Kayel 23.08.2009 23:31:54 | |
---|
Osaan kirjoittaa RY:stä päivää.. Kyllä jo vähän hajottaa tää tekemättömyys. Huomenna suoraan koulusta expertille ostamaan ne kerpeleen kaapeliviritykset. Eihän tämä mitään ihmisen elämää enää ole. Onkos teillä koulunne aloittavilla täällä jo yhtään tuttuja? (Tai Aralla nyt lähinnä, kun vaikutat päätteen äärellä olevan :D) Itselläni on vielä hieman orpo olo, kun en ketään tunne ja tullut tässä lähinnä haasteltua vain naapurin spurgujen kanssa. "Dusting is a good example of the futility of trying to put things right. As soon as you dust, the fact of your next dusting has already been established. " - George Carlin |
Blankkis 23.08.2009 23:33:56 (muokattu 23.08.2009 23:35:21) | |
---|
Täällä myös nuorempaa polvea. Vähän pitäis kyllä unta saada palloon, vaikka jännäkakat onkin jo housussa. Noi autoilevat (ala-)ammattikoululaiset kyllä häiritsee riittävästi, vaikka täällä onkin ihan hyvin noiseblockia tuohon pääkaduille. Ja joo, yksin uudella paikkakunnalla.. onneksi vain toistaiseksi :) |
SiwamieS 23.08.2009 23:38:25 | |
---|
Kayel: Osaan kirjoittaa RY:stä päivää.. Kyllä jo vähän hajottaa tää tekemättömyys. Huomenna suoraan koulusta expertille ostamaan ne kerpeleen kaapeliviritykset. Eihän tämä mitään ihmisen elämää enää ole. Onkos teillä koulunne aloittavilla täällä jo yhtään tuttuja? (Tai Aralla nyt lähinnä, kun vaikutat päätteen äärellä olevan :D) Itselläni on vielä hieman orpo olo, kun en ketään tunne ja tullut tässä lähinnä haasteltua vain naapurin spurgujen kanssa. Ei kyllä pitäs ainakaan tuttuja olla tässä pitäjässä.. Naapurikämppien spurguistakin olen toistaiseksi pysytellyt turvallisen välimatkan päässä. :P Eli joo, aika yksinäistä touhua tää on ainakin näin aluksi, hmm. Ikäkysymykseen vastaan että '86 ja ainakin toinen jalka tuntuu olevan jo haudassa. Hähä. I wanna see movies of my dreams |
Arranger 24.08.2009 01:00:25 | |
---|
Naapurinmummojen kanssa vähän jutskannut. Pitää koettaa luoda hyvät välit niin ei haittaa vaikka välillä vähän mekkaloisi ;) Tuttuja ei tosiaan ole. Kaverni mummon sisko kuulemma asuu täällä, pitäisiköhän käydä kahvilla... Vaan eiköhän tuo koulu nopeasti asian muuta! VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla. |
jannu 24.08.2009 01:02:42 | |
---|
En saanu kyytiä aamuksi. Nähdään illalla laavulla ja otetaan matsia. Eiku siis pari bissee. :) |
kaukopoika 08.09.2009 18:29:55 | |
---|
Oottekos Virroilla majailevat panneet merkille ,että Shoppari nimisessä sekatavarakaupassa siinä autovara-osaliikkeen ja M-marketin naapurissa ,linja-autoaseman vieressä on melko kattava soitintarvike osasto.Näkyy olevan rumpukapuloita,piuhoja,mikkejä,kitaran kieliä ,telineitä,budjettiluokan kitaroita ja vahvistimia,pikkumikseriä jne. Ei nyt tietenkään mikään Manny's tai Kitarapaja ,mutta hienoa silti ,että omalta kylältä saa kaikkein välttämättömimmän ,itse sai kloppina ,ennen ajokorttia, aina pummia kyytiä naapurikuntiin ,jos tartti vaikkapa kieliä.Juuri noinhan tuo homma pikkupaikoissa toimii ,eli muun toimen ohessa juuri tuollainen kattava osasto ja avoimin mielin suhtautuminen asiakkaiden toiveisiin tilattavan tavaran suhteen. |
