ooidort 16.06.2009 21:49:36 | |
---|
www.mikseri.net/deathtoll Kaks ekaa biisiä on ne kuuntelemisen arvoset, loput aika scheissee. Itse kaiken miksanneena ja masteroineena jonkunlaista kommenttia kaipaisin. Mahollisimman vähän olen yrittänyt ääntä muutella, pientä equtusta ja multiband kompuraa pääasiassa käytetty. Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll |
Razanez 20.06.2009 10:51:46 | |
---|
ooidort: www.mikseri.net/deathtoll Kaks ekaa biisiä on ne kuuntelemisen arvoset, loput aika scheissee. Itse kaiken miksanneena ja masteroineena jonkunlaista kommenttia kaipaisin. Mahollisimman vähän olen yrittänyt ääntä muutella, pientä equtusta ja multiband kompuraa pääasiassa käytetty. Justjoo!! On kyllä omaan korvaan varsinkin perin miellyttävät soundit... Vaikkakin musatyyli ei koviten sitä omaani ole, mutta siihen ei puututa. Hyvin olet kyllä äänittänyt ja duunaillut nuo! Minkälaisella setillä äänittelit rummut? Oli nimittäin tiukat saundit, omissa äänityksissä rummut aina tahtoo mennä vähän ojaan... Mutta kaikinpuolin äänityksellisesti ja soundillisesti miellyttävää kuunneltavaa! Keep on goin'! Sitten tässä jos laittaisin oman bändini räpellykset kehiin. Eli meikäläinen hoiti äänittelyt, miksailut ja masteroinnit ihan tässä ikivanhalla kotikoneella. Rummut tosiaan ovat vähä heikunkeikun, basari ei juurikaan edes kuulu jne... http://www.mikseri.net/artists/?id=116103 Rottenroll. |
ooidort 20.06.2009 20:29:21 | |
---|
Judashall: Minkälaisella setillä äänittelit rummut? Oli nimittäin tiukat saundit, omissa äänityksissä rummut aina tahtoo mennä vähän ojaan... Rummut on koneistettu, eli toisinsanoen toistaiseksi Addictive Drumssista käsin olen ne hoitanut. Itse olen kyllä presetin säätänyt mieleiseksi, melkein kuin oikeita rumpuja säätäisi, helpompaa vain. Treenikämpän rummut on mikitetty kaiteki pääosin Shuren SM57:koilla, basarissa kait on joku erikoisempi. Basariin pitää yleensä puuttua rankalla equtuksella, ellei sitten halua sellaista "löysää" soundia siihen. Itse tykkään semmosesta suht nopeasti sammuvasta ja tiukasta soinnista. Eipä näistä tiedoista mitään hyötyä ole mutta kuhan jorinoin. Melodista mättöheviä! www.mikseri.net/deathtoll |
HessuHaaksiluoto 23.06.2009 09:18:25 | |
---|
|
Mikael 24.06.2009 19:10:23 (muokattu 24.06.2009 23:48:51) | |
---|
Noni! Toka sinkku elokuussa julkaistavalta Bällarby Singerssin levyltä löytyy MySpeissistä: www.myspace.com/ballarbysingers...se eka biisi "Jointti, Skordari ja Bussikortti" :D Äänitys, miksaus ja tuotanto sekä rumpulointi: mä Masterointi: Jaakko Viitalähde / Virtalähde Analog Audio Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
samic 25.06.2009 14:53:51 | |
---|
joujou |
Harsu 01.07.2009 10:29:58 | |
---|
|
jannu 01.07.2009 12:40:43 | |
---|
|
Cornflake 01.07.2009 15:05:33 (muokattu 01.07.2009 15:12:11) | |
---|
Tollanen: http://www.radiorock.fi/biisiarvostelut/arvostele.asp?id=1137 Jätkät iski ton kehiin vaikkei ollut vielä "valmis"... Ei kandee matkustaa maailmanääriin ja jättää jätkille "versiota":-) No ei se midistä, eikai se tosta olisi paljoa enää näillä eväin parantunut. Muutama selkeä pikkujuttu jäi, jotka oli korjauslistalla, sen lisäksi että piti hieroa itse soundipuolta hamaan tulevaisuuteen, eh. Mut. Hyvä näin. E: Toi on siis oman bändin biisi, selitykseksi tolle asenteelleni. Vaikeimpia on nää omat... I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
