milcoin 07.02.2005 12:20:05 | |
---|
Mutta turha siitä on yrittää rakentaa metallissa tarvittua särövallia... Samaa mieltä. Vallin suuruus on suhteellinen käsite mutta neljä ottoa kuullostaa just neljältä otolta ja yksi otto yhdeltä. Tästä saadaan kuitenkin mielenkiintoinen yhtälö: Jos 1 Kivi-otto on yhtä suuri kuin 4 lardie-ottoa niin kuinka suuri on 4 Kivi-ottoa? Ja ei kun testailemaan. "Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla" |
Daunt 07.02.2005 12:21:46 | |
---|
Mitenkäs ne Niskalaukauksen kitaraäänitykset menikään, 8 raitaa? Noh, ehkä se olisi tukevampi kahdella raidalla. |
Roberto 07.02.2005 17:39:35 | |
---|
Kerro ihmeessä, miten saat yhdestä kitararaidasta yhtä vaikuttavan särövallin kuin esim neljästä erikseen soitetusta? Olen pelkkää korvaa. Nyt kyllä mentiin pahasti off-topic, pahoittelen omalta osaltani. Muutama eri styrkkari, sovitus kohdilleen ja hyvä kokonainen otto. Eli eka tai toka. Sitäpaitsi ne "metallisärövallit" on imho ihan pelkkää kompuroitua surinaa ,ei mounan häivääkään. Slayer on säännön vahvistava poikkeus Off-topic kunniaan. |
lardie 07.02.2005 23:33:49 | |
---|
Samaa mieltä. Vallin suuruus on suhteellinen käsite mutta neljä ottoa kuullostaa just neljältä otolta ja yksi otto yhdeltä. Tästä saadaan kuitenkin mielenkiintoinen yhtälö: Jos 1 Kivi-otto on yhtä suuri kuin 4 lardie-ottoa niin kuinka suuri on 4 Kivi-ottoa? Ja ei kun testailemaan. Ja monistettu yksi otto kuulostaa minusta skeidalta, mä saan tässä parin viikon sisään teille kuultavaks metallia, jossa kompit on tehty neljällä eri otolla, alkujaan kaheksan raitaa, nyttemmin neljä. www.scorched.org |
kivi 07.02.2005 23:41:14 (muokattu 07.02.2005 23:41:43) | |
---|
Ja monistettu yksi otto kuulostaa minusta skeidalta, mä saan tässä parin viikon sisään teille kuultavaks metallia, jossa kompit on tehty neljällä eri otolla, alkujaan kaheksan raitaa, nyttemmin neljä. Kysymys ei ole monistamisesta, vaan splittaaminen pitää tehdä kauan ennen tallentimeen menoa. Itse asiassa niin lähellä kitaran jakkia kuin mahdollista, ennen ensimmäistäkään lisälaitetta tai vahvistinta. Valmiiden raitojen monistamisella leikkiminen ei oo myöskään mun juttuni. |
lardie 07.02.2005 23:48:58 | |
---|
Kysymys ei ole monistamisesta, vaan splittaaminen pitää tehdä kauan ennen tallentimeen menoa. Itse asiassa niin lähellä kitaran jakkia kuin mahdollista, ennen ensimmäistäkään lisälaitetta tai vahvistinta. Valmiiden raitojen monistamisella leikkiminen ei oo myöskään mun juttuni. JUstjust, eli esim di-boksilla jakaa signaali vaikkapa kahteen vahvariin. Ei oikein ajatus juokse enää tässä vaiheessa iltaa. Korvat tukossa ja maha huutaa sapuskaa. :D www.scorched.org |