Aihe: Tomimikit
1 2
hollmi-5
15.03.2015 22:04:29
Pekka Paukku vastasi kyselyyni näin sunnuntai-iltana ja mikit on nyt tilattu paikalliseen (paikallisen myyjän suostumuksella). Tuosta siis kiitokset ja plussaa...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Pauli Lappalainen
15.03.2015 22:59:14
hollmi-5: Pekka Paukku vastasi kyselyyni näin sunnuntai-iltana ja mikit on nyt tilattu paikalliseen (paikallisen myyjän suostumuksella). Tuosta siis kiitokset ja plussaa...

Pekka onkin kauppamies vailla vertaa.
Ostakaa jotain. Jos hinta ei miellytä, niin tee tarjous.
von spets
17.03.2015 11:52:29
Testasin tänään AKG D40 12" tomille ja AKG Live P2 16" tomille. Hyvin skulaa verrattuna edellisiin SM57:hin. Halpis-AKG:tä mutta soundi ihan hyvä!! Ei tartte eq:ta vääntää 400Hz:n alueella enää niin paljoa kuin ennen.
www.facebook.com/thebadcaseband
hollmi-5
17.03.2015 13:38:02
von spets: Testasin tänään AKG D40 12" tomille ja AKG Live P2 16" tomille. Hyvin skulaa verrattuna edellisiin SM57:hin. Halpis-AKG:tä mutta soundi ihan hyvä!! Ei tartte eq:ta vääntää 400Hz:n alueella enää niin paljoa kuin ennen.

Minulla oli nuo AKG D40-mikit. Hävitin ne, kun ostin Opukset. Runkoäänet oli huonosti vaimennettu ja se ei keikkahommissa ollut hyvä juttu. Varmaan treenishommissa parhaimmillaan olisivat.
Soundit, piuhat ja kajarit.
von spets
17.03.2015 17:50:02
hollmi-5: Minulla oli nuo AKG D40-mikit. Hävitin ne, kun ostin Opukset. Runkoäänet oli huonosti vaimennettu ja se ei keikkahommissa ollut hyvä juttu. Varmaan treenishommissa parhaimmillaan olisivat.

Mulla onkin K&M-kiinnikkeet ;)
www.facebook.com/thebadcaseband
dewil
18.03.2015 12:00:07

Mummiälestä e604 on erinomainen valinta melkein kaikkiin tilanteisiin.
Niin myös SM98, mutta se on perusluonteeltaan flätimpi ja hifimpi.
Jompi kumpi näistä, jos valita pitäis.
e904 on metallikuorinen ja siinä on vähemmän botnea, kuin 604:ssä. Muuten hyvin samanlainen soundi.

Opuksista en oo oikein päässy ihan jyvälle, muuten, kuin että se vanhempi gooseneck malli on ohutsoundinen, mutta uudempi, jossa varsi on 90" kulmassa, soundaa paljon terveemmältä.

Audixeilla oon aina päässyt maaliin, mutta mulle ei oo jäänyt niistä oikein mitään mielikuvia, paitsi että ne ei ole huonoja. Ehkä ne on vähän 904:n sukuisia.

Kaikilla noilla voi toki tehdä mahevaa soundia. Sijoitushan siinä merkkaa kaikkein eniten. Siinä mielessä SM98 on kyllä vertaansa vailla!
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)