Aihe: Kommentteja Behringerin pikkumiksereistä ja räkki-V-Ampeista
1 2
Wez
03.09.2004 13:40:35 (muokattu 03.09.2004 13:41:47)
Pientä mikseriä etsin myös ja Behringeriltä olen katsellut UB1002:a ja UB802:a. Löytyykö näistä kommentoitavaa? Entä vaihtoehtoja näille?

Olen lukenut Behringerin tuotteisiin kohdistunutta kritiikkiä, joten sen takia näitä kyselen. Isolla rahalla saisi tietenkin laatua, mutta nyt tahtoisinkin tietää saako pienemmällä budjetilla kotikäyttöön soveltuvia laitteita.

Kiitos jo etukäteen.

Mulla on ollut reilun vuoden tuollainen UB1002-mikseri, ja kohtuullisesti on hommansa hoitanut. Etuasteet olivat jopa kelvollisemmat mitä oli odottanut.

Laadusta ei kyllä ole yhtä hyvää sanottavaa. Reilun vuoden käytön jälkeen muutin äänikortille menevän lähdön päälähdöstä control room outiin, ja huomasin että niissä on kosketushäiriö. Samoin tape innissä. Kannattaa siis tarkistaa kaikki liitokset jo heti ostaessa, ettei tule takuuajan jälkeen tällaisia ylläreitä.
Kaivoin toki piirilevyn esiin vain todetakseni ettei noita liitinperustoja valkoinen mies jaksa tinailla auki että pääsisi etsimään kylmäjuotosta yms. Helpommalla pääsee kun ostaisi uuden ja säästäisi vanhan muuhun käyttöön.

Myös kaverillani on paraikaa tuollainen ub-fx malli huollatettava kytkentöjen pimentymisen takia. Kokoonpanossa on näköjään säästetty, vaikka muuten toiminta on ansiokkaasti onnistuttu kopiomaan.

Noista käyttöohjeista vielä, tosiaan suomenkielisen ohjeen kanteen kannattaa kirjoittaa FRANCEIS, jottei sitä vahingossa tule luettua. Kytkentäkaaviosta näkee parhaitan tällaisen laitteen reitityksen ja toiminnan, jos sellaiset muuten on tuttuja. Tai saahan sitä käydä kysymässä kaupasta kaksikanavaliittimiä, jos ei omat stereoliitännät eivät kelpaa.

-Wez-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)