Aihe: EQ asiaa
1 2 3 4 5
Raimo
24.08.2008 20:30:11

Mä pääasiallisesti käyn vaan lukemassa sitä ja GS:a. Noihin miksukisoihin oon rykässy jonkun nikin aina. Ootko sä duunannu omaa versiota 622:sta?

Taisin tehdä mutta siitä tuli oikeastaan aika paska. En sitten jaksanut ottaa uusintakierosta toisin kuin aina ennen. MiXit 1:ssä mun miksu onnistui aika jees, siitä oli juttua jonkun verran... Mutta tsekkaa Womb Radiosta mun tekeleistä vaikka CaPE I Team Europa tai CaPE IV Team Solar.

Et sattunut olemaan dyen tools masterclassilla täällä vähän aikaa sit? :) Musta niillä on aika jees meininki wombissa. Välillä siellä on kyllä yltiöhauskaa läppää.

Charles kävi meidän pajalla bissellä edellisenä iltana, sen presentaatio on nähty aiemmin.

Juuh, Wombilaisissa on kyllä erinomaisia kirjoittajia, se ydinryhmähän syntyi osin sille perustalle... Slipperman varsinkin on ihan parhautta ja elävänä kenties vieläkin viihdyttävämpi. ;)
womb.mixerman.net
theguru_
24.08.2008 22:46:31
Taisin tehdä mutta siitä tuli oikeastaan aika paska. En sitten jaksanut ottaa uusintakierosta toisin kuin aina ennen. MiXit 1:ssä mun miksu onnistui aika jees, siitä oli juttua jonkun verran... Mutta tsekkaa Womb Radiosta mun tekeleistä vaikka CaPE I Team Europa tai CaPE IV Team Solar. Hyvä meininki!

Charles kävi meidän pajalla bissellä edellisenä iltana, sen presentaatio on nähty aiemmin.
Millä pajalla sä vaikutat?

Juuh, Wombilaisissa on kyllä erinomaisia kirjoittajia, se ydinryhmähän syntyi osin sille perustalle... Slipperman varsinkin on ihan parhautta ja elävänä kenties vieläkin viihdyttävämpi. ;)

haha, näin on. Ois mukava törmätä jossain joskus siihen. Olitko AES:lla?
I switched my output cables around and now when I turn the pan pot to the left, all the sound comes out of the right speaker. Is there a way I can save this as a preset?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)