samic 02.07.2009 16:26:45 (muokattu 02.07.2009 16:28:18) | |
---|
jannu: Oli vähän hassut ID3-tagit... :DDDDDDDDDDD jahas..jäpän jäliltä taas :),en ikinä muista muuttaa... joujou |
Teijo K. 03.07.2009 15:37:31 | |
---|
Mikael: Noni! Toka sinkku elokuussa julkaistavalta Bällarby Singerssin levyltä löytyy MySpeissistä: www.myspace.com/ballarbysingers ...se eka biisi "Jointti, Skordari ja Bussikortti" :D Äänitys, miksaus ja tuotanto sekä rumpulointi: mä Masterointi: Jaakko Viitalähde / Virtalähde Analog Audio Tätä onkin odotettu. Aina saa kärsiä ja hävetä. |
zily 06.07.2009 13:41:33 | |
---|
tuollapa olisi kantria, jotka olen nauhoittanut ja "miksannnut". Olen myös soittanut rummut noihin. Kaikki biisien pohjat on nauhoitettu livenä, osa lauluista on jälkiäänityksiä: www.myspace.com/badburritosei se mitn! |
CryptoFib 06.07.2009 14:31:00 | |
---|
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua. |
Gardiner 06.07.2009 14:50:06 | |
---|
zily: tuollapa olisi kantria, jotka olen nauhoittanut ja "miksannnut". Olen myös soittanut rummut noihin. Kaikki biisien pohjat on nauhoitettu livenä, osa lauluista on jälkiäänityksiä: www.myspace.com/badburritos Hei, täähän kuulosti sangen mukavalta. Hyvä laulu ja hyvä biisi, ainakin toi Wanted Man. Tarvii kuunnella joskus loputkin. :-) "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
migi666 06.07.2009 18:45:16 | |
---|
zily: tuollapa olisi kantria, jotka olen nauhoittanut ja "miksannnut". Olen myös soittanut rummut noihin. Kaikki biisien pohjat on nauhoitettu livenä, osa lauluista on jälkiäänityksiä: www.myspace.com/badburritos Ihan mieletöntä meininkiä :D Diggailin todella paljon oikeastaan kaikesta.. :P Paras kipale oli Dirty Old Farmer, mutta kaikki muutkin iski jollain tasolla. :) Suoraan mennään ennen kuin käännytään vai miten se oli. |
Danko 19.07.2009 21:19:00 | |
---|
Mystisesti hintahtavat romantikot #3 Facebook on kyllä yks homojen kokous jäällä. -K.O. Jones |
ewqqq 20.07.2009 16:05:06 | |
---|
Tarkasta oma jäsenkuvauksesi. |
Timo JM 20.07.2009 21:31:16 (muokattu 20.07.2009 21:42:55) | |
---|
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
Exhausted 28.07.2009 08:26:35 | |
---|
http://www.last.fm/music/Consciousness+Removal+Project/852 Oma tunnelmointimetalliprojekti, jossa olen vastuussa oikeastaan kaikesta, paitsi rumpujen soittamisesta. DIY-hengellä äänitettiin rummut treeniksellä ja loput kotona. Rummuissa on Glyn Johns -mikitys (+ virvelin alamikki ja ambienssi), basso on äänitetty suoraan linjaan ja vedetty VoxengoBoogex-plugarin läpi. Kitarat on äänitetty kategorisesti Line6 Pod XT Livellä, ja kiipparit tulee pääasiassa Nord Electrosta, vaikka mukana on myös vähän Arturian Minimoogia ja Roland Junoa. Ensimmäinen miksaukseni, johon olen kunnolla tyytyväinen. Projektin hengen mukaisesti kaikki tuotanto myös jaellaan ilmaiseksi netissä. |
Aki 28.07.2009 17:06:04 | |
---|
"Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |