oksatboys: Tuolla sivulla oli vähän hämäävästi listattu muutama dawi otsikolla "toimii näissä". Itekkin jäin tuota miettimää vaikka tiesinkin kuinka plugarit toimii. Tämäpä se hämäsikin. Toisaalta kun otti silmän käteen niin lopussahan oli mainittu vain Garageband jossa ei toimi. Toimii kyllä Mixbus 32C:ssä. Pitäisi vielä joskus opetella käyttämäänkin tuota. Joskus alennuksesta nappasin kovolle, mutta oon niin tottunut käyttämään Reaperia (huonosti), että kynnys uuden DAWin opetteluun meinaa aina olla liian korkea. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
arppah8: Pitäisi vielä joskus opetella käyttämäänkin tuota. Joskus alennuksesta nappasin kovolle, mutta oon niin tottunut käyttämään Reaperia (huonosti), että kynnys uuden DAWin opetteluun meinaa aina olla liian korkea. Sehän tarkoittaa vain lisää harjoittelua erilaisten dawien kanssa, jossain kohtaa se rupee sujumaan helpommin. Mä yhteen aikaan käyttelin hyvinkin erilaisia, osittain huvikseni, sai vaihtelua eri projekteihin. Nyttemmin huomaan laiskistuneeni ja räplään ehkä eniten Nuendoa(melko sama kuin Cubase). Siinä ajatuskin juoksee eri tavalla kun vaihtaa dawia, tavallaan jopa virkistyy:) TommiW.- Autot, kämpät ja piparit. |