Mikael 17.04.2007 16:24:44 | |
---|
Pyörät rämisee :-D Kysy vaan, kaikkea on kokeiltu paitsi kansantanhuja... Kaikissa kunnon vehkeissähän saa ne pyörät kätevästi irti. Inhimillisyys on hyve. |
kivi 17.04.2007 16:26:13 | |
---|
Kaikissa kunnon vehkeissähän saa ne pyörät kätevästi irti. Pah, jotain uusia kaappeja semmoset. Ei 60-luvun kaapeissa saa. :-D |
Mikael 17.04.2007 16:28:49 (muokattu 17.04.2007 16:30:31) | |
---|
Pah, jotain uusia kaappeja semmoset. Ei 60-luvun kaapeissa saa. :-D saapa. ainakin ruuvarilla tai vasaralla. tai sit niihin voi tunkea sinitarraa. sitäpaitsi ainakaan noi meidän voxin kaapit kuusarilta ei edes sisällä mitään pyöriä. Inhimillisyys on hyve. |
kivi 17.04.2007 16:30:49 | |
---|
saapa. ainakin ruuvarilla tai vasaralla. tai sit niihin voi tunkea sinitarraa. sitäpaitsi ainakaan noi meidän voxin kaapit kuusarilta ei edes sisällä mitään pyöriä. :-D :-D :-D |
bluemind 17.04.2007 16:39:41 | |
---|
Asiaa sivuten tähän samaan threadiin, onko teillä minkälaisia kokemuksia sähkökitaran äänittämisestä pienikalvoisella konkalla? Omien testailujen valossa toimii ainakin puhtailla saundeilla melko pehmeästi. |
Mikael 17.04.2007 17:00:55 | |
---|
Asiaa sivuten tähän samaan threadiin, onko teillä minkälaisia kokemuksia sähkökitaran äänittämisestä pienikalvoisella konkalla? Omien testailujen valossa toimii ainakin puhtailla saundeilla melko pehmeästi. Toimii hyvin. Mä käytan monasti. Inhimillisyys on hyve. |
Riku Rotten 17.04.2007 18:05:46 | |
---|
Sen sijaan kaapin laittaminen seinän viereen on todella huono idea, se botne jota silloin saadaan on loppupeleissä mutaa eikä soundia. Jos haluat runkoresoa pois, kaada kaappi selälleen lattialle. Sano ettei tää koske bassokaappia, sillä tila on kortilla, jos joutuu siirtään. Siis tuo ylläoleva ei koske 2x15'' bassoskobeja tai 1x18'', eihän? Ja kuinka kaus seinästä pitää bäästä bassovermeillä?
_#%&@@_# |
kivi 17.04.2007 22:01:36 (muokattu 17.04.2007 22:02:43) | |
---|
Sano ettei tää koske bassokaappia, sillä tila on kortilla, jos joutuu siirtään. Siis tuo ylläoleva ei koske 2x15'' bassoskobeja tai 1x18'', eihän? Ja kuinka kaus seinästä pitää bäästä bassovermeillä? Itse asiassa, niin hassulta kuin tää ehkä kuulostaakin, niin basson alemmat kerrannaiset on sen verran alhaalla että miksauksessa ei yleensä oo mitään siellä, joten ei välttämättä haittaa vaikka bassokaappi olisikin lattian tasalla ja seinän vieressä. Tietysti, jos haluat klangia, tai vaikka Danelectro-bassolla kirkkaita sointuja a la My Generationin soolo, tulee ongelmia, mutta mä olen kyllä ihan vakain tuumin ja harkiten laittanut joskus bassokaapin eteen lattialle makaamaan mikin, jos olen halunnut poimia matalaa möyrinää. Basso on kuitenkin täyttä oktaavia alempana kuin kitara, ja soundillisesti vielä alempana. |
Riku Rotten 18.04.2007 14:29:38 | |
---|
Joo, täytyy kuiteski kokeilla, kun järjestän vahvistinhuoneen uusiksi. Hyvä kuiteski tietää, että pakottavaa tarvetta ei ole. |