Locrian 15.11.2007 13:28:15 | |
---|
Pistetään nyt taas jotain. Stigg Dog ja Toni Stereo - Liika on liikaa Miksaus ja master. Tää nyt oli tämmönen iltapäivän säätö joka meni lähinnä tunetukseen ja johonki muuhun säätöön mitä ei yleensä enää miksausvaiheessa tarvii tehdä. Tosin arvasin se jo sillon ku tilaaja sano että " et tuu muuten riemastumaan näistä raidoista ". Ois pitänt jo sillon tajuta jättää homma sikseen. Lisäksi artistit olivat erittäin tiukkoja muutamista balanssiasioista jotka allekirjoittanu olis tehny täysin eri tavalla. Nojoo. Ollu kuitenki basson listalla top kympissä jo aika pitkään... Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua. |
d-iivil 16.11.2007 08:27:08 | |
---|
Pistetään nyt taas jotain. Stigg Dog ja Toni Stereo - Liika on liikaa Where's the link? |
Locrian 19.11.2007 14:18:17 (muokattu 19.11.2007 14:18:55) | |
---|
Where's the link? Emmä löydä tota biisiä mistään ilmasesta/laillisesta mestasta.... Bassoa kuuntelemalla varmaan löytyy :D:D Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. Ostetaan Liquid Mix jos joku nyt haluaa luopua. |
SamPpaa 23.11.2007 17:00:57 | |
---|
Tässä ois viimeisin. Äänitys ja miksaus. Sidottu kultaan, Babylon ja Hallelujaa on biisit. Pieni Jeesus-varotus niille, joita sanoma alkaa ahdistaa. Mut musa on hyvää rokkia! http://www.myspace.com/canisterboys |
Danko 03.12.2007 02:11:48 | |
---|
Mystisesti hintahtavat romantikot #3 studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP |
SamPpaa 03.12.2007 17:24:06 | |
---|
Hei kommentoikaa vaan noita munkin tekemiä, mitä vähän aikaa sitten laitoin.. En oo oikeen saanut puolueetonta palautetta keneltäkään, kuka vähän näistäkin asioista ymmärtäis... Kerrankin saatte olla jonenikuloita ja niitata mua oikeen kunnolla... |
Jaakkoopuukkoo 03.12.2007 22:44:05 | |
---|
Mä tykkäsin, tosi liven kuuloista. Kaiku oli tosi iso, en olisi itte tehny samanlaista, mut tavallaan toimii täs. Jos jotain negatiivista, niin äkkiseltään keskialue tuntuu hitusen liian paksulta, mut saattaa tuntuma johtua myös tukkoisesta Myspace-soundista. Tuota mp3-encooderin tekemää lätinää kyllä löytyy. En mä halveksi, onhan se kiva, että joku tekee tällasta paskaa. |
d-iivil 04.12.2007 11:10:30 | |
---|
|
d-iivil 04.12.2007 11:13:44 | |
---|
Emmä löydä tota biisiä mistään ilmasesta/laillisesta mestasta.... Bassoa kuuntelemalla varmaan löytyy :D:D huonovitsi varoitus Moon ny meidän basistin kahta bassoa kuunnellut monta päivää kovinkin tarkasti, mutta ei löydy biisiä ei :D /huonovitsi varoitus |
Daunt 04.12.2007 12:47:45 | |
---|
|
d-iivil 04.12.2007 12:49:58 | |
---|
Tuli duunattua vähän vanhemman liiton rässiä: http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=306386 Äänitys ja miksaus on mun käsialaa ja masterointi Virtalähteen. Ka sehän potkii. Basari on minun makuun ehkä turhan pyöreä, mutta istuu kuitenkin tuohon tyyliin ok :) Tomi / snareosasto on kohallaan, samoin kepit rouhii kuten pitääkin. |
Mikael 06.12.2007 15:06:06 | |
---|
Inhimillisyys on hyve. |
Chaplin 08.12.2007 03:03:49 | |
---|
USA:ssa on lähetetty hurjan monta miestä kuuhun. Niitä pitäisi lähettää lisää, ehkä kaikki? |
d-iivil 08.12.2007 09:54:17 | |
---|
|
Timo JM 08.12.2007 10:20:33 | |
---|
Tämmöistä uutta huttua kotona vääntelin: http://www.firenote.com/huttudemo2007/01%20Mayday.mp3 Minun osuus projektissa: miksuuttelu ja laulanta Onko arvon raatilaisilla jotain mitä pitäisi muuttaa / tehdä kenties toisin? Tää kuulosti kivalta. Ainoa mikä häiritsi on noi standardilätinärummut mitä kuulee nykyään joka paikassa. Persoonallisuutta peliin myös miksauksiin! ...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | Cupido | DIVARi | |
d-iivil 08.12.2007 10:53:16 (muokattu 08.12.2007 10:53:37) | |
---|
