Aihe: TAMK/Virrat (entinen PIRAMK)
1 2 3 4 5 6 736 37 38 39 40
Vilhelmus
06.08.2004 23:11:45

Muistaakseni T-lomaketta ei asuntoloissa tarvitse

Jep.

Nuo herra ja rouva Jalavat ovat tosiaan vähän "erikoista" porukkaa, kuten tässä keskustelussa jo aiemmin todettiin.

Mutta ainakin mun asiat on kanssaan sujunut mainiosti ja jopa joustaen.
"Jep"
- Kai Hansenin vastaus kysymykseen "Onko heavy metal typerää?"
TmuKoo
07.08.2004 14:01:59

Saakos virroilla millasia nettiyhteyksiä?
"...if you could only live my life, you could see the difference..."
sami_sumea
07.08.2004 16:01:56

Saakos virroilla millasia nettiyhteyksiä?

256:sta kilosta megaan, kalliita ovat kaupunkiseutuun verrattuna tosin.

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
TmuKoo
07.08.2004 16:20:08

256:sta kilosta megaan, kalliita ovat kaupunkiseutuun verrattuna tosin.

Pystyisikö joku vielä kertomaan puljun nimen ja vaikka yhteystiedot kuka noita nettiliittymiä virroilla tarjoaa kun ei nyt ainakaan heti googlella meinaa saada tietoa käsiin...
Jurza
08.08.2004 09:33:23

"Yvan Eht Nioj! You've gotta love that crazy chorus!" -Homer S.
Ou Zei
08.08.2004 19:08:06 (muokattu 19.08.2004 17:01:19)

Meikäläinen pääsi sinne opiskelija-asuntoloihin ja yksiöön vieläpä

Kohtalo(n)toveri :)
Reading makes a country great!
Mättöpiiska
10.08.2004 05:00:17
Jeah. Kuulin tuossa eilen, että pääsinkin Ttvo:lle, joten Virroilta vapautuu nyt yksi paikka.
TmuKoo
11.08.2004 16:12:31

Jatketaan vielä vähän pitkäksi muodostunutta treadiä:

Sain tänään tietää että kämppä olis Koivulantie 3:ssa....tietääkö kukaan millasia ne kämpät on? Joku 57,5neliön kaksio kuulemma on...
Ou Zei
11.08.2004 17:32:45

Onkos sieltä Virroilta kuinka moni lähdössä miittiin?

Uusilla opiskelijoilla alkaa "orientoivat opinnot" jo sillon miittiviikolla, eli miittiin joutuu lähteen sieltä sitten suoraan.
Mä todennäkösesti meen autolla Virroille, joten jos nyt vaikka ruvetaan miettiin sitä kimppakyytiä sinne miittiin tai jotain.
Mohla
11.08.2004 23:46:31

No, me ollaan siellä "orientoivalla" (lue=känni) viikolla tutoreina ja sieltä lähdössä JKL:än kautta miittiin.

Sovitaanko, että Muusikoiden.nettiläiset ilmoittautuu sitten meille musalta oleville tuutoreille orientointi viikolla. (Hyvät jatkot tiedossa myös...) Teemme varmaan aika selväksi, että olemme me...
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
sami_sumea
12.08.2004 14:41:06

(Hyvät jatkot tiedossa myös...) Teemme varmaan aika selväksi, että olemme me...

"KARTANOLLEEEEEEEEEEE!"

Pitäisköhän ottaa ko. viikko vapaata töistä?

...
... Valtakunnanlaapotti on puhunut!
TmuKoo
12.08.2004 15:36:29 (muokattu 12.08.2004 15:37:27)

No niin, nyt on netti tilattu...uudet hinnat on tullut phpoy:lle...38€ 512kbps, ja tällä viikolla kun vielä ehtii tilata niin saa kytkennän 39€:lla sekä liput Eppu Normaalin Ratinan keikalle lauantaiksi...:o)

Mitäs silloin ekalla viikolla siellä tarkalleen tapahtuu? Että tietää jättääkö emännän ja muksun viel siks viikoks entiselle paikkakunnalle...:o)
Mohla
12.08.2004 16:25:20 (muokattu 12.08.2004 16:26:11)

Mitäs silloin ekalla viikolla siellä tarkalleen tapahtuu? Että tietää jättääkö emännän ja muksun viel siks viikoks entiselle paikkakunnalle...:o)

Ekalla viikolla on oikeasti niitä bileitä tiedossa, joten varmaan kannattaa tulla yksin. Ja muutenkin iltaohjelmaa.