jannu 08.09.2009 22:24:47 (muokattu 08.09.2009 22:25:03) | |
---|
kaukopoika: Oottekos Virroilla majailevat panneet merkille ,että Shoppari nimisessä sekatavarakaupassa siinä autovara-osaliikkeen ja M-marketin naapurissa ,linja-autoaseman vieressä on melko kattava soitintarvike osasto.Näkyy olevan rumpukapuloita,piuhoja,mikkejä,kitaran kieliä ,telineitä,budjettiluokan kitaroita ja vahvistimia,pikkumikseriä jne. Ei nyt tietenkään mikään Manny's tai Kitarapaja ,mutta hienoa silti ,että omalta kylältä saa kaikkein välttämättömimmän ,itse sai kloppina ,ennen ajokorttia, aina pummia kyytiä naapurikuntiin ,jos tartti vaikkapa kieliä.Juuri noinhan tuo homma pikkupaikoissa toimii ,eli muun toimen ohessa juuri tuollainen kattava osasto ja avoimin mielin suhtautuminen asiakkaiden toiveisiin tilattavan tavaran suhteen. Joo, siellähän on ainakin yks musalainen ihan duunissa. Ja sinne saa mun käsittääkseni tilattua roipetta aika laajalla skaalalla jos vaan tajuaa kysyä. |
PepeD 12.11.2009 01:38:38 | |
---|
En tiennyt missä muualla olisin kysynyt tätä, mutta osaako joku kertoa mitä pääsyvaatimuksia kouluun on, kun olen itse ajatellut muutaman vuoden päästä hakea PIRAMKiin musiikkiteknologiaa opiskelemaan? Eepee |
SiwamieS 12.11.2009 01:51:37 (muokattu 12.11.2009 01:51:51) | |
---|
PepeD: En tiennyt missä muualla olisin kysynyt tätä, mutta osaako joku kertoa mitä pääsyvaatimuksia kouluun on, kun olen itse ajatellut muutaman vuoden päästä hakea PIRAMKiin musiikkiteknologiaa opiskelemaan? Eipä tänne nyt sen kummemmin mitään 'vaadittu'. Ennakkotehtävät + haastattelu/kuulustelu. Jos meinaat pääsyvaatimuksilla jotain aiempaa alan koulutusta tai teoriaopintoja tms. niin eipä oo semmoset välttämättömiä. I wanna see movies of my dreams |
lion 16.11.2009 10:09:59 (muokattu 16.11.2009 10:10:39) | |
---|
TmuKoo: Terve, Tuli tänään valintakokeeseen kutsu, tietäätö kukaan siitä enempää? Onko siellä muuta kun "haistattelu"? Pakko oli ihan nostalgian vuoksi tulla tänne naureskelemaan sitä, että Teemu perkele, tää topicci on ollu kuuma aihe vuodesta 2004 :D ja ny sä oot tuolla töissä! Et tienny varmaan kirjottaessas että mihin karhunrautaan menit astumaan. :D :D haha. Elämä on vitun kummallista. - Li'oN "juu, itte en tunne hautausurakoitsijoita saatikka haudankaivajia... sen verran tajuan kuitenkin etten lähde moisten virtojen kanssa pelleilemään..." - Ilmarihh . Onneksi jotkut ymmärtää jo etukäteen millanen paikka Virrat on.. |
TmuKoo 16.11.2009 15:35:59 | |
---|
TmuKoo: Terve, Tuli tänään valintakokeeseen kutsu, tietäätö kukaan siitä enempää? Onko siellä muuta kun "haistattelu"? Pakko oli ihan nostalgian vuoksi tulla tänne naureskelemaan sitä, että Teemu perkele, tää topicci on ollu kuuma aihe vuodesta 2004 :D ja ny sä oot tuolla töissä! Et tienny varmaan kirjottaessas että mihin karhunrautaan menit astumaan. :D :D haha. Elämä on vitun kummallista. - Li'oN Juu, voi weljet ja kitusen martti...nyt voin sanoa että oli siel näköjään vähän muutakin kun haastattelu...! Elämä on kyl kummallista, mutta elämä tääl Virroilla vasta kummallista onkin...:D www.mojolab.fi |
