Aihe: Idols mikki
1 2 3
hannu666
29.10.2008 09:55:36
Ei se kuvasta mun mielestä yhtään mitään.

Niin no jos sen saundi on 95% samanlainen ku U-47:ssa niin mun mielestä nimestä Nu-47 voi olettaa että se saundaa paljolti U-47:lta. Mielipidekysymys...

Maailmalla on ihmisiä joo. Mun kommetti olikin oletus. Ja oon kyllä vieläkin samaa mieltä.
hannu666
29.10.2008 09:57:35
Omat kokemukset, sekä vertailut muihin ja vaik levyt joilla sitä voi kuulla.

ny puhutaan mikrofonin nimestä, mistä sä puhut?

Vai olisko mikin nimi hyvä vaikka ihanapehmoinen täyteläinen sopiii hyvin kaikkeen...
hannu666
29.10.2008 10:00:31
Aika absurdi koko tää kela et joku yksittäinen mikki olis jotenkin universaalisti paras :D

Vielä kerran, todennäköisesti paraskuntoisin, siki myös paras saundisin. SUOMESSA.

Martin huoltaa noita 47:ja pitkin poikin, esim Brucen mikin jne....veikkaan että jos sen huoltotyöt kelpaa brucelle niin varmaan osaa huoltaa mikin aika hyvin.
Mikael
29.10.2008 11:09:08 (muokattu 29.10.2008 11:19:03)

Mä olen pahoillani Hannu, mut mulle tuottaa vähän vaikeuksia seurata sun ajatuksen juoksua, koska sun teksti on ainakin mun silmään aika epäselvää jo ihan kielioppipohjalta. Enkä mä nyt yritä vittuilla tai tarkoita et täällä pitäis kirjoittaa kun ylioppilaskirjoituksissa - mä en vaan oikein pysty tajuamaan mitä sä meinaat. Varmaan ymmärtämättömyys on myös mun oma ongelma, eikä omakaan teksti aina niin kunkkua ole :D

Mä en puhunut namedropping-kohdassa mikkien nimistä, vaan siitä että heitellään gurujen nimiä ilmoille jotta omille sanomisille tulis ikään kuin lisää painoarvoa. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Name-drop ) Se että Martin on hyvä tekemään noita tai että Bruce Swedie käyttää hänen huoltopalveluitaan (mikä on tietty kova juttu) ei kuitenkaan meinaa etteikö joku muukin osaisi tehdä asioita ihan yhtä hyvin tai jopa paremmin. Edelleenkään yhtään Kantolaa väheksymättä - varmasti mies paikallaan ja huippuosaaja. Mutta ihan esimerkkinä: Mulla on yks tuttu joka on käyttänyt vanhoja Neumannejaan huollossa Saksassa eläkkeellä olevalla Neumannin huoltoinsinöörillä jolta löytyy mm. NOS-varaosia ja jälki on ollut sen verran vimpan päälle, että vaikea kuvitella että joku vois tehdä asian vielä jotenkin paremmin - samalla tavoin ehkä mut mikä on sitten paremmin kuin mahdollismman lähellä alkuperäistä?

Vielä kerran, todennäköisesti paraskuntoisin, siki myös paras saundisin. SUOMESSA.

Pakko edelleen kysyä: Ootko nähnyt/testannu kaikki Suomesta löytyvät U47:t? Vai perustuuks tää vaan siihen että kuka sen on huoltanut?
Inhimillisyys on hyve.
Roberto
29.10.2008 11:12:52

U 47... Ens vuonna tohistaan taas jostain muusta, viime vuonna oliki jo ne etuset ja sitä ennen muuntimet, toolssi, adatit... you name it. Samaa subjektiivista absurdistania kaikki.
studiokekkonen
29.10.2008 14:04:10

Samaa subjektiivista absurdistania kaikki.

Siinähän se tuli.

Over and out.
Notefix
29.10.2008 15:16:04 (muokattu 29.10.2008 15:17:33)

Samaa subjektiivista absurdistania kaikki.

Jep, vaikka sinänsä kaikki audiopullistelu onkin aina hyvää viihdettä. Itse en oikeesti noista tarpeeksi tiedä enkä mallinumeroita sun muita kapseleita edes muista.
"Layers of layers of shit!"
hannu666
29.10.2008 18:16:18 (muokattu 29.10.2008 18:25:38)
Mä en puhunut namedropping-kohdassa mikkien nimistä, vaan siitä että heitellään gurujen nimiä ilmoille jotta omille sanomisille tulis ikään kuin lisää painoarvoa. ( http://en.wikipedia.org/wiki/Name-drop ) Se että Martin on hyvä tekemään noita tai että Bruce Swedie käyttää hänen huoltopalveluitaan (mikä on tietty kova juttu) ei kuitenkaan meinaa etteikö joku muukin osaisi tehdä asioita ihan yhtä hyvin tai jopa paremmin. Edelleenkään yhtään Kantolaa väheksymättä - varmasti mies paikallaan ja huippuosaaja. Mutta ihan esimerkkinä: Mulla on yks tuttu joka on käyttänyt vanhoja Neumannejaan huollossa Saksassa eläkkeellä olevalla Neumannin huoltoinsinöörillä jolta löytyy mm. NOS-varaosia ja jälki on ollut sen verran vimpan päälle, että vaikea kuvitella että joku vois tehdä asian vielä jotenkin paremmin - samalla tavoin ehkä mut mikä on sitten paremmin kuin mahdollismman lähellä alkuperäistä?

Tajusin väärin, mun moka, luulin että puhutaan mikkien nimistä.

Mikä siinä on että kaikkea sanomisiaan pitäisi täällä puollustella ku joku alkaa inttämään heti. Pitääkö lisäta kaikkeen että MUN MIELESTÄ, vai mitä?

Mun mielestä siis paras mahdollinen 47 on täällä eikä missään muualla, minä siis uskon niin, muiden ei tarvitse.

Pakko edelleen kysyä: Ootko nähnyt/testannu kaikki Suomesta löytyvät U47:t? Vai perustuuks tää vaan siihen että kuka sen on huoltanut?

Oon kuullut tarpeeksi montaa eri 47:aa että osaan sanoa mikä on hyvä ja mikä ei, mun kokemukseni perusteella uskon vieläkin että täällä on se hyvä yksilö. Minä olen sitä mieltä.

Prkl.
Mikael
29.10.2008 22:31:37

Prkl.

Jep. Turhaa vänkkäystä... tsori omasta puolestani.
Inhimillisyys on hyve.
hannu666
29.10.2008 23:12:32
Jep. Turhaa vänkkäystä... tsori omasta puolestani.

Samoin :o)
ITTAM
30.10.2008 02:58:27
Niin jos sulla on vaikka 5 u47 mikkiä niin sä varmaan haet niistä parhaan
tämän päivän vokalistille ja huomenna käytät toista eri tilanteessa...

Matti ;-)
Mikael
30.10.2008 13:24:07

Niin jos sulla on vaikka 5 u47 mikkiä niin sä varmaan haet niistä parhaan
tämän päivän vokalistille ja huomenna käytät toista eri tilanteessa...

Matti ;-)

Joo ja mä olisin ihan tyytyväinen jo yhteenkin vaikkakin vaan ok-kuntoiseen neliseiskaan tai edes pelusoon :D
Inhimillisyys on hyve.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)