Aihe: Livenauhoittaminen Bändileirillä
1 2
anapena
02.03.2018 00:49:53
Tascamilla oli muistaakseni halpa usb-väyläinen ääni-interface, yli 10 kanavaa sisään. Olikohan hinta uutena jopa alle 3sataa, eli käytettynä ei juuri mitään.
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
Tappisax
08.03.2018 11:37:17
askomiko:

Tietokoneen ja äänityksen osalta se on tosiaan noin helppoa, usb-piuha kiinni ja menoksi. (+ajurin ja äänitysohjelman asennus.)

Nyt on Midas MR18 hankittu. Mikä äänityssofta olisi helppokäyttöinen.
Pahus kun menin asentamaan Cubasen pöytämallin työjuhtaan, olis se varmaan pyörinyt läppärilläkin, mutta käyttö kahdella näytöllä on jotenkin vaivatonta, mutta roudaus ei.... Saakohan samaa lisenssiä asennettua kahdelle koneelle?
askomiko
08.03.2018 13:34:56
En ole muita käyttänyt vuosiin kuin Reaperia, se on ainakin mukava ja edullinen.
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash
SnowCrow
08.03.2018 14:42:18
Tappisax: Nyt on Midas MR18 hankittu. Mikä äänityssofta olisi helppokäyttöinen.
Pahus kun menin asentamaan Cubasen pöytämallin työjuhtaan, olis se varmaan pyörinyt läppärilläkin, mutta käyttö kahdella näytöllä on jotenkin vaivatonta, mutta roudaus ei.... Saakohan samaa lisenssiä asennettua kahdelle koneelle?

Jos sulla on USB-dongle, niin ei pitäis olla ongelmaa monen koneen kanssa.
Tappisax
19.03.2018 08:13:12
SnowCrow: Jos sulla on USB-dongle, niin ei pitäis olla ongelmaa monen koneen kanssa.
Anteeksi taas tyhmistä kysymyksistä:
Onko ostettava ihan sitä käyttöä varten oma erityinen dongle, vai käykö "tavallinen" USB-tikku. Siirtämällä eLicencer Control sinne?(terminologia ei niin hallussa, digitaalinen äänitystekniikka vasta opiskelun alla)
anapena
19.03.2018 11:08:52
Mä luulen, että pitää olla virallinen dongle, vai onko jollain muuta tietoa? Ei ole tullut aiemmin mieleen asia, oma dongle kun kuului aikanaan pakettiin. Olen kuullut tarinoita donglen hävittyä uuden hankkimisesta tilalle, se ei aina ole sujunut ihan yhdessä sekunnissa, varsinkaan reissun päällä.
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)