Tosi hyvältä näyttää. Tässähän vielä kateus iskee. Toivottavasti teet tosi paskaa musaa :o) :o) :o) Itse olen yrittänyt pikkuhiljaa viritellä nollabudjetilla kellariin jonkinlaista kotiteatterin, musantekotilan ja verstaan sekasikiötä. Kesäksi varmaan käyttökunnossa, mutta kaikkinensa kompromissien kompromissi :o/ Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5
Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän. |
Kalmo: Tosi hyvältä näyttää. Tässähän vielä kateus iskee. Toivottavasti teet tosi paskaa musaa :o) :o) :o) Itse olen yrittänyt pikkuhiljaa viritellä nollabudjetilla kellariin jonkinlaista kotiteatterin, musantekotilan ja verstaan sekasikiötä. Kesäksi varmaan käyttökunnossa, mutta kaikkinensa kompromissien kompromissi :o/ Tähän mennessä lähinnä sellaista on pukannut, mutta vieläkin uskottelen itselleni, että joku päivä tulee hyvää :D Monenlaisessa muodossa on tuo omakin "studio" ollut. Aina välillä ottanut jonkun harppauksen, mutta tämä viimeisin on nyt ollut vähän isompi harppaus. Mukava siellä on nyt karjua kun ei ole sitä tunnetta, että joku kuuntelee seinäntakana. Laulukin kuullosti heti paremmalta kun ei tarvinut yrittää laulaa hiljaa. |
"Studio" on ollut valmis jo hyvän aikaa, mutta nyt kaipaisin äänitettävää. Eli jos joku sattuisi tarvitsemaan esim. 1-2 biisin äänitystä, niin nyt sitä saisi ilmaiseksi. Haluan siis saada vähän kokemusta äänittämisestä muille. Rajoitteena on lähinnä se, että akustisia rumpuja ei ole, eikä niitä oikein tällä hetkellä missään sopisi edes äänittämään. Eikä kyllä ole siihen tarkoitukseen mikkejäkään. Eli sähkörummut/Addictive drums on ainut vaihtoehto. Tarkemmat "studion" rojut löytyy tuolta mun profiilista. Niin ja tila on pieni, joten suurta orkesteria ei kerralla sovi. Kovin raskasta musiikkia en ehkä ensisijaisesti kaipaisi, koska ei ole siitä pienintäkään kokemusta, mutta ei mikään ole täysin pois suljettua. |