Aihe: Spirit ES et muut "halvat" mikserit
1 2 3
JPQ
01.05.2007 04:12:35

Olisko sitä sun musaa sit jostain saatavissa?

Ei tällä hetkellä vielä tarkoitus on. PS. saa sitä huolehtia etukäteenkin kait kun osa tulee olemaan improa joten sitä ei saa talteen kun kerran....
Dig-taattori
01.05.2007 11:22:49
Olisko sitä sun musaa sit jostain saatavissa?

Muakin kyllä kiinnostaisi. Näitä suhinakeskusteluita on käyty jo vuosia, eikä JPQ:n musaa ole vieläkään päässyt kuulemaan mistään. Mikserin sivukin on kroonisesti tyhjä. Että saataisko jo viimein jotain linkkiä mistä näitä hirveitä häiriöitä ja suhinoita päästäis arvioimaan?
JoKo
01.05.2007 13:06:53
Mulla on ollu vuoden 30 metrin 16 -kanavainen käytössä, ei pirise vielä. Kauanko tarttee oottaa?

Riippuu käyttöasteesta, kyllä se varmaan kestää hellävaraisessa ja vähäisessä käytössä. Siinä itse johdossa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta ne liittimet on huumoriosastoa. Joudun vähän väliä tekemisiin sellaisen kanssa, ja on vähän noloa kehottaa varsinkin vierailevia miksaajia heiluttelemaan niitä liittimiä jos sirinää ilmenee. Se on vielä joka kerta mystisesti eri kanava.
Halsu
03.05.2007 21:46:01

Riippuu käyttöasteesta, kyllä se varmaan kestää hellävaraisessa ja vähäisessä käytössä.

Sellaisessahan toi mulla toki on ollut, treenikämpällä nauhotuskäytössä - rujoissa keikkaolosuteissa ois ehkä eri tilanne.
CU -- Eki
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)