heikkijarvinen 06.04.2008 14:03:47 | |
---|
Eräänä viikonloppuna nauhoitettu biisi. Pop rock pumppu "lasinen enkeli" tuli studiooni ja nauhoitettiin raita kerrallaan ja lopuksi illalla miksasin ja masteroin. Sain tuotoksesta rahaa vajaa 100 euroa, joten ilmeisesti myös bändi oli todella tyytyväinen lopputulokseen. Omasta mielestäni potkii aika pirun hyvin. http://www.mikseri.net/artists/?id=61921 |
jannu 06.04.2008 16:10:47 (muokattu 06.04.2008 16:11:46) | |
---|
www.kolumbus.fi/samic/psyco/1.mp3 www.kolumbus.fi/samic/psyco/3.mp3 (rec,mix ja master) Oliskohan jotain stoner tyyppistä materiaalia,tunkkasta tummaa soundia tai jotain :) 7 biisiä päivässä piti mixaa...ihan jees tuli silti. bändi on psycho rodeo Oi hitto, uutta Psychoa! Pitää kuunnella ehtoommalla. Kuulosti kyllä sillon jo, äänitysten ollessa kesken, pirun jyhkeeltä. Onneks kaikki Jyväskylän stounerjönssit ei oo vielä alkanu soittaa heviä. Siellä meinaan toi rujo rytyytys on aina osattu. "Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
Mättöpiiska 07.04.2008 02:25:36 | |
---|
www.kolumbus.fi/samic/psyco/1.mp3 www.kolumbus.fi/samic/psyco/3.mp3 (rec,mix ja master) Oliskohan jotain stoner tyyppistä materiaalia,tunkkasta tummaa soundia tai jotain :) 7 biisiä päivässä piti mixaa...ihan jees tuli silti. bändi on psycho rodeo Diggailin ihan mielettömästi soundista ja musasta ylipäänsä. Noissa näytteissä on yks ainoa juttu joka mua henk.koht. hämää hiukan: Basari tulee ilmeisesti masterkompuraan (?) sen verran liian lujaa, että koko muu materiaali kyykkää hetken murto-osaksi bassarin tieltä pois. Näin pitääkin tapahtua, ei siinä mitään... mutta tässä se jotenkin korostuu liiaksi. Jos ilmiö olisi miedompi, se ei veisi mun huomiotani. Hässin ehkä välimerkkiä mutta älä välitä. ;) Hyvä soundi, ehkä jopa tarpeettoman hyvä stoner-soundi! |
Johann Onn 07.04.2008 12:24:27 (muokattu 07.04.2008 12:30:29) | |
---|
Psycho Rodeo - psyco/1 "Zodiac Mindwarp and The Love Reaction - Prime Mover" tulee ehkä liikaakin jo mieleen. Ja se lievä pumppaus alkaa ärsyttämään, aika äkkiä, varsinkin kuulokkeilla kuunneltuna. Soundi on, kuten jo yllä mainitaan, hyvä - Olis vaan 10x parempi, ilman h-lv-tin "pUmPpAuStA". |
Heikki 08.04.2008 20:29:28 | |
---|
|
Daunt 08.04.2008 22:54:17 | |
---|
Drop Hammer Studios - Lisää infoa tulossa! |
Jaakkoopuukkoo 09.04.2008 13:43:33 | |
---|
Ajattelin ensin, että tosi hauska lofi-intro ja kohta räjähtää. Mut ei se sitten lähtenytkään. Höh. Ei lofius synti ole. Helmevät ja persoonalliset soundit. Pitänee taakoittaa tätä palstaa myös omalla uudella tuotoksella: www.mv.helsinki.fi/jrenko/Mairport.mp3 Amatööriläpyskälle, jota yritän myös johonkin kuosiin masteroida. Mitä luulette, onko turhan tukkoon kompressoitu? Erityisen ylpeä olen kertosäkeistön ("We are on different planets, connections fading") tummista komppikitaroista. Biisin nimi siis on Airport, ämmä on vain erotuksena miljardista muusta versiosta. Lisää biisejä ja jopa yksi video vähän huonompilaatuisena löytyy myspacesta: www.myspace.com/kaskasmusic En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
Timo JM 10.04.2008 22:13:06 | |
---|
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
samic 13.04.2008 19:22:12 (muokattu 13.04.2008 19:23:36) | |
---|
