Mynthor 02.01.2004 22:37:34 | |
---|
Standing in the shadows of motown-leffasta lohkaistulta soundtrack-levyltä löytyy pari mielenkiintoista orginaali Motown-sessioista peräisin olevaa pohjaa, jossa varsinkin toisessa biisissä (Bernadette) on Jamersonin basso nostettu pintaan. Saa vähän kuvaa, miltä Jamersonin soundi kuulostaa "raakana". Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
Esko Deel 03.01.2004 07:40:34 | |
---|
Minä olen ollut tyytyväinen ratkaisuun, jossa basso otetaan kaapista sekä toinen raita pöytään. Kaapin soundi on aina pidetty puhtaana, toinen raita ajettu myöhemmin sansampin bddi:n ja sansampin classicin läpi, jotta saadaan pientä särppää botnen kärsimättä. Alla clippi uudelta nauhalta, mutta en tiedä saako siitä minkäänlaista kuvaa. http://personal.inet.fi/surf/juha.luomanen/iska.mp3Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeettomana. 550€. |
samic 03.01.2004 12:58:58 (muokattu 03.01.2004 16:46:01) | |
---|
minä |
kivi 03.01.2004 13:48:45 | |
---|
Hm. Samic76 on näemmä soittanut bassoa ennenkin. Tuo olis ollut ihan hyvä suoritus klassiselta kitaralta. Kuinka ohuet kielet (ja montako, varmaan 6) bassossasi on, Samic? Soolobasisti, tai yhden miehen bändi... olen vaikutettu. :-) Esko Deelin näyte oli ilmeisesti CMX tulkitsemassa Tommi Liimatan sanoituksia? ;-) |
Esko Deel 03.01.2004 14:21:31 | |
---|
Esko Deelin näyte oli ilmeisesti CMX tulkitsemassa Tommi Liimatan sanoituksia? ;-) Sitäpä sitä :) Samic on ilmeisesti ottanut hieman vaikutteita kolmanteen clippiinsä Stuart Hammilta? Myydään kuin pakasta vedetty, musta ESP Viper-304 tarpeettomana. 550€. |
samic 03.01.2004 17:43:34 | |
---|
Hm. Samic76 on näemmä soittanut bassoa ennenkin. Tuo olis ollut ihan hyvä suoritus klassiselta kitaralta. Kuinka ohuet kielet (ja montako, varmaan 6) bassossasi on, Samic?
kaveri tuota bassoa paukutteli :) Joo 6 kielisellä warwikilla noi on soitettu kieli sarjaa en muista mikä oli.... minä |
Mättöpiiska 03.01.2004 23:44:00 | |
---|
kaveri tuota bassoa paukutteli :) Joo 6 kielisellä warwikilla noi on soitettu kieli sarjaa en muista mikä oli.... Basson sointi vaikuttaa olevan jo todella hyvä itsessään. Pyydäppä kaveriasi kertomaan kenen (kenties oma?) on tuon toisen näytteen biisi. Siis tuo bassotesti3.mp3 (jos se siis on yleensä valmiiksi asti saatettu). Rumpalin kanssa voisi kuulostaa jännältä. Tässä lauseessa on kirjoitus virha. |
samic 06.01.2004 17:06:54 | |
---|
Basson sointi vaikuttaa olevan jo todella hyvä itsessään. Pyydäppä kaveriasi kertomaan kenen (kenties oma?) on tuon toisen näytteen biisi. Siis tuo bassotesti3.mp3 (jos se siis on yleensä valmiiksi asti saatettu). Rumpalin kanssa voisi kuulostaa jännältä. Bassokuvio oli Les Claypoolin juttuja. Kuinka ohuet kielet (ja montako, varmaan 6) bassossasi on, Samic? 30-125 www.morian.tk |
samic 06.01.2004 23:53:38 | |
---|
Soolobasisti, tai yhden miehen bändi... olen vaikutettu. :-) Heh tuosta keksttiin kokeilla bassolla tehä biisi,eli kaikki on bassolla soitettu. Mikitin basso vahvarin t.bonen sc450 mikillä ja tässäkään ei ole käytetty kompuraa koska tää basisti ei tykkää käyttää kompuraa,ekua käytin pikkusen että yritin saaha "basarin" . Joutu vaan aika pienellä pitää vahvaria ku nauhotteli ku täällä kerrostalossa ei voi luultavasti kovin huuattaa, suhinaa ainakin tuli aika hyvin :) http://koti.mbnet.fi/samic76/biisi.mp3 www.morian.tk |
Juntunen 07.01.2004 13:33:59 | |
---|
Soolobasisti, tai yhden miehen bändi... olen vaikutettu. On kyllä helvetin pätevä bassisti. Ja hyvä soundi bassossa noin jo pelkkään etuseen. |
Notefix 07.01.2004 13:38:41 | |
---|
On kyllä helvetin pätevä bassisti. Ja hyvä soundi bassossa noin jo pelkkään etuseen. eiks ne yleensä useimmiten vaan etuseen pistetä... My name is Baron, Notefix Baron |
Juntunen 07.01.2004 13:40:17 (muokattu 07.01.2004 13:40:34) | |
---|
eiks ne yleensä useimmiten vaan etuseen pistetä... Juuh. Mutta niinq jos ei mittään kompurointia eikä equtteluja oo tehty. Basso kuulostaisi soivan ihan hyvin. |
AoA 08.01.2004 12:27:12 | |
---|
Eilen tuli ääniteltyä bassoa rumpujen kanssa ja tosiaan kunhan vaan karsii reilusti bassoa pois jo äänitysvaiheessa eikö vähennä kamalasti keskiääntä, vielä pieni kompurointi siihen niin tuli kyllä hyvä ja erottuva basso muun kaman seasta. Eikä basso muun bändin joukossa kuulosta lainkaan ohuelta toisin kuin yksistään kun kuuntelee. Ja erottuu erittäin hyvin eikä vain "mumise" siellä taustalla... hyvin onnistui kyllä vihdoin. Vedettiin suoraan linjaan ilman Di-boxeja sun muuta... :) Myyn tuliteränä _käyttämättömän_ Zildjian A-Custom 8'' Splashin. Tarjoa! |