Mikael 24.11.2004 13:24:02 | |
---|
Tiskistä on tietenkin mukavampi räknätä noi kuuntelut auxeista, mikä on tiskin selkeä hyvä puoli. A&H:sta mun kokemukset rajottuu sellaseen pikkutiskiin livehommissa (en hirveesti tykännyt) mut sillä tuskin on mitään tekemistä ton ison kanssa. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Mikael 24.11.2004 13:27:02 | |
---|
Mulla on muuteen myös yksi Mackie 8bus 24-8-2 tiedossa joka saattais olla kaupan... kyselenkö? miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
lardie 24.11.2004 13:33:56 | |
---|
-extreme action metalcore-
www.scorched.org |
fireal 24.11.2004 13:47:01 | |
---|
Joo siis kyllä musta kannattaa etsiskellä tosiaan jotain käytettyä tiskiä. Saa samalla rahalla niin paljon enemmän, kuin mitä jos uutta menee hankkimaan. Ja tosiaan tuo muutamaan kertaan mainittu kasibussi kyllä on hyvä vaihtoehto. Suosittelen |
Locrian 24.11.2004 13:57:31 | |
---|
En kyllä lähtis noihin muukalaisenlämmittimiin. Tutulla on 32-ch 8-bus Mackie myynnissä, jos semmosta halajat. Sisäkäytössä ollunna, ei mitn livepuuhia. Kiinnostaa. Mulla on muuteen myös yksi Mackie 8bus 24-8-2 tiedossa joka saattais olla kaupan... kyselenkö? Kysele. En itse ole tiskiä maksamassa, vaan toimin tulevaisuudessa yhtenä pääkäyttäjistä.Siihen mitä hankitaan vaikuttaa kuitenkin mun sana aika paljon.Hankinta-ajankohta on jossain joulukuun aikana (ei edelleenkään liity jouluun mitenkään muuten :) ). Uusien tiskien suhteen en myöskään ole kovin kranttu yllämainitusta syystä.Lisäksi laitteen rahoittaja saa aika hyvän rabatin useimmista merkeistä joten tuohon 7000 euron hintakattoon saattaa mahtua osa kymppitonninkin vehkeistä. Mikä muuten on vikana Allen&Heathissä?Siis jotain ihan konkreettista vai jokin fiilis-juttu? -"I eat pieces of shit like you for breakfast!"
-"You eat pieces of shit for breakfast?"
-Happy Gilmore |
Roberto 24.11.2004 18:38:52 | |
---|
Kiinnostaa. Paljo haluut maksaa? Tai paljo maksat? :) Mikä muuten on vikana Allen&Heathissä?Siis jotain ihan konkreettista vai jokin fiilis-juttu? En oo digannu yhdenkään saundista, edes livepuuhissa. Ominaisuuksia on yleensä ihan kivasti, mut soundi on ihan hanurista. |
PwrChordAccent 24.11.2004 21:29:50 | |
---|
Mites muuten on-tuleeko heti mieleen miksi ei kannattaisi tehdä mixdownia sekaisin raudalla ja softalla?Ei tu mulle mieleen kuin että hommat menee isommissa projekteissa aika monimutkaisiksi. Itse teen yleensä juuri niin, kaikki variaatiot kannattaa opetella ja sisäistää, sekä pelkkä softa, pelkkä rauta että sekaisin, jottei mene turhaa aikaa pähkäilyyn. Juuri nyt mulla on kesken kolme projektia joista yksi on kestänyt 7 viikkoa, toinen 2 viikkoa ja yksi viikon, joten tällä kertaa miksaan kaiken koneessa koska projekteja pitää pystyä vaihtamaan silmänräpäyksessä. Mites se oli, ahneella on paskainen loppu tai jotain ;-) Nyt kun pamahtaisi kovalevyt.... Mutta jos aikaa on niin miksaan kaiken raudalla...tai sekaisin...tai hä...siis... |