Aihe: Studio ja miksaaja buukattu, lopputulos ei halutunlainen
1 2 3 4 5
BotneLapio
01.01.2008 15:19:46
Laita yks biisi jakoon jonnekin, niin päästään kilpailemaan miksauksilla! :) Sit palkkaat sen kenen mixu miellyttää eniten. Eli sama setti kuin tuolla alla.
...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento
Ukko
01.01.2008 18:04:13

Tosi ponneton miksaus ja tietäen missä pohjat on narutettu, aika ala-arvoinen suoritus.

Kas ihmettä kun kaikki ponnettomuus on kiinni miksauksesta. Miksi ei soitto/laulu suoritteessa ?
ML
01.01.2008 18:23:16
Kas ihmettä kun kaikki ponnettomuus on kiinni miksauksesta. Miksi ei soitto/laulu suoritteessa ?

No jos joku rehellisesti voi sanoa, että miksauksessa tuosta ei olisi yhtään ns. munakkaampaa saanut, niin palataan sitten tuohon soitto- ja laulu-suoritteeseen. Toki, ei ponnettomasta laulusta tai soitosta loistavaa saa tekemälläkään, mutta kyllä ainakin meikäläinen silti kallistuisi tässä tapauksessa huonon miksauksen puolelle. Tai no huonon ja huonon, kyllähän tuo on kauhean selkeä, mutta ei tuo kyllä mikään raskaamman rockin miksaus ole.
d-iivil
01.01.2008 19:18:30
Tässä on mun himassa nopeasti kyhätty hahmotelma siitä mihin suuntaan sitä olisi kenties pitänyt viedä. Tämä on siis noin neljän tunnin efortin tulos ja itse en mikään miksaaja ole:
http://www.firenote.com/huttudemo2007/02%20Heart%20Breaker.mp3

Ja tuossakaan ei ole pannuja sämplätty.

Raakasoundeja joudutte ehkä odottelemaan loppuviikkoon, nyt on niin hoppusta ettei ehdi säätämään.
thejmh
01.01.2008 23:19:39 (muokattu 01.01.2008 23:36:16)
Täytyy sanoa että sen teidän miksaajan on täytynyt olla aivan eri aaltopituudella teidän kanssa. Jos kerran tältä pitäisi kuulostaa ja lopputulos on kasarisaundit, niin täytyy olla asenteessa vikaa sillä äijällä. Tuskin sen taidoista mikään oli kiinni, se vaan halus väkisin viedä läpi oman näkemyksensä saundeista, vaikka ihan toisenlaista varmasti ihan selkeästi oli pyydetty. Jos jotain tiettyä suuntaa ja saundinäytteitä annetaan, niin kyllä mun mielestä silloin pitäisi miksaajan edes yrittää viedä toteutusta sinne suuntaan.

Sanoisin että tuo sun ite vääntämäsi raamiksaus on paljon munakkaampi, tuossa on juuri sitä potkua, mikä puuttuu täysin siitä toisesta.
Einherjar
02.01.2008 03:02:23
Raakasoundeja joudutte ehkä odottelemaan loppuviikkoon, nyt on niin hoppusta ettei ehdi säätämään.

Laita samointein sitten vaikka ensimmäisen minuutin verran moniraitaa jakoon ja katellaan mitä kanavan miksaajat työstää. :)
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
Sinap
02.01.2008 08:55:37
Mun mielestä alkuperäinen miksaus on aika kasari...kaikua paljon ja laulu selkeesti pääasia..."nykystandardin" mukaisesta pidän kyllä enemmän.
Tuubista irtoaa vielä...kun vaan vähän rutistaa.
bize
02.01.2008 13:10:21
Laita samointein sitten vaikka ensimmäisen minuutin verran moniraitaa jakoon ja katellaan mitä kanavan miksaajat työstää. :)

Joo, kuten tuossa aiemmin jo kyseltiin niin miksaustalkoot pystyyn, tyyliin tuo Divari-ketju. :)
d-iivil
02.01.2008 14:09:38
Joo, kuten tuossa aiemmin jo kyseltiin niin miksaustalkoot pystyyn, tyyliin tuo Divari-ketju. :)

Heh, no kassellaan tätä sitten ehkä myöhemmässä vaiheessa.

Matsku menee nyt tällä viikolla Mikko Raidalle työstettäväksi, josko sieltä tulisi sitten kuuntelukelpoisempaa kamaa ulos.
Daunt
02.01.2008 14:57:01
Matsku menee nyt tällä viikolla Mikko Raidalle työstettäväksi, josko sieltä tulisi sitten kuuntelukelpoisempaa kamaa ulos.

Jos ei sieltä tule, niin sitten peli on menetetty! :)
Notefix
02.01.2008 15:07:37

Jos ei sieltä tule, niin sitten peli on menetetty! :)

Sit Chris Lord-Algelle
"Layers of layers of shit!"
Roberto
02.01.2008 15:57:11

Sit Chris Lord-Algelle

Tai Tim Mulliganille :D
CryptoFib
02.01.2008 18:00:18
Tätä ketjua lueskellessa on tullu vähä semmonen fiiuis, että oikeus ja kohtuus tapahtuis, ku kertosit vaan sen miksaajan nimen ja laitetaan ketju lukkoon. ;)
Siitä huolimatta, että eläminen on niin kallista, se on edelleen hyvin suosittua.
d-iivil
02.01.2008 19:03:05
Tätä ketjua lueskellessa on tullu vähä semmonen fiiuis, että oikeus ja kohtuus tapahtuis, ku kertosit vaan sen miksaajan nimen ja laitetaan ketju lukkoon. ;)

Emmä halua. Tarkoitus ei ole liata kenenkään nimeä koska tekijän nimi ei nyt kuitenkaan ole ihan välttämätön asia.
Timo JM
02.01.2008 19:45:31

Emmä halua. Tarkoitus ei ole liata kenenkään nimeä koska tekijän nimi ei nyt kuitenkaan ole ihan välttämätön asia.

Tai sitten et halua paljastaa miksaajan valinnassa tapahtunutta omaa mokaa ;-)
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi |
Notefix
02.01.2008 20:27:20

Mun mielestä missään nimessä ei nimiä julkisuuteen. Se ei ole oleellista eikä mun mielestä asiallista.
"Layers of layers of shit!"
d-iivil
02.01.2008 20:45:16
Tai sitten et halua paljastaa miksaajan valinnassa tapahtunutta omaa mokaa ;-)

No eikö tämä nyt ole jo aika selkeä juttu että tehtiin ilmeinen moka kun valitsimme tämän kyseisen jampuusin?
Timo JM
03.01.2008 00:08:37

No eikö tämä nyt ole jo aika selkeä juttu että tehtiin ilmeinen moka kun valitsimme tämän kyseisen jampuusin?

No juu on, vaan sano nyt ainakin ettei se ollut TT Oksala ;-)
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi |
MJ
03.01.2008 02:09:29
Ei mitään nimiä.
Oisko teistä mukavaa jos teidän "mokia" tultas nettiin huuteleen.
tyyliin vaikka jossain parturit foorumilla joku itkis "JJ Lehto" leikkas mun tukan päin peetä, siitä tuli liian lyhyt.
Asiallisuutta..
d-iivil
03.01.2008 09:45:45
No juu on, vaan sano nyt ainakin ettei se ollut TT Oksala ;-)

Ei ollut TT, vaikka häntä kyllä kans alunperin mietittiin tuottamaan tätä projektia :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)