EDIT: Nämähän on tietty kaikki vapaaehtoisia.
-Charlie McCharty
TmuKoo
12.08.2004 18:47:33 (muokattu 12.08.2004 18:53:50)

Ekalla viikolla on oikeasti niitä bileitä tiedossa, joten varmaan kannattaa tulla yksin. Ja muutenkin iltaohjelmaa.

EDIT: Nämähän on tietty kaikki vapaaehtoisia.

Hienoa...vapaaehtoisia, mutta mä tuun vaikka väkisin niihin...eli vaikkei kutsuttaiskaan...:o)
Ou Zei
13.08.2004 18:07:09 (muokattu 13.08.2004 18:10:51)

sieltä lähdössä JKL:än kautta miittiin.

Millä?

Kannattakko sitä nyt sitten (henkilö)autolla tulla "orientoitumaan"? Eli mahtuuko johonkin kyytiin Virrat-Turku-Virrat tai sitten jos lähden autol nii onko kyytiintulijoita?

Tulee muuten piiiitkä putki :)

EDIT:
Eppu Normaalin Ratinan keikalle lauantaiksi..

Sinne olen minäkin suuntaamassa.
Löydänköhän mä sut ton sun omakuvan perusteella - onx sul siä vaatteet päällä :D

Itellä lippu kentälle.
TmuKoo
13.08.2004 19:11:53 (muokattu 13.08.2004 19:12:34)

EDIT:
Eppu Normaalin Ratinan keikalle lauantaiksi..

Sinne olen minäkin suuntaamassa.
Löydänköhän mä sut ton sun omakuvan perusteella - onx sul siä vaatteet päällä :D

Toivon mukaan on...:o) Tiedä vielä jaksaako lähtee tonne kun on huomen muutto virroille, niin saa nähdä jaksaako enää lähtä tonne ajelee...ja kun ei oo kun yks lippu niin emäntä ei pääse, eikä varmasti lähe heittää...:o) Onks kukaa virroilta menos tuonne, voisin hypätä kyytiin? Tai kenties lahjoittaa jollekin kuka virroilta menos...

Itellä lippu kentälle.

Jaa...itse en tiedä millaset liput nuo phpoy:n lahjoittamat on, kun ne on uuden kämpän postiluukussa...:)
Mohla
14.08.2004 15:29:00

Millä?

Kannattakko sitä nyt sitten (henkilö)autolla tulla "orientoitumaan"? Eli mahtuuko johonkin kyytiin Virrat-Turku-Virrat tai sitten jos lähden autol nii onko kyytiintulijoita?

Tulee muuten piiiitkä putki :)

Autolla ollaan menossa, mutta varmaan tosiaan JKL:än kautta, josta Jannu hyppää kyytiin.
Montakos ihmistä siihen sun kyytiin sitten mahtuisi Virroilta?
-Charlie McCharty
Ou Zei
16.08.2004 10:03:10

Montakos ihmistä siihen sun kyytiin sitten mahtuisi Virroilta?

Minä plus neljä, mut mielellään enintään kolme ettei tuu ahdasta :)

Mä en vissiin ota muuta kun akustisen (ja tietty olutta ja rumpukapulat) mukaan, eli kyl takakonttiin jotain mahtuu.

Mielellään nyt niin ettei mun tartte yksin ajaa tota väliä, tulee vähän turhan ei-kannattavaksi = kalliiksi. Ja siis se kyytikin kelpaa mulle, jos johonkin vaan mahtuu.
TmuKoo
18.08.2004 22:46:16

Onkos moni jo virroille muuttanut? Mohlan taisin nähdä käppäilemässä koulun edessä eräänä päivänä ja DKT:n kanssa turisin kelassa... Ajattelin että kun itse tulen takaisin virroilla la, niin voisi tuleviin koulutovereihin jo vähän tutustua...vai pitääkö sitä yksin ryypiskellä kämpillä...:o)
Vilhelmus
18.08.2004 22:54:10

Onkos moni jo virroille muuttanut? Mohlan taisin nähdä käppäilemässä koulun edessä eräänä päivänä ja DKT:n kanssa turisin kelassa... Ajattelin että kun itse tulen takaisin virroilla la, niin voisi tuleviin koulutovereihin jo vähän tutustua...vai pitääkö sitä yksin ryypiskellä kämpillä...:o)

Saakeli ko meillä on tää työharjoittelu. Tuun vasta marraskuussa. Virroille.
Harva meistä on äetsäläinen tanistaja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)