Aihe: Adam A7X vs Genelec 8030A
1 2
sami_sumea
30.12.2012 18:30:35

jPekka: Niiden sijoittamista kaiuttimien lähelle ei kyllä pääsääntöisesti suosittelisi. Meinasin sanoa, että minulla on ollut iPodin telakka Adamin ämyrin vieressä jo useamman vuoden ilman ongelmia, mutta ilmeisesi vanha A7 _on_ suojattu...

Juu, ja esim mun P11A:t näyttäis olevan myös. Lienevätköhän poistaneet ton magneettisuojauksen jossain vaiheessa?

...
http://www.soundreel.com
mattim
30.12.2012 20:48:43

sami_sumea: Juu, ja esim mun P11A:t näyttäis olevan myös. Lienevätköhän poistaneet ton magneettisuojauksen jossain vaiheessa?

...

Ei kait ne semmosta kertomatta, onhan spekseissä varmaan maininta asiasta ?
Aki
07.01.2013 10:54:58

Mikaelin vertailu Neumann KH 120 vs Genelec 80xx kuulosti siltä miten mä kuvailisin Focaleja Geneleceihin verrattuna. Ne pikku-Klein&Hummelit mullakin oli joskus testissä, ja muistan että olivat jyrkästi kesken loppuvaa botnea lukuunottamatta oikein hyvät, luonnollisen ja helpon kuuloiset.

Neumannit on hinnaltaan juuri Focalin CMS 50:n ja 65:n välissä. Olis mielenkiintoista päästä kuulemaan rinnakkain. Näemmä Vantaan Musiikista ja St. Paul's Soundilta saa nykyään Focaleja.
"En mä oo löytäny tästä Lumiasta mitään hyvää." - Nokia Lumia 800 -käyttäjä, 12/2012.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)