Aihe: Mistä miksaaja demolle?
1 2
d-iivil
11.06.2004 11:04:32
Toi eka versio kumisi aivan törkeesti bassopäässä ja soi lujempaa ku peten.Millä D-iivil kuuntelit?Peten versio oli taas aika varovaista meininkiä.Pitäs varmaan itekki testaa mut ei kyl enää jaksa.Just tulin treeneistä.Musaa tarpeeksi tälle päivälle.

Uargh, tein tuon kohtuu nopeasti himavehkeillä, enkä huomannut että vaffari oli leffantuijottelun jälkeen jäänyt cinema-studio moodiin, eli joka vääntää stereosta surroundia... ilmankos oli vähän ämpärisoundia :D Ei helvata, mä ryömin nurkkaan häpeämään itseäni.

Peten versio oli muuten pätevä, mutta aika varovainen matalempien taajuuksien osalta, munaton niin sanotusti.
Locrian
11.06.2004 11:06:24
Kumma homma kun tuntuu että noi kuulostaa huonommalta mitä alkuperäinen. Johtuu kait näistä mun kajareista. Mitä mieltä?

Emmätiä.Mulle aina silloin tällöin käy niin,että kun intensiivisesti miksaan jotain juttua niin totun siihen liikaa.Siten kun masterointi tehdään niin en oikein tiedä miten suhtautua siihen.Soitappa jollekin kaverille eka toi masteroitu versio ja sitten alkuperäinen.Katotaan mitä sanoo.Saattaahan se olla että ihan oikeesti meni huonommaksi.En ota kantaa... .)
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
hirvoksi
11.06.2004 11:21:25

...mutta aika varovainen matalempien taajuuksien osalta, munaton niin sanotusti.

Samaa mieltä vähän kyllä itsekin. Johtuu siitä, että yritin vähän siivota alapäätä joka mun mielestä oli aika tukossa varsinkin siinä kohdassa kun miesääni tulee mukaan kuviohin. Basarin iskusta koitin saada myös vähän terävämmän. Toisaalta nämä on sellaisia asiota mihin pitäisi puuttua miksaus-, ei masterointivaiheessa. Seliseliseli ... =)

- Pete
"Vain itseoppineet ovat oppineita. Muut ovat opetettuja." - Erno Paasilinna Kesän paras festari: OPERAATIO:LIVE
drlecter
11.06.2004 17:08:09

Luulenpa että biisiä ei kannata mp3 muodossa alkaa edes masteroimaan.
http://www.fretboardfromhell.tk/
Locrian
11.06.2004 17:55:10
Luulenpa että biisiä ei kannata mp3 muodossa alkaa edes masteroimaan.

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin ei kannata Cutting Roomiin ämpäreitä raahata ei :-)...

Mutta hyvää treeniä.Itekin aina sillon tällöin yritän "parantaa" jonkun jo valmiin jutun saundimaailmaa.Ei vastaa remasterointia millään tavalla mutta kuten tykkään sanoa-tekeminen on aina treeniä jos suostuu tekemään havaintoja ja oppimaan.
I hate eatin' vegetables... Can't swallow the wheelchair...
askomiko
11.06.2004 19:16:59 (muokattu 11.06.2004 19:27:17)
Hee. Oliks toi sun ääni? Hassua kun on lukenut kasakaupalla äijän tekstejä ja sitten ne saakin yhtäkkiä äänen =)
Tästälähtien tietysti tekstit elää ihan eri tavalla.

- Pete

Toivottavasti soundini on yhtä ärsyttävä kuin avatarini.
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
hirvoksi
11.06.2004 21:46:32

En ärsyyntynyt ;-)

- Pete
Kesän paras festari: OPERAATIO:LIVE
Cletus Awreetus
14.06.2004 20:29:18 (muokattu 14.06.2004 20:29:33)
Tarvittaisiin kokenut miksaaja duunailemaan 2 bändin demojen (yht. 5 biisiä) miksaukset kuntoon. Demot äänitettiin Pro Tools -ohjelmalla, se siis pitäisi löytyä myös miksaajalta. Poltettaisiin 5-6 Gigaa vievät äänitystiedostot DVD:lle, jo(t)ka sitten kiikutettaisiin miksattavaksi. Onnistuuko? Ota yhteyttä vaikkapa pikaviestillä tai sähköpostitse!
Tosimiehet tiluttavat, ja paljon!!
hirvoksi
15.06.2004 00:11:42

Joo, kaikiltahan meiltä ProToolssi löytyy ...

Eihän mulla ole edes DVD-asemaa :(

- Pete
Kesän paras festari: OPERAATIO:LIVE
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)