Aihe: Näillä lähdetään studiohommiin!
1 2
Torniojaws
31.12.2004 02:03:37

Kannattaa käydä lataamassa myös toi Tractionin ilmaisversio (1.6) niin kauan kuin sen ilmaiseksi saa eli viimeistään huomenna. Itse latasin sen pari tuntia sitten ja kun alkuhämmennyksestä on selvitty, käyttöliittymä vaatii nimittäin pientä perehtymistä, niin se näyttää aika pätevältä raiturilta, ainakin hintaansa nähden. Itse löysin siitä ainakin heti yhden mm. n-Trackistä kaipaamani ominaisuuden eli mahdollisuuden määrätä kuinka monella bitillä äänitetyt raidat tallennetaan levylle.

http://my.mackie.com/tracktionpromo.asp

Hmm, mitä pikatestailua tein niin vaikuttaa melko "lapselliselta" ohjelmalta. Kuten lähes kaikissa, on tuossakin erittäin kankea rumpujärjestelmä, jos puhtaalta MIDI/samplepohjalta tekee. Itse asiassa tuossa, mitä pikahakua tein ja selailin ohjelmaa, ei edes voi tehdä MIDI-rumpuja, jotka sitten korvata oikeiden rumpujen sampleilla.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
PIM
31.12.2004 08:32:32 (muokattu 31.12.2004 08:33:16)
Ehkä se ei juuri tuohon nimenomaiseen työskentelytapaan sovellukaan, mutta kyllä se silti minusta on tutustumisen arvoinen ohjelma ja pesee jonkun Kristalin 100-0.

Lisäys:
.. ja cubasiksesta nyt puhumattakaan.
Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)