www.kolumbus.fi/samic/Kosteusprosentti.mp3(äänitys,mix ja "master") jucciz boy oli potkimassa poikia palleille äänityksissä eli tuottajan roolissa. tarkotus oli tehä kuivaa ja ruttusta soundia...liekkö sitte onnistu. täsä on sitte vasuri rumpali,ei tarvi ihmetellä miks haikkaloinen tulloo vasurista :) http://www.sn-audio.com |
Jaakkoopuukkoo 13.04.2008 21:32:54 | |
---|
tarkotus oli tehä kuivaa ja ruttusta soundia...liekkö sitte onnistu. Justihin sitä. Kyllähän tuo musaa pukee. Säkeistö on ainakin silkkaa valkokultaa. Vai onko basari sittenkin liian dominoiva? En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
Timo JM 13.04.2008 21:41:32 | |
---|
tarkotus oli tehä kuivaa ja ruttusta soundia...liekkö sitte onnistu. Musta tässä on ongelmana, että biisiä varsinaisesti kuljettavat elementit kuten haitsu ja pellit on työnnetty jonnekin taakse, eikä tamburiini oikein pysty pelastamaan piiloon jäänyttä draivia. ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido | |
MJ 15.04.2008 00:32:59 | |
---|
tarkotus oli tehä kuivaa ja ruttusta soundia...liekkö sitte onnistu. täsä on sitte vasuri rumpali,ei tarvi ihmetellä miks haikkaloinen tulloo vasurista :) Tuo loppu oli kyllä helvetin hauska :D Mutta onko tää vejetty klikkiin.. Jotenki keinotekonen groove :D |
samic 15.04.2008 00:36:14 | |
---|
Tuo loppu oli kyllä helvetin hauska :D Mutta onko tää vejetty klikkiin.. Jotenki keinotekonen groove :D ei oo veetty klikkiin,toi rumpali ei oo vissiin soittanu kannuja ku hetken jos oikein muistan... olisko jotain 1,5v... :) http://www.sn-audio.com |
MJ 15.04.2008 00:56:03 | |
---|
ei oo veetty klikkiin,toi rumpali ei oo vissiin soittanu kannuja ku hetken jos oikein muistan... olisko jotain 1,5v... :) No huh. Hyvä meininki! |
Janei 17.04.2008 13:12:08 | |
---|
|
dolo 22.04.2008 23:15:24 | |
---|
|
Johann Onn 23.04.2008 05:30:46 (muokattu 23.04.2008 14:46:33) | |
---|
Mitä lie eurohumppaa: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=328857&type=hi Kolme osaa jäi yli, kun jo noiden kahden yhteenliittäminen oli jo tarpeeks vaikeaa. Kuten huomaa. Osa lisäjutuista on "copy - edit - paste" pohjalta tehty ja tietysti, en tallentanyt yhtään niistä. Toista 1:1 versiota, tulee olemaan vähän hankala tehdä. No, sainpahan kerrankin hyödennettyä riffiskaba ideoita / kitaroita johonkin. |
jannu 23.04.2008 12:44:06 | |
---|
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..." |
Boltsa 23.04.2008 12:47:05 | |
---|
Joulun tienoilla nauhoitettua materiaali. Bändi ei julkaissut tätä missään niin laitanpa tähän sitten: http://www.boltsa.org/sedative/Bändi siis Sedative, jotain Uniklubi-rokin tapaista soittelevat. Kommentit otetaan ilolla vastaan! :) Joo. |
El Sambo 23.04.2008 23:13:25 (muokattu 23.04.2008 23:30:50) | |
---|
Moro, Nyt saatiin vihdoin nettiin laitettua uudempia kappaleita ja tällä kertaa kaikki tehtiin omin voimin. Masterointia ei oikeastaan ole ollenkaan tehty, mutta eipä se kovin paljon merkkaa näissä myspace ja nettiversioissa. Sitten jos näitä levylle asti laitetaan, niin pitää masterointi hoitaa kuntoon ulkopuolisin voimin. Mutta antakaahan palautetta, että osataan tehdä paremmin ens kerralla. Äänityskalusto on aika vajavainen ja halpa, joten siihen nähden olen itse melko tyytyväinen. Eli siis kolme ylimmäistä on uusia ja alempana sitten vanhempia. Ja osoitehan on www.myspace.com/stereosisterband |