ahjteam 07.01.2010 09:43:42 (muokattu 07.01.2010 10:17:58) | |
---|
Muistin taas minkä takia rakastan tätä paikkaa... Helsingissä oli mukavat -7, mutta tänne kun tuli niin pakkasmittari hyppäs ihanasti sinne -28 tienoille. Vähän sama fiilis kun puukottais itteensä naamaan. Että asuntolan asukeille vaan terkkuja. http://dl.dropbox.com/u/1338211/virrat_ftw.jpg Niin ja tosiaan, tämä opinahjohan on nykyisin TAMK www.keikkapaikka.info |
Dark Avenger 10.01.2010 19:10:04 | |
---|
Kohta taas pääsis tyrkylle. Pitäisikö viimein hakea, vittuunnuin viime vuonna ennakkotehtävään niin paljon että jätin hakematta - ei pystynyt eikä jaksanut :). Olen minäkin saamaton pentele. |
lion 10.01.2010 21:19:03 | |
---|
Dark Avenger: Kohta taas pääsis tyrkylle. Pitäisikö viimein hakea, vittuunnuin viime vuonna ennakkotehtävään niin paljon että jätin hakematta - ei pystynyt eikä jaksanut :). Olen minäkin saamaton pentele. Jos ennakkotehtävä herättää jo noin paljon vittuuntumista niin sen varsinaisen koulunkäynnin kanssa voi olla sitten hitusen enemmän ongelmia... - Li'oN |
Dark Avenger 12.01.2010 09:00:26 | |
---|
lion: Jos ennakkotehtävä herättää jo noin paljon vittuuntumista niin sen varsinaisen koulunkäynnin kanssa voi olla sitten hitusen enemmän ongelmia... Niin, sillähän ei onneksi ollut mitään tekemistä sen kanssa että päälle puski tusina projektia samanaikaisesti, ja jostain olisi vielä pitänyt pieraista kunnon mikki, ideoida ennakkotehtävä ja nauhoittaa se. Priorisointi on hassu asia. Mutta kuten toissaviikon torstaiöinen promilletaso osoitti, uusi vuosi ja uudet kujeet. |
Mikael 12.01.2010 09:41:55 | |
---|
Dark Avenger: Kohta taas pääsis tyrkylle. Pitäisikö viimein hakea, vittuunnuin viime vuonna ennakkotehtävään niin paljon että jätin hakematta - ei pystynyt eikä jaksanut :). Olen minäkin saamaton pentele. Tälle alalle on niin paljon halukkaita ja ihmisiä koulutetaan valtavasti enemmän kuin on työpaikkoja tarjolla, joten motivaation pitäis olla 100% jos meinaa alaa opiskella sillä mielellä että sitä tekisi aikanaan ihan oikeasti työkseen (mikä kai on monesti ammattikoulutuksen periaatteellinen lähökohta). Voihan sitä toki opiskella harrastaakseenin jos sellaiseen on varaa, mut tätä kannattaa miettiä kun koulutuspaikkoja harkitsee. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Dark Avenger 18.01.2010 17:47:57 (muokattu 20.01.2010 09:58:44) | |
---|
|
51sth 21.01.2010 03:00:50 | |
---|
Jep. Meitsi koittaa hakea kanssa tänä vuonna. Eka kerta, wish me luck. Kertoilen miten kävi jos muistan. Hommatkin jo hyvin aluillaan. |
Dark Avenger 19.02.2010 09:19:29 | |
---|
Tulihan se "kuningasajatuskin" sieltä kun jaksoi pitää aivoriihiä päällä :D. Sitten se toteutus... "Korkeakouluissa paskan määrä on vakio, se vain ilmenee eri muodoissa." |
Arranger 14.03.2010 18:33:14 | |
---|
Dark Avenger: ja jostain olisi vielä pitänyt pieraista kunnon mikki, ideoida ennakkotehtävä ja nauhoittaa se. Höps mitään mikkejä, sisälle tultiin niin haitarista repästyllä idealla ja PS2:n Singstar-mikrofoneilla :D Säälistäkö sitten ottivat.. VITTI mie oon Lappeenrannasta! ...ja asun Virroilla. |