Aihe: Saako 100eurolla hyvää perusmikkiä kotistudioon (kaikelle)?
1 2
JPQ
15.10.2010 23:49:58

ossifx: SLSX ainakin myy tuota B1:stä

http://www.slsx.com/sumuCMS/sivu/c_ … x_kategorialistaus/kategoria_id/813

ilmankos ei löytyny kun kirjoitin studio projects enkä studioprojects.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Aki
22.10.2010 00:55:10

dolbynr: Audio Technica AT 2020

En suosittele yleismikiksi, näissä on hyvin voimakkaasti pois rullattu botne. Mulla on kaks. Vois vaikka myydä.

multipaavo: 9 euroa yli satasen:
http://www.thomann.de/fi/shure_sm57_lc.htm

En missään tapauksessa suosittele 57:aa yleismikiksi koska se värittää kuulemaansa niin rajusti.

SP B1 sopii mainittujen keittiövälineiden lisäksi hyvin myös jousisoittimien (kontrabassonkin), huonekalujen ja kävelyn äänittämiseen.
..."todettiin niitten keinosellaisten ulkoavaruus juttujen olevan parempia tai ainakin melkein yhtä hyviä"... -Les Fender, 2010
mattim
05.12.2011 18:40:30

Onko tähän hintaluokkaan mitään ylivertaista ilmaantunut ? Akustisia kitaroita ja haitareita lähinnä kaappailisin pienessä tilassa.
Mikael
05.12.2011 21:16:07

mattim: Onko tähän hintaluokkaan mitään ylivertaista ilmaantunut ? Akustisia kitaroita ja haitareita lähinnä kaappailisin pienessä tilassa.

Joku pienikalvoinen konkka. Oktava Mk-012 olis 150€ luokkaa ja erittäin suositeltava yleispäteväksi äänitysmikikisi.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
edenbeast
06.12.2011 11:26:20
Se X1 on ollu ihan toimiva mikki ja hinta taitaa olla max 100e ihan kotimaassakin.
htm
06.12.2011 17:19:42

Pitkavirta: Mun eka all-around -mikki on ollu isokalvonen TSM MT87, maksoi alle satasen ja on edelleen käytössä.

Mulla on näitä kaksi. Hippasen kireä soundi, mutta tuohon hintaan kyllä aivan mainio.

Muista konkkamikkien phantom-virran tarve!
www.signumfreud.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)