terppa78 26.08.2009 12:33:40 (muokattu 26.08.2009 12:35:59) | |
---|
saastara: Vähän sama muistikuva itsellä.. Kuuluko sieltä saada ulos muutakin kuin stereoa..? No voe halvattu jos tosiaan näin on. Tän oli tarkoitus korvata vanha PCI-väyläinen M-Audion kortti, mutta mites tätä sitten pidät ainoana interfacena. Toistan nimittäin leffat PC:n DVD/Bluray-asemalla ja ei tuo nyt oikein aja asiaa jos leffojen äänissä on tyytyminen 2-kanavaiseen ääneen. Oletin automatic, että kun digitaaliulostulosta on kyse, siitä saisi myös 5.1:stä ulos, tämä kun onnistui tuolla M-Audion Delta 2496:llakin. Menee vakavaan harkintaan palautanko laitteen samantien ja vaihdan johonkin toiseen. Sinänsä harmi, sillä muuten vaikuttaa loistavalta vekottimelta ja tarkoituksiini sopivalta... |
Borlag 26.08.2009 12:37:02 | |
---|
Niin no, mikään ei estä sinua käyttämästä molempia ja pitää tuota Line6 härveliä pelkästään kitaran/laulun tallentamiseen. |
terppa78 26.08.2009 12:56:54 | |
---|
Borlag: Niin no, mikään ei estä sinua käyttämästä molempia ja pitää tuota Line6 härveliä pelkästään kitaran/laulun tallentamiseen. Se estää, että tuo M-Audion kortti on jo myyty :D Pitää nyt vielä vähän harkita asiaa, mitä tän suhteen tekee. Kyllähän tuo pikkusen kaivertaa että tämän hintaluokan vehkeestä puuttuu tuollainen "perusominaisuus". Emolevyn integroidulla äänilähteellä mulla näyttäis olevan optinen liitäntä, joten siitä saisin tarvittaessa tuohon leffojenkatselukäyttöön surroundia ulos, vain piuha puuttuu. |
Zammy 26.08.2009 13:32:11 | |
---|
Osaakos joku sanoa tällaisesta: Mulla on tuo Toneport UX1:n ajalta jolloin Pod Farm ei kuulunut vielä pakettiin. Tuon farminhan on saanut ladata ilmaiseksi Line6:n sivuilta, mutta jos haluaisi tuosta vielä VST-version niin siitä pitäisi maksaa 34.99 dollaria. Mutta se varsinainen kysymys on, että voiko tuota VST-versiota käyttää sitten ilman tuota Toneportia? Tai miksei Toneport voisi ollakin koneessa kiinni, mutta jos signaali kulkeekin jotain muuta laitetta pitkin niin pelittääkö? Tuostahan on olemassa sitten se iLok-versiokin, mutta se maksaakin 99 dollaria. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Jaaba 26.08.2009 23:19:51 | |
---|
Minun mielestäni riittää, että Toneport on kiinni koneessa, vaikkei sitä käyttäisi. Kannattaa toki tsekata Line6:n sivuilta varmistus, mutta itselleni on jäänyt tuo mielikuva. Loogisesti ajatellen noinhan sen pitäisi olla. Eihän sitä DAW:illa enää äänikorttia käytä aiemmin otettuja raitoja muokatessaan. Eikä ne raidat ole mitenkään korvamerkittyjä "tämä on nauhoitettu Line6:lla". Tuo 34,99$ hinta on muuten tarjoushinta ja vain vähän aikaa enää voimassa. |
Mesa/Boogie 27.08.2009 00:35:51 | |
---|
Jaaba: Minun mielestäni riittää, että Toneport on kiinni koneessa, vaikkei sitä käyttäisi. Mahtaako tarvita olla edes kiinni koneessa? Mä teen kaikki äänitykset M-Audion interfacella ja käytän kitaroissa PODFarmia. En oo kyllä kokeillu irroittaa tota Toneportia, mut mun mielestä siinä ei aina edes pala valo. |
zekeode 02.09.2009 00:59:43 | |
---|
|
Zammy 02.09.2009 18:51:26 | |
---|
zekeode: Jos jollain ei jostain syystä ole tota POD farmia, niin nyt irtoaa ilmaiseksi. :) Jees, kiitosta vaan vinkistä, olis varmaan jäänyt muutoin huomaamatta. Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
Jaaba 02.09.2009 22:30:57 | |
---|
Mesa/Boogie: Mahtaako tarvita olla edes kiinni koneessa? Mä teen kaikki äänitykset M-Audion interfacella ja käytän kitaroissa PODFarmia. En oo kyllä kokeillu irroittaa tota Toneportia, mut mun mielestä siinä ei aina edes pala valo. Enpä osaa tuohon vastata, kun olen sitä aina pitänyt kiinni. Toisaalta miksi sitä mitättömän hintaista iLokiakaan mainostettaisiin, jos softat toimivat ilman mitään koneessa kiinni olevaa härpäkettä? Eikö riittäisi, että plugareita myytäisiin jokaiselle niitä haluavalle? |
south_of_heaven 03.09.2009 10:08:02 | |
---|
Mesa/Boogie: Mahtaako tarvita olla edes kiinni koneessa? Mä teen kaikki äänitykset M-Audion interfacella ja käytän kitaroissa PODFarmia. En oo kyllä kokeillu irroittaa tota Toneportia, mut mun mielestä siinä ei aina edes pala valo. Tarvitsee olla. Sitä ei tarvitse käyttää mutta kiinni ollessaan se toimii tuota ohjelmaa varten samaan tyyliin kuin iLok. Life in plastic, it's fantastic! |