Tää kuulosti kivalta. Ainoa mikä häiritsi on noi standardilätinärummut mitä kuulee nykyään joka paikassa. Persoonallisuutta peliin myös miksauksiin! Moon ihan samaa mieltä, mutta sitten se kuulostaa lähinnä paskalta jos lähtee radikaalisti eri suuntaan soundien kanssa valtavirrasta :D Sikäli tällä kertaa olen itsestäni ylpeä ettei pannuissa ole käytetty samplen samplea. Tai sit mä en vaan osaa... Noh, omaks iloks näitä reenailen, nääkin biisit joku "oikea" miksaaja vuoden vaihteen jälkeen duunaa :) |
SamPpaa 08.12.2007 11:25:35 | |
---|
Mä tykkäsin, tosi liven kuuloista. Kaiku oli tosi iso, en olisi itte tehny samanlaista, mut tavallaan toimii täs. Jos jotain negatiivista, niin äkkiseltään keskialue tuntuu hitusen liian paksulta, mut saattaa tuntuma johtua myös tukkoisesta Myspace-soundista. Tuota mp3-encooderin tekemää lätinää kyllä löytyy. Tarkoitus olikin saada vähän livempää juttua.. Pohjat vedettiin siis livenä sisään, ilman klikkiä, virheineen kaikkineen. Kitaroitakaan ei taidettu vetää enempää, paitsi sitä kiertoa siellä "sidottu kultaan" alussa ja jossain välissä. Akkarit tietty. Sidottu kultaan en tekis mitään,(sitä tehtiinkin pisimpään) mutta kahdessa muussa tuo kaiku tuossa laulussa on vähän kökkö. Masterointi oli aika radikaali. En olis ite ehkä ihan noin tehny. Mut bändin pojat oli halunnut ja tykännyt. Kovalla työllä vaimennetut, suhisevat ässätkin kuuluu taas voimakkaasti. |
Hessu87 08.12.2007 12:17:00 | |
---|
Laitoin nyt tännekin.. Soitin pikaisen mikkitesti/soolopätkän ja vähän kerkesin ruuvaamaan soundeja, mutta kiireessä ja pelkästään huonoilla luureilla tehtynä niin.. Kommentoikaa soundeja ja soittoakin. Tälleen intissä ollun vuoden jälkeen on kyllä tekniikka hukassa soiton suhteen, mutta pikkuhiljaa pitäis alkaa tehdä palauttavia reenejä;) BD:Shure PG52 SD:Shure SM57 OH:TSM MT87S Eli: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=307303&type=dl-Juo tietoa janoosi- |
Cape 10.12.2007 23:31:16 | |
---|
Tässäpä olis vielä toinen ralli samoista sessioista: http://www.firenote.com/huttudemo2007/02%20Heart%20Breaker.mp3 Jee d-iivil. Hyvät perushiivit pistit. Aina tuntuu vaan vähän hassulta tuo syvyysero triggeribasarin ja luomukantin välillä. Hyvä esimerkki just tuossa HeartBreaker kitarasoolon alkuvaiheessa, jossa virpan kanttikomppi on painettu niin alas, että kuulostaa niinkuin basari ja virveli ois eri huoneessa. Sit virppatriggeri pamahtaakin päälle. Ehkä koko pätkä haluttiinkin unohtaa ja painaa syvyyksiin. Mut säkeistön ironmaiden stemmatuplaus vaan rohkeasti esiin. Piti kuvitella harmoniaan lisää volaa, joka oli ihan kivaa, mut se ei onnistu kaikilta. -cape |
d-iivil 11.12.2007 16:16:05 (muokattu 11.12.2007 16:16:41) | |
---|
Aina tuntuu vaan vähän hassulta tuo syvyysero triggeribasarin ja luomukantin välillä. Hyvä esimerkki just tuossa HeartBreaker kitarasoolon alkuvaiheessa, jossa virpan kanttikomppi on painettu niin alas, että kuulostaa niinkuin basari ja virveli ois eri huoneessa. Itseasiassa tossa on tehty niin, että snareraidat on kokonaan mutella samoin overheadit, ainoastaan ambienssiraita ja basariraita on tossa auki ja sieltä vähän vuotaa kanttilyönti :) Tarkoituksen hakuinen juttu. Sit virppatriggeri pamahtaakin päälle. Eikä pamaha, ei oo trigattu mitn kumpaisessakaan rallissa. Tossa vaan aukeaa kaikki kolme snarekanavaa :) Mut säkeistön ironmaiden stemmatuplaus vaan rohkeasti esiin. Piti kuvitella harmoniaan lisää volaa, joka oli ihan kivaa, mut se ei onnistu kaikilta. Siis mä onnistuin tässäkin :D Sen stemman on tarkoitus olla just semmonen, että kuulijan pitää arpoa kuuleeko se sen stemman päässään vai onko sinne oikeasti jotain soitettukin :-P Eri asia sitten että onko moinen taiteellisesti kovin onnistunut ratkaisu... |