cozmo 10.09.2009 02:20:21 | |
---|
http://nikolaasonen.blogspot.com
nofi @ gearslutz.com: "I wouldn't choose a mic pre based on pictures of two "square" waves that have been through them..... that's retarded." |
kivi 10.09.2009 13:08:01 | |
---|
|
cozmo 11.09.2009 15:37:07 | |
---|
kivi: Tai jos lukee rivien välistä: "Further, Im quite pleased to report, that by making such a statement here, I am most assuredly preventing a lawsuit against me." Ei mitään uutta. Bitch Slap on edelleen ...ööö... Metallica? :-D Onko sulla aiheesta jotain poikkeavaa tietoa? :D http://nikolaasonen.blogspot.com
nofi @ gearslutz.com: "I wouldn't choose a mic pre based on pictures of two "square" waves that have been through them..... that's retarded." |
Exhausted 12.09.2009 11:04:05 (muokattu 12.09.2009 11:04:47) | |
---|
|
koopop 12.09.2009 11:50:05 | |
---|
Exhausted: http://homerecording.com/bbs/showthread.php?t=131836 Tämän sivun keskusteluissa on ainakin itselleni riittävän uskottava tarina Bitch Slap -bändin oikeasta esikuvasta :-) Ei oo pakko klikata jos ei halua spoilata. Vaikka Eric peseekin kätensä sanomalla että koko tarina on fiktiota, ei se tietenkään tarkoita ettei Eric jostain bändistä (tai bändeistä) kirjoittaisi. Nine Days -tarina vaikuttaa mustakin uskottavalta.. Kertooko kirja oikeasta bändistä ja niiden kanssa tehdystä oikeasta sessiosta (tai edes rungoltaan) jota on maustettu ja täytetty hyvillä läpillä, vai onko tarina puhtaasti fiktiota jossa sekoittuu kaikki Ericin valitsemat asiakkaat ja hyvät studioläpät? Jos uskotaan että tarina perustuu oikeaan bändiin ja oikeaan sessioon, ei kai Metallica silloin ole edes vaihtoehto? Nine Days vaikuttaa ensikuulemalta aika paljon vahvemmalta.. |
kivi 12.09.2009 12:02:01 (muokattu 12.09.2009 12:04:32) | |
---|
koopop: Vaikka Eric peseekin kätensä sanomalla että koko tarina on fiktiota, ei se tietenkään tarkoita ettei Eric jostain bändistä (tai bändeistä) kirjoittaisi. Nine Days -tarina vaikuttaa mustakin uskottavalta.. Kertooko kirja oikeasta bändistä ja niiden kanssa tehdystä oikeasta sessiosta (tai edes rungoltaan) jota on maustettu ja täytetty hyvillä läpillä, vai onko tarina puhtaasti fiktiota jossa sekoittuu kaikki Ericin valitsemat asiakkaat ja hyvät studioläpät? Jos uskotaan että tarina perustuu oikeaan bändiin ja oikeaan sessioon, ei kai Metallica silloin ole edes vaihtoehto? Nine Days vaikuttaa ensikuulemalta aika paljon vahvemmalta.. Mä olin yksi monista jotka seurasivat tuota Mixermanin blogia 'online', eli joka yö tuossa aamukahdelta alkoi olla aika mennä sivulle, painella refreshiä ja kun teksti ilmestyi, äkkiä copypastettaa se notepadiin talteen ennen kuin Mixerman ehti tehdä väistämättömät korjaukset. Kyllä se selkeästi oikeasta sessiosta kertoi. Kirjaa varten tekstiä on sittemmin muokattu. 'Metallica' oli mun puoleltani lähinnä heitto, mutta siihen aikaan kun MM blogiaan kirjotti, se oli aika vahva ehdokas (tämä oli silloin ihan ykkös-keskustelunaihe keikkabusseissa ja studioissa ympäri maailmaa, myös Suomessa). Katsokaa "Some Kind of Monster" ja verratkaa tarinaa MM:n päiväkirjaan - eikö muka olisi houkutteleva yhtäläisyysmerkkien paikka? Leffassa jopa näkyy kuinka studion ikkunaa korjataan, ja vastaavasti MM kiroilee kuvausryhmää joka sotkee sessiot... Nine Days on tietysti uskottavampi vaihtoehto, mutta tuntemattomuudessaan vähemmän kiehtova. |
koopop 12.09.2009 12:59:16 | |
---|
kivi: Mä olin yksi monista jotka seurasivat tuota Mixermanin blogia 'online', eli joka yö tuossa aamukahdelta alkoi olla aika mennä sivulle, painella refreshiä ja kun teksti ilmestyi, äkkiä copypastettaa se notepadiin talteen ennen kuin Mixerman ehti tehdä väistämättömät korjaukset. Kyllä se selkeästi oikeasta sessiosta kertoi. Kirjaa varten tekstiä on sittemmin muokattu. 'Metallica' oli mun puoleltani lähinnä heitto, mutta siihen aikaan kun MM blogiaan kirjotti, se oli aika vahva ehdokas (tämä oli silloin ihan ykkös-keskustelunaihe keikkabusseissa ja studioissa ympäri maailmaa, myös Suomessa). Katsokaa "Some Kind of Monster" ja verratkaa tarinaa MM:n päiväkirjaan - eikö muka olisi houkutteleva yhtäläisyysmerkkien paikka? Leffassa jopa näkyy kuinka studion ikkunaa korjataan, ja vastaavasti MM kiroilee kuvausryhmää joka sotkee sessiot... Nine Days on tietysti uskottavampi vaihtoehto, mutta tuntemattomuudessaan vähemmän kiehtova. Toki, kutkuttavampihan Metallica -yhteys on.. Ja salaliittoteoriaa voisi tietysti vahvistaa entisestään väittämällä, että vaikka bändi olisikin Metallica, on se puettu Nine Days / whatever -muotoon juuri sen kutkuttavuuden (ja lakisyytteiden) takia. Luitte varmaan kaikki Jimin, dwozin ym kinastelun Ericin kanssa Gearslutzista? aika huvittavaa leikkitappelua.. |
jannu 12.09.2009 15:04:30 | |
---|
Pakko kyllä todeta, että toi stoori kiinnosti aikansa. Mutta kiinnostus hälveni viimeistään siinä vaiheessa kun tajusi että MixerMan on noita samoja gearslutzin urponörttirunkkuja, joiden takia tekee lähinnä mieli raastaa ranteet auki kynsiviilalla. Aivan sama, mitä se on tehnyt. |
Raimo 16.09.2009 14:02:51 | |
---|
koopop: Luitte varmaan kaikki Jimin, dwozin ym kinastelun Ericin kanssa Gearslutzista? aika huvittavaa leikkitappelua.. Mo koo! Uh semmoista vaan, että Jimmy Hunter ja Eric eivät todellakaan tule näinä päivinä toimeen... Eli ei ihan "leikki". ;) (Mä tiesin ton MM=Sarafin tietty vuåsia sitten ja olen mm. hävinnyt Ericille railakkaasti krapulapokerissa rapakon takana. Lällällää :P ) womb.mixerman.net |
koopop 16.09.2009 14:19:26 | |
---|
Raimo: Mo koo! Uh semmoista vaan, että Jimmy Hunter ja Eric eivät todellakaan tule näinä päivinä toimeen... Eli ei ihan "leikki". ;) (Mä tiesin ton MM=Sarafin tietty vuåsia sitten ja olen mm. hävinnyt Ericille railakkaasti krapulapokerissa rapakon takana. Lällällää :P ) moro vaan R! joo ei mulla ollut mitään pohjaa väitteelle ollutkaan, tarkoitin leikkitappelulla vaan sitä että se tapahtuu julkisella foorumilla.. aika tosissaanhan ne väänti, aikuiset miehet :) vai että hävinnyt pokerissa.. :D siitäs sait! |