Aihe: Aktiivikaapit kotistudioon
1 2
hape
25.06.2011 21:56:40

ratikka0: Tarkoituksen on saada musiikinkuunteluun ja television kaveriksi aktiivikaiuttimet.

Aika monilla hifivalmistajilla on mallistoissaan nykyään myös aktiivikaiuttimia. Jos pelkästään musiikin kuunteluun ja television äänten toistoon niitä tulet käyttämään, niin kandee varmaan tsekkailla niitäki. Ainakin OR, Tangent, Audio Pro, Wharfedale ja Elac tekee myös aktiiviversioita, varmaan monet muutkin.

Onko sulla joku syy miksi ne pitää olla aktiivit?
http://www.thespyro.com
ratikka0
25.06.2011 23:15:12 (muokattu 25.06.2011 23:16:07)
hape: Aika monilla hifivalmistajilla on mallistoissaan nykyään myös aktiivikaiuttimia. Jos pelkästään musiikin kuunteluun ja television äänten toistoon niitä tulet käyttämään, niin kandee varmaan tsekkailla niitäki. Ainakin OR, Tangent, Audio Pro, Wharfedale ja Elac tekee myös aktiiviversioita, varmaan monet muutkin.

Onko sulla joku syy miksi ne pitää olla aktiivit?

No vahvistimesta meinasin luopua tilanpuutteen takia. Lisäksi haluaisin suhteellisen pienikokoiset ja simppelin näköiset.

Audio pron addon three- sarjaa olen myös katsellut. Pitää käydä koekuuntelemassa. Ne ovat suunnilleen ainoat, jotka löytyy kuuntelumahdollisuudella paikallisesta kodinkoneliikkeestä.
"Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."
Antti1
26.06.2011 01:26:32
Behkun B2030A ainakin toimii kivasti leffakäytössäkin ilman subia, äänenpaineetkin riittävät hyvin. Mä oon pärjäillyt niillä jo pari vuotta ihan hyvin. Yamaha ei mene yhtä alas, mutta on sekin ihan kivan kuuloinen pönttö sinänsä. Behringerin B2031A on vielä kivempi pönttö töllön kaveriksi, mutta ne ei ole enää missään mielessä pienet.
saastara
14.07.2011 22:28:27
Kaappaan nyt ihan kylmän töykeästi topicin mainostaakseni, että mulla olisi tuommoiset Yamaha HS50M:n mööpelit myynnissä. Näin hiuksenhienosti aihetta sivuten.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)