaa virheestä, vaikka file on oikea. Initialisointi myös koitettu. Tietokone on myös vanha, voi olla että sekin on päivityksen epäonnistumiseen syynä.
Osaisiko joku auttaa? Pystyisikö joku Jyväskylän alueella päivittämään koneeni?
Tai löytyykö läheltä huoltoa/korjaamoa, joka voisi auttaa?
Kommentti ääninäytteeseen: Keikkailussa ei ole ollut taukoja, tällä orkesterilla oli. Minulla käsissä punainen Strato.
otamatone
22.05.2024 17:05:10
Mikä se virheilmoitus tarkalleen oli ? Oliko "No Update File" ?
Oliko tiedosto siis purettu ladatusta zip-paketista ja siirretty Tascamin UTILITY -kansioon ?
Oliko päivityksessä käytössä PC vai MAC ?
Akilles
22.05.2024 22:26:08

otamatone: Mikä se virheilmoitus tarkalleen oli ? Oliko "No Update File" ?
Oliko tiedosto siis purettu ladatusta zip-paketista ja siirretty Tascamin UTILITY -kansioon ?
Oliko päivityksessä käytössä PC vai MAC ?

Hei
Virheilmoitus oli Product Error eli väärä tiedosto, mutta latasin kyllä DP-24SD-tiedoston, en mk1, tai 32:lle tarkoitetun.
Päivitysyritys on hoidettu MAC:llä ja laitoin tiedoston UTILITY-kansioon ja siitä Tascamille, mutta kone ei siis hyväksynyt tiedostoa.
Kommentti ääninäytteeseen: Keikkailussa ei ole ollut taukoja, tällä orkesterilla oli. Minulla käsissä punainen Strato.
Akilles
10.06.2024 08:20:02

Akilles: Tascamin kaikki toiminnot eivät ole pelissä mukana. Undo ei toimi ja uusi äänitys ei suostu normalisointiin eikä siirtoon Tascamista tietokoneelle.
Yritin päivittää Firmwaren uudemmaksi, ei onnistunut. Tascam ilmoittaa virheestä, vaikka file on oikea. Initialisointi myös koitettu. Tietokone on myös vanha, voi olla että sekin on päivityksen epäonnistumiseen syynä.
Osaisiko joku auttaa? Pystyisikö joku Jyväskylän alueella päivittämään koneeni?
Tai löytyykö läheltä huoltoa/korjaamoa, joka voisi auttaa?

Edit:
Päivitys Tascamin ei auttanut. Laite lähti huoltoon.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)