Roberto 08.12.2005 12:59:09 | |
---|
Paskat, RO!!! J Merimaa: "Aivan sama, rahaa on!" |
Raimo 08.12.2005 15:09:49 | |
---|
Paskat, RO!!! Juuh, sitä on... Muilta ne on vaan loppu. :P Blah. |
hannu666 08.12.2005 19:15:30 (muokattu 08.12.2005 19:17:25) | |
---|
Yllättävän hermoa sakkia täälä :o) Juu en oo päässy rikastumaan tällä duunilla, laskut saa maksettua ja ruoan pöytään :o) Mulla on niin erilaiset käyttötavat luultavasti miksatessani että ei vaan ole tullut vastaan mitään moitittavaa jos nyt palataan tähän Nuendokeskusteluun takas. Onnea menestystä kaikille, hiphei! |
Mikael 08.12.2005 22:55:37 | |
---|
Yllättävän hermoa sakkia täälä :o) Äh. Ei tääl mitään hermona olla... kunhan jutellaan : ) Ma ei tiedata. Ma oon Pahk. |
Raimo 09.12.2005 05:04:07 | |
---|
Äh. Ei tääl mitään hermona olla... kunhan jutellaan : ) Ja tuupitaan kavereita. Ettei jää rata päälle. Comprende? Blah. |
samic 09.12.2005 07:54:45 (muokattu 09.12.2005 07:56:25) | |
---|
Mites nuendossa,toimiiko grouppi kanavien savetuksen lataaminen? Itte en saa sitä sx3 toimimaan. ei ole |
milcoin 09.12.2005 08:04:03 | |
---|
Mites nuendossa,toimiiko grouppi kanavien savetuksen lataaminen? Itte en saa sitä sx3 toimimaan. Mun mielestä ei toiminu, en tosin muista versiota. Oisko ollu kans v3. Jossain tapauksissa monen kanavan lataaminen ei myöskään toiminu. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
samic 09.12.2005 08:09:58 | |
---|
Mun mielestä ei toiminu, en tosin muista versiota. Oisko ollu kans v3. Jossain tapauksissa monen kanavan lataaminen ei myöskään toiminu. juu mullakin toi on menny käsipeliks,eli joka raita erikseen savettaa (lähinnä nyt rummut) jossain määrin hiasta mutta toimii ainakin...sit groupit vaan laittanu ylös paperille. sais tulla kyllä tuohon parannus...jopa logicin 4 toimi muistaakseni se että latas samat asetukset kaikille raidoille oikein... ei ole |
Cornflake 09.12.2005 08:23:21 | |
---|
samic76: juu mullakin toi on menny käsipeliks,eli joka raita erikseen savettaa (lähinnä nyt rummut) jossain määrin hiasta mutta toimii ainakin...sit groupit vaan laittanu ylös paperille. No voe kilin fttu. Tuo kanavasavetus toimii, sitä olen käyttänyt. Mutta juurikin piti alkaa myös ryhmiä tallentelemaan. Hyvä että tuli tässä puheeksi, taas olisi ihmetellyt missä mättää kun ei toimi. Tälleen nyyppänä täytyy sanoa että yllättävän paljon näissä softissa on tuollaista käsisäätöä / nysväystä. Luulis että ne viksut insinöörit osaisi edes noin perushommat duunata oikein, mutta ei. Tästä ketjusta on ollut "iloa" kun on huomannut että nää on ihan oikeita kämmejä, eikä kerrankin osastoa "ei vaan osaa":-) Mainio ketju. I ain't gonna work on Maggie's farm no more |
Notefix 09.12.2005 11:24:25 | |
---|
Ja tuupitaan kavereita. Ettei jää rata päälle. Comprende? 09.12.2005 05:04:07!!!! Huh, eiks riittäny päivän pituus eilen, hoho? Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
Hattiwatti 09.12.2005 12:47:42 | |
---|
Mites nuendossa,toimiiko grouppi kanavien savetuksen lataaminen? Itte en saa sitä sx3 toimimaan. Kyllä minulla ainakin pikaisen testin jälkeen toimi. Tein 8 audiokanavaa josta puolet ohjasin grouppiin. Sitten grouippiin avasin plugareita yms. sälää. Tallensin. Avasin uuden projekstin, tein siihen group kanavan ja latasin aiemmin tallennetun kanavan. Kaikki oli niinkuin piti. Pitänee tutkia lisää kuin se menee isomman setin kans. Tämä oli uusimmalla SX3:lla. |
Locrian 09.12.2005 13:02:21 | |
---|
Uusimpaan päivitykseen on kuulemma korjattu noita kopipasko ongelmia. Väittävät että bugi monen kanavan kopioinnissaki on korjattu mut en o vielä testannu ku oon tehny viimeset hommat pt:llä... Tyhmästä päästä kärsii koko tyhmä hippi. |
koopop 09.12.2005 13:18:46 (muokattu 09.12.2005 13:26:58) | |
---|
Mites nuendossa,toimiiko grouppi kanavien savetuksen lataaminen? Itte en saa sitä sx3 toimimaan. nuendossa toimii. voit tallentaa audiokanavia, groupeja, FX-kanavia ja ulostuloja. Joko yksi kerrallaan tai vaikka kaikki. aktivoi haluamasi kanava(t). Aktivointi joko mikserissä (kanavaliu'un alla tai heti PAN -ikkunan päällä oleva pieni palkki, muuttuu keltaiseksi) tai arrange-ikkunassa raidan juuresta, sitten mikseriin ja klikkaa jostain aktivoidusta kanavasta hiiren oikeella/omppu ja Save Selected Channels. Eli kaikki valitut kanavat tallennetaan. Koska raitasetup vaihtelee biisistä toiseen, itse talletan kanavia usein näin: -audiokanavat, esim. rumpukanavat ekasta vipoon, bassokanavat jne -groupit joko yksitellen tai kaikki kerralla -FX -kanavat -ulostulot tiedostoja ei tule kovin montaa, ja on helppo valita uusiin miksauksiin tiettyjä ominaisuuksia edellisistä. Esim. monokanavat.vmx > groupit.vmx > FX.vmx > ulostulot.vmx. Ja siitä tarkempaan tallennukseen jos raitakokoonpano on radikaalisti erilainen. noitten ulostulojen aktivoinnissa ei päde shiftin kanssa aktivoiminen kerralla, ne täytyy aktivoida CTRL:n kanssa yksitellen. monet väittää ettei tallennus tai lataaminen toimi tms, mutta usein syynä on se että groupkanavaan yritetään ladata monokanavan asetusta tai toisinpäin. Tallennettava tiedosto kannattaa pitää vain yhdelle kanavatyypille kerrallaan. |
cubasisti 09.12.2005 14:56:38 | |
---|
Se on kyllä hieno ominaisuus Nuendo/SX:ssä, että se ei tarkista syötteitään eikä virheilmoituksista ota tolkkua. Hieno esimerkki on audio exportissa tuleva "an error occurred". Siis että tapahtui _joku_ virhe. Ohjelma tietää kyllä tasan tarkkaan, missä kohtaa meni pieleen, mutta sulle sitä ei kerrota tietenkään. Ota itte selvää. Tosimiehet ei tee virheitä. |
Raimo 09.12.2005 17:14:45 | |
---|
09.12.2005 05:04:07!!!! Huh, eiks riittäny päivän pituus eilen, hoho? Hehe! Pitihän tämä ainokainen vapaapäivä maksimoida, eli ns. rokuloida... :P Blah. |