Ukko 10.07.2004 13:02:22 | |
---|
Eipä se raksaäijä saa siitä tunnista kolmeakymppiä, ei edes kahtakymppiä bruttona. . On sitä joskus saatu, nettona, ja joskus jääty jonnekin kuuteenkin euroon kun on ollut p..ka keikka. Ammattinsa osaava saa bruttona sen 12-20 tunnissa. |
Puavali 10.07.2004 13:28:48 | |
---|
On sitä joskus saatu, nettona, ja joskus jääty jonnekin kuuteenkin euroon kun on ollut p..ka keikka. Ammattinsa osaava saa bruttona sen 12-20 tunnissa. Kolmekymppiä euroina tunnilta nettona, siis kaikkien verojenkin jälkeen? "I'm a farting fat ass, I have gas gas gas!" |
askomiko 10.07.2004 23:44:33 | |
---|
Kolmekymppiä euroina tunnilta nettona, siis kaikkien verojenkin jälkeen? =kovempi palkka kun kansanedustajalla. Jos siis käytetään laskemiseen 8h/päivä. |
Henko 11.07.2004 13:46:34 | |
---|
Pitää muistaa että nauhoitus on kuitenkin tärkein vaihe. Kuten Kivi jo mainitsikin, joskus pitää levy palauttaa uudelleen miksattavaksi tai jopa soitettavaksi uudelleen. Jos nauhoitettaessa ei o hommat kohdallaan ni ei sitä lopputulosta saa enää kohdalleen miksaamalla ja masteroimalla. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
gery 12.07.2004 05:21:07 | |
---|
Kerronpa hieman tarkemmin. Olen tässä painiskellut kolmen eri biisin kanssa noin viikon verran enemmän ja vähemmän intensiivisesti. Kolme päivää niistä olen käyttänyt yhden biisin miksaus tahtia ja loput olen kokeillut niihin miksauksiin parannuksia, lähes aina olen palannut näissä kokeiluissa palannut siihen alkuperäiseen miksaukseen. Tulos ei jostain syystä ole ihan sitä mitä haluan, koska lähtö soundit on kohdallaan... voi tosin olla että pitäisi jättää noi kappaleet nykyiseen tilaansa ja olla kuuntelematta niitä jonkun aikaa ja sitten kuunnella tulos. Mutta ei sitä mitenkään voi vastustaa kiusausta kun saa jonkun idean ja uskoo sen toimivan. Sanotaanko että olen noin 90% tyytyväinen miksauksiin vain se viimeinen terä puuttuu. Tämä kyllä voi johtua siitä, että olen aika kokematon miksauksessa ja ei oikein osaa lopettaa ajoissa. |
askomiko 12.07.2004 11:44:49 | |
---|
Laita samplepätkää niin mutustellaan vähäsen viinilasi kädessä. |
Henko 12.07.2004 17:07:57 | |
---|
Voisi myös helpottaa kun tietäisi vähän minkälaisesta musiikista on kyse. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
gery 12.07.2004 20:35:13 (muokattu 12.07.2004 20:44:06) | |
---|
metallista ois kyse, soittimia siinä on perus setit ja syntikka muutamalla eri soundilla |
Henko 12.07.2004 22:47:35 | |
---|
metallista ois kyse, soittimia siinä on perus setit ja syntikka muutamalla eri soundilla Ei kai vaan ollu kitaroiden bassot täysillä ja middlet nollissa vahvistimissa? Ottakea bassosta alapää, kitarasta keskiäänet jne. Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä. |
gery 14.07.2004 01:31:17 | |
---|
No ei ollut bassot täysillä.Matalat on kyllä suhteellisen hyvin kuosissa. se ehkä kirkautta hiukan vielä vaatii, tosin on kyllä jo parantunut aika hyvin noi biisit miksauksen